40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
IMG_6880.jpeg

Huomenna piti vasta testata mutta olin hölmö hätähousu. Mikä tämä on nyt? Sama testi kun eilen. Pelkkä viivanpaikka? :/ Vai viivaa tai jotain söhryä näkyvissä? Kp23

IMG_6850.jpeg

Toi edellinen kuva on testiajan jälkeen otettu. Tässä suunnilleen ajan sisällä. Teen uuden testin huomenna, ehkä jonkun muun.

@Indigo Mulle on tullut niin monesti noilla Rfsun herkillä viivanpaikkoja ja roskishaamuja etten enää testaa noilla. Kokeile jotain muuta merkkiä😊

@Yrittäjä83 Toivoa siis vielä on!🤭
Mie alan epäillä et onko ovis tullukin vähän myöhemmin mut kun se plussa kuitenkin oli silloin niin selkeä. Minun vahvin veikkaus on se et mulle laitettiin hitokseen kortisonia perjantaina juuri ennen menkkoja ja se laittoi kropan sekaisin. Jännästi kuitenkin välillä häviää täysin menkkakivut ja välillä juilii hitosti 😬 mie en jaksa jos menkat alkaa perjantaina ku lähdetään sinne reissuun kun kohta vuoden alkaneet päivälleen samana päivänä 😒 ollaan menossa mökkeilemään ja ei yhtään innostaisi koko menkkashow siellä 🙄

@Indigo mullakin tullut noihin rfsu viivanpaikkoja. Mun mielestä näyttää sellaiselta kuvassa mut jos näkyy punertavaa niin sit voi olla haamu? Mikä dpo sulla?

@Yrittäjä83 pidän peukkuja et oot raskaana tai jos et ni menkat ehtis tulla ennen reissua 👍🏻 Tosi ärsyttävää jos joudut vkl kärsii niistä 😔

Täällö kp 3, menkat tosi helpot verrattuna viime kiertoon ja on ihanaa päästä helpommalla tällä kertaa kun on flunssakin. Mä ja taapero ollaan siis edelleen kipeitä, mulla 9pv kestänyt jo 😳 Todella sitkee tauti, en oo juuri koskaan kipee ja jos oon ni pari päivää lievästi korkeintaan. Jokohan pian alkais helpottaa 🙏🏻

Oviksesta ei tietoa. Yritettiin bongata myöhäistä ovista kp19 asti mutta teinkin one step raskaustestin myös ja siinä näkyi haamujen haamu. Nyt on kp23. One stepit loppui.
@Indigo mullakin tullut noihin rfsu viivanpaikkoja. Mun mielestä näyttää sellaiselta kuvassa mut jos näkyy punertavaa niin sit voi olla haamu? Mikä dpo sulla?

@Yrittäjä83 pidän peukkuja et oot raskaana tai jos et ni menkat ehtis tulla ennen reissua 👍🏻 Tosi ärsyttävää jos joudut vkl kärsii niistä 😔

Täällö kp 3, menkat tosi helpot verrattuna viime kiertoon ja on ihanaa päästä helpommalla tällä kertaa kun on flunssakin. Mä ja taapero ollaan siis edelleen kipeitä, mulla 9pv kestänyt jo 😳 Todella sitkee tauti, en oo juuri koskaan kipee ja jos oon ni pari päivää lievästi korkeintaan. Jokohan pian alkais helpottaa 🙏🏻

@Indigo noihin tulee kyllä herkästi virheellisiä haamu ja mut toivotaan et alkaa vahvistumaan 👌

@Henskuu olo on erittäin outo. Alan epäillä että ovulaatio on tullu joko myöhemmin tai sitten en ovuloinut jostain syystä ollenkaan 🤔 tein eilen ja tänään ovulaatiotestin j se on alkanut selkeästi tummumaan. En ymmärrä. Yleensä tässä vaiheessa mulla on tosi hailee. Negahan tää siis on vielä 😬

1000026092.jpg

@Yrittäjä83 huomenna uusi raskaustesti? Mä oon noita ovulaatiotestejä joskus tehnyt kierron lopussa ja aina on eri tulos 😂 Kahdesta ollut selvä positiivinen kun oon ollut raskaana mut kahdesta vikasta kaukana positiivisesta 😂

@Yrittäjä83 huomenna uusi raskaustesti? Mä oon noita ovulaatiotestejä joskus tehnyt kierron lopussa ja aina on eri tulos 😂 Kahdesta ollut selvä positiivinen kun oon ollut raskaana mut kahdesta vikasta kaukana positiivisesta 😂
Mie tein tänään raskaustestinkin ja edelleen nega 😬 testaan torstaina tai perjantaina ellei nyt vuoto ala et uskallanko viiniä ottaa viikonloppuna 😅

IMG_6984.jpeg

Tuotanoin. Mitähän tässä tapahtui? Ensin ei värjäytynyt vasemmalta vaan jäi hetkeksi valkoinen kohta, ja sitten tuli poikittainen viiva ja nyt näyttää tältä? Tein kuitenkin vielä yhden saman testin (rfsu early) kun sellanen oli valmiina. Ei tämä nyt ihan kauheesti vielä auttanut? 😁 Että miten sinä tulkitset? Kp24.

IMG_6993.jpeg

Purkasin testin ja näyttää tältä! Sehän saattaa olla viiva? Tosin tumman vasemmallla puolella on valkoinen kohta. Silmiin näyttää viivalta! Kummallisesti värittynyt joten aika vaihtaa testimerkkiä.

@Indigo negatiivista näyttää vielä toki vasta kp24 🤔
Osta joitakin muita testejä 👍🏻

Kävin eilen gyneltä, syön nyt 10 päivän provera kuurin että saa tyhjennysvuotoa aikaan, kohdun limakalvo näytti siltä että menkkojen pitäisi alkaa kohta, mutta koska on ollut tiputteluja ja vuotopäiviäkin silloin tällöin viimeiset 3 viikkoa niin päädyttiin lääkekuuriin. Yhdet tai kaks kaksi follia näkyi molemmilla puolilla.. sen verta pienet ettei ovistakaan olisi vieläkään tulossa...
Testejä lisää jos kierto häiriöitä rupeaa tulemaan säännöllisemmin tai enemmän, tällainen kerta vuoteen ei kuulemma vielä haittaa.
Lisäksi sain letrozolien reseptin, et voi niitäkin taas kokeilla kunhan tulee tyhjennys vuoto... 👍🏻
En sitte ole ilmeisesti ovuloinut heinäkuun puolen välin menkkojen jälkeen ollenkaan... 😑

@Yrittäjä83 tsemppiä, jospa sieltä se plussa tulisi 👍🏻

@Indigo mä en nää tossa punaista väriä vaan viivanpaikan. Viivan kuuluisi myös vahvistua väh joka toinen päivä koska hcg tuplaantuu siinä ajassa. Kemiallinen raskaus myös mahdollinen kun siinä ei välttämättä viiva tummu lainkaan, mulla myös kkm raskaudessa viiva ei vahvistunut normaalisti. Hakisin jonkun ihan muun merkin testin tai jos maltat niin odota pari päivää.

@Yrittäjä83 Kuulostaapa ikävältä☹️ Ja negatestit vielä päälle☹️ Aamulämpöjen seuranta voisi tietenkin auttaa siinä tiedossa onko ovulaatio tapahtunut. Suosittelen, jos mittailuun jaksaa panostaa😊

@Indigo Minäkin komppaan, odottele pari päivää ja kokeile toista merkkiä.

Dpo7/kp21. Ei erityistä mainittavaa täällä, rinnat ei ole vieläkään kipeytyneet mikä on hieman epätavallista. Jonkinlainen painontunne tms alavatsalla, ei menkkajomoa mutta jotain. Aamulämpö tänään 37,1.

Täälläkin menossa kp 21 ja dpo 7. Mulla ei oo oikeen mitään oireita..ehkä kiinnitän korostetusti huomiota asioihin mut pientä nippailua tuntuu vasemmalla alavatsalla. Viime kierrossa alkoi tiputteluvuoto kp 22, toivottavasti siitä ei olis nyt. Lämpöjä en oo mitta ollut.

@Indigo Toivotaan, että se viivan paikka vahvistuisi. 🤞🏻

Mä otin just jumppasalijäsenyyden, kun oli halpa… Ja hyvä😀 Tein jo vähä jumppa-aikataulua. Mut jos ei jaksa, en mee. Helppoa.

Tässä ei voi nyt muuta kun pitää itsestään huolta. Pgt-a tuloksen odottamisen viikko 1/3 alkaa oleen pian pulkassa… Töihin palaan huomenna ja sain iloisia uutisia, että saankin tehdä sitä hommaa mitä ennenkin tein… Ei ollut kukaan ajatellut sit mua perehdyttää uuteen…Huoh. 🤣 Ihmisviha on vahva.

Ja mun kierto ei ala?! Siis nyt on jo 10 päivää punktiosta. Viimeks alkoi kai tähän aikaam tai 9 päivän jälkeen. Yritetään kyllä vielä luomustikin.

Täällä mä menetin jo toivoni vaikka kp25. En ole lisää testejä ostanut kun alkoi jo ärsyttää koko homma. Testata nyt haamuja vai viivanpaikkoja? Sitä mieltä oli moni täällä että negaa mun rfsu näyttää tai siis viivanpaikkaa. Ääh.. Ehkä vaan odotan ensi viikkoon. Kuukautiset alkaa jos alkaa? (Niin varmaan! Viikonloppuna haen testejä kuitenkin! 😁) Miten teillä muilla tänään menee?

Täällä dpo8/kp22. Ei oikeastaan muita oireita kuin että rinnat kipeytyi tänään. Kuitenkin epätavallista on, että vv on aika juoksevaa, kuten ovulaation aikaan?🤔 Normaalisti se on tässä vaiheessa kiertoa vähentynyt ja muuttunut ns kuivemman oloiseksi.

Suklaata tekee mieli tavalliseen tapaan, vähän low-olo elikäs tutut pms-oireet taitaa olla tuloillaan.

Takaisin