40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Pikkutytöt Voi surku, kyllä tuo vaatii varmasti nyt sulattelua. :sad-face:

@Sandra84 Tsemppiä jälleen odotteluun!!!

@Vapaalaskija Ei oo tuollaista epäilyä ollut.. Luin että esim. tiputteluvuoto ennen kuukautisia voisi olla merkki alhaisesta progesteronitasosta. Mullahan viime kierrossa oli varmaan 5 päivää rusehtavaa tiputtelua ennen kuukautisten alkua. Mutta ehkä siinä oli kyseessä kierukan poiston jälkimainingit.

@Indigo en minäkään oikein havaitse mitään :/

@dootti tervetuloa mukaan :smiling-eyes:

Mulla on nyt kaiketi dpo2 meneillään. EI ihmeempää mainittavaa. :Slightly Smiling Face:

Nyt tuli sit vielä kaiken kukkuraksi amh-arvo, 0,35. Mitä nyt löysin tietoa niin 40-44-vuotiaana tolla arvolla todennäköisyys raskaudelle _vuoden_ kuluessa on 4-9%. Et eiköhän tää toive ollu tässä. Pitää kai alkaa suuntautua ajatukseen et ei tuu enää pieniä tähän taloon. Ja ens vuonna miehen vanhempainvapaiden jälkeen haluun kyllä vähintään tehä jotain selvästi osa-aikaista työtä että saa ees sit näiden pienten kanssa olla kotona enemmän. Taitaa olla parempi nyt poistua täältä palstalta, kun ei oikeen uskalla enää ees toivoa. Vaikka toivon kyllä silti viimeiseen asti. Jos joku ihme vielä tapahtuisi.

Kiitos kaikille vertaistuesta ja toivottavasti saatte parempia uutisia kaikki kuin minä. ❤️

Nyt tuli sit vielä kaiken kukkuraksi amh-arvo, 0,35. Mitä nyt löysin tietoa niin 40-44-vuotiaana tolla arvolla todennäköisyys raskaudelle _vuoden_ kuluessa on 4-9%. Et eiköhän tää toive ollu tässä. Pitää kai alkaa suuntautua ajatukseen et ei tuu enää pieniä tähän taloon. Ja ens vuonna miehen vanhempainvapaiden jälkeen haluun kyllä vähintään tehä jotain selvästi osa-aikaista työtä että saa ees sit näiden pienten kanssa olla kotona enemmän. Taitaa olla parempi nyt poistua täältä palstalta, kun ei oikeen uskalla enää ees toivoa. Vaikka toivon kyllä silti viimeiseen asti. Jos joku ihme vielä tapahtuisi.

Kiitos kaikille vertaistuesta ja toivottavasti saatte parempia uutisia kaikki kuin minä. ❤️
Tuun täältä sivusta huutelemaan, että kuten @Nektariini86 sanoi, tilastoja ei kannata liikaa tuijotella. Mulla oli myös amh-arvo 0,49, ja tulin vuoden sisään kolme kertaa raskaaksi. Lääkäri sanoi, että lähinnä tuo amh-arvo vaikuttaa ivf-hoidoissa saatujen solujen määrään eikä niinkään raskautumiseen yleisesti. Tsemppiä! ❤️

Moikka taas ❤️

@Pikkutytöt tsemppiä uutisten kanssa ❤️

@Sandra84 onpa jännää. Mie oon täällä käynyt jok päivä lukemassa et kui menee

Ja tervetuloa @dootti

Mie kävin perjantaina lääkärissä ja vaihdettiin lääkitys nyt sellaiseen jota voisi raskaudenkin aikana käyttää, olis tarkoitus nyt loppuvuonna aloittaa ja toivotaan et toimii, mut tuli hieman parempi fiilis. Lääkäri oli supermukava ja käski vaatia ultran samalla kun meen loppuvuodesta sinne kolposkopiaan.
Oma loppu kierto on mennyt aika stressittä kun luulen etrei paljoa mahdollisuutta ole raskautua, harrastettiin seksiä 5 päivää ennen ovista. Menkkoja odotan tälle päivälle alkavaksi, mut vielä ei ainakaan kuulu 😬 mut eiköhän ne sieltä tule, naureskelin tosin mielessäni et olishan se huvittava jos nyt olisinkin raskaana mut taitaa olla lähes mahdotonta 😅

@Yrittäjä83 No olishan se iloinen ylläri😄 sulla on jännät paikat nyt!

Mulla on nyt kiertopäivä 18 ja kaiketi dpo 4 menossa. Eilen käytiin miehen kanssa pitkällä metsävaelluksella ja illalla viriteltiin mökin (umpisurkeaan) takkaan tulia - se ei vetänyt ollenkaan ja saatiin siinä melkoisessa savumäärässä oleilla. Avattiin mökin ikkunatkin apposen auki että saatiin savut ulos, huoh mikä operaatio. Muutenkin sitä tekemistä tuolla aina riittää 😅🥵 En tiedä oliko tuo eilinen vähän rankka päivä mutta oon ollut sitte aika huonovointinen tänään. Mies väläytti toiveikkaana että mahdanko olla raskaana.🤭 Mut eihän tässä kohtaa vielä raskausoireita oliskaan.

@Pikkutytöt Tsemppiä sinne. ♥️ Tietysti on hyvä omaa mieltään suojella ja valmistautua siihen, että välttämättä ei enää tule uutta pientä.. Mutta kuitenkin aina on toivoa, niin kauan kuin kierto pelaa. Mutta omalle mielelle voi olla helpompaa luopua aktiivisesta yrittämisestä, jos siltä tuntuu. Silti voi pieniä ihmeitä tapahtua. Toivottavasti tulet vielä joku päivä kertomaan sellaisesta. ♥️

@Yrittäjä83 Onpa hienoa, että lääkkeissä oli säätövaraa! Kyllä se varmasti on raskautumisenkin kannalta tärkeää, että löytyy hoitotasapaino. Ihanaa, että oli sydämellinen lääkäri kohdalla. ♥️ Olis kyllä melkoista, jos juuri silloin tärppäisi, kun vähiten uskoo ja odottaa. Mutta näitähän tarinoita on!

@Evea Voi, toivottavasti ei savualtistuksen aiheuttamaa pahoinvointia. Ja toivottavasti olisi jo helpottanut. Juu ei ihan vielä raskauspahoinvointia voisi olla, mutta ihanaa, että mies noin innolla kääntyi ajattelemaan toiveikkaana sinne suuntaan. 🥰

Moikka taas ❤️

@Pikkutytöt tsemppiä uutisten kanssa ❤️

@Sandra84 onpa jännää. Mie oon täällä käynyt jok päivä lukemassa et kui menee

Ja tervetuloa @dootti

Mie kävin perjantaina lääkärissä ja vaihdettiin lääkitys nyt sellaiseen jota voisi raskaudenkin aikana käyttää, olis tarkoitus nyt loppuvuonna aloittaa ja toivotaan et toimii, mut tuli hieman parempi fiilis. Lääkäri oli supermukava ja käski vaatia ultran samalla kun meen loppuvuodesta sinne kolposkopiaan.
Oma loppu kierto on mennyt aika stressittä kun luulen etrei paljoa mahdollisuutta ole raskautua, harrastettiin seksiä 5 päivää ennen ovista. Menkkoja odotan tälle päivälle alkavaksi, mut vielä ei ainakaan kuulu 😬 mut eiköhän ne sieltä tule, naureskelin tosin mielessäni et olishan se huvittava jos nyt olisinkin raskaana mut taitaa olla lähes mahdotonta 😅
Sitä ei koskaan tiiä 🤭🤞🏻 Oliskin kiva, jos onnistuisi!

Mä laitoin somen tauolle, kun scrollaan vaan kokoajan sitä. Yritän taas hankkia elämää tälle kolmelle viikolle. Ihan kauheeta odottaa, mutta ei tässä muuta voi.

IMG_6754.jpeg

Nyt! Selkeesti tummentunut viivan kohdalla. Vai? Herkkä testi 10miu. On kp22. Dpo ei tietoa, ei edes saatu tasavahvaa testattua o-testitikkuun.

@Indigo Kyllähän siellä kaksi viiva näkyy! :smiling face with heart-eyes:💖 Ihana juttu, varovaiset onnittelut!

Milloinhan sitä itse uskaltaa testata, ja miten pitkälle maltan odottaa. Nyt on dpo5.

@Puolikuu en tiedä oliko se tuon "savusukelluksen" aiheuttamaa mutta todennäköisesti. Illalla pystyin kyllä jo pienen kuntosalitreenin tekemään ja olo oli ihan normaali. Mulla ei oo oikeastaan koskaan päänsärkyä eikä tuollasta huimaustakaan, eikä kyllä kokemusta vastaavasta savualtistuksesta. Varmaan se savu sen aiheutti. Kyllä miehen toiveikkuus lämmittää jotenkin omaa mieltä. Ja kyllä tulevaisuutta koskevissa keskusteluissa vauvahaaveet näkyy, puhutaan esim. miten vauva kulkis mukana vaelluksilla, retkillä ym. :red-heart::Sparkles: :Tent:

@Sandra84 kräääh sentään, kolme viikkoa 😵‍💫 Toivottavasti aika hujahtais äkkiä...!🤗

@Yrittäjä83 Onko siellä muutes mikä tilanne..?

Tsemppiä @Sandra84 kolmen viikon piinaa 🧡🤯
@Indigo nyt minäkin näen jotain! Tsemppiä että jatkuu ja vahvistuu!
@Yrittäjä83 jännää, ei muuta kuin testiä huomenna aamulla kehiin 👌🏻

Samoin muillekin tsemppiä!

Itsellä täällä edelleen vuotoa, perjantaina oli vähän lauantaina jo kunnollakin, päivällä pari tuntia, sitten taas hyytyi.. eilen vähän... Huomiselle varasin gynen ajan... Nyt kun miettii niin mulla oli vuosi sitten heinäkuussa epämääräistä vuotoa pari viikkoa... Edellisvuonna taas näin elo- syyskuussa...
Kai se ikä tekee tehtävänsä..

Jospa huomenna saisi tietää pitäisikö hormooneilla rauhoittaa vuoto vai mitä.. nyt kuitenkin tiputtelua ja vuotoa jo 3 viikkoa... 🤯

Pääsisi sitten taas yrittämään kun ei vuotaisi... 🙏🏻

@Indigo minäkin näen jotain viivantapaista🤭 Nyt on jännät paikat!

@Yrittäjä83 Toivottavasti side pysyy puhtaana koko päivän ja pääset vielä tänään testaamaan😊 Nyt niitä plussia tähän ketjuun💪

@Kesäheinä85 Kuulostaapa kurjalle tuo tiputtelu ja vuotelu☹️ Todennäköisesti hormoniheittelystä johtuvaa, jospa saisit lääkäriltä apuja.

Tervetuloa taas olemattomien oireideni seurantaan😂 Lueskelin omia viime kierron oireitani, ovulaation jälkeen mulla on aina rinnat tulleet kipeiksi. Tässä kierrossa ei, ei arkuutta tai mitään. Ovulaatio tikutettu ja lämmötkin on noussut 36,9 joten ovis on todistetusti tapahtunut. Välillä jotain tuntemuksia alavatsalla. Ajoittain tulee sellainen ellottava olo, mutta tämäkin on aika tyypillinen luteaalivaiheen oire mulla. Tosin nyt on vasta menossa dpo4-5, aivan varma en ole.

Ostin jo valmiiksi pregcheckin r-testejä, en enää viitsi tuhlata rahoja Rfsun herkkiin kun olen tuijotellut liikaa niitä viivanpaikkoja. Kahden testin paketti maksoi 1,49 niin sen raaskin tuhlata tähän kiertoon😅

Mä oon vielä 3pv saikulla. Ajattelin ottaa salijäsenyyden uudelleen (+jumpat). Pohdin, että jaksanko jo tänään mennä. Vois aloittaa ihan salilla vaan… Ensin suunnittelin, että meen pumppiin, mut sit aloin miettiin, että onko se liikaa nyt. Jos meen vasta torstaina… sit olis kaks viikkoo about punktiosta…

@Kesäheinä85 Toivottavasti selviää. Ärsyttävää tommonen tiputtelu :(

@Indigo Varovaiset onnittelut!🥰

@Pinkkigreippi Mullakaan ei ole mitään oireita! Aiemmissa raskauksissa on ollut tosi kovia repäisytuntemuksia heti alkuvaiheessa ennen raskaustestiäkin (en nyt vaan tarkkaan muista missä vaiheessa).Pahoinvointi on alkanut joskus viikoilta 7. Mä ostin jotain cb:n ultravarhaisia testejä valmiiksi. :Smiling Face With Smiling Eyes: Tuskinpa tässä mitään plussaa on odotettavissa, mut aina on se pieni toive silti. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Sandra84 ei varmaan ole haitaksi ottaa rauhallisesti tuossa vaiheessa 🤗

Ei alkanut vuoto töissä mutta testi kyllä puhdas nega. Toivon mukaan vuoto alkaisi jos on alkaakseen 😬 meillä on viikonloppureissu miehen kanssa kahdestaan tulossa niin haluaisin tän vuotoasian pois alta jos se on tullakseen 😅
Voi harmitus☹️ Kuulostaa ihanalta tuo tuleva viikonloppureissu, menkat ei oo silloin odotettu asia😅

Voi ei @Yrittäjä83 jospa tulisi kuitenkin vielä plussa 🙏🏻

Täällä vkl suhteen sama... Ollaan lähdössä pienelle vkl lomalle kylpylään ja olisi erittäin mukavaa ettei vuotaisi silloin 👀

Tällä ei vieläkään vuotoa.. Hyvin outoa. Mulla on ollut koko aja kierto 23-24 pv ja oon maksimissaan päässyt dpo 11 asti. Nyt kp 26 ja dpo 13 😬 menkkakivut on kyllä vahvasti läsnä mut tuntuu ettei vaan vuoto ala 😵‍💫

Takaisin