On se hyvä että action onnistuu,

vaikkei hoitoihin haluakaa lähteä...ainakaan vielä

Luulen että taustalla on hänen omat pelot, mutta hänellä on aina myös se ettei halua nähdä mua kipiänä tai kärsimässä, ei tykännyt oikein letrozolien aiheuttamista lievistä sivuvaikutuksistakaan.. ja kkm sekä km ottivat myös tosi lujille hänelläkin

ja kun hän on vain niin symppis ja empaattinen nallekarhu

nii en sitte raaski painostaa hoitoihin lähdössä määräänsä enempää.. en ole vielä kokonaan sitäkään ajatusta haudannut.. nostan parin kuukauden välein asiaa esiin
Minä niin toivon
@Sandra84 et siellä on kaikki kromosomit paikoillaan ja sit pääsette siirtoon jne..
Hoidot on varmasti rankkoja, henkisesti, fyysisesti ja rahallisesti.

Tsemppiä ja haleja kovasti!
Siksi kait ne tuota munkin miestä niin mietityttää.. tässä on muitakin isoja asioita taustalla menossa, niin hänellä ei nyt voimavarat riitä muuhun kuin actioniin sovittuna aikana.. mutta se on jo eteenpäin se

ja säästetään rahaa koko ajan hoitoja varten ja jos joudutaan muuttamaan, niin sitäkin varten pitää säästää..
Ja
@Yrittäjä83 tsemppiä piinapäiviin

perässä tullaan, piinailen sitte viikonlopusta lähtien...
Ja kiitos
@Puolikuu tsempeistä, tarvitaan tässä kyllä kaikki apu
@Pikkutytöt mun mielestä aikoinaan biologian ope sanoi jo yläasteella hyvin... Että jos kaikki todennäköisyydet ajatellaan, niin ihmisiä ei pitäisi olla enää olemassa... Mutta kummasti ihmeitä tapahtuu ja meitä on jo miljardeja...
Että yritän olla ajattelematta todennäköisyyksiä.. kun ne on niin huonot... Mutta välillä selailen huonoina hetkinä itsekin ja vain masentuu...
Toisaalta on kait se totta, että oikein ku yrittää niin tässä asiassa ei näytä onnistuvan... Sit sen kerran kun on yhden yön juttu tms niin naps.. kuulemma...
Miehelle kerran yritin, että otettaisiin roolileikki ja lähtöön joku ilta baariin ja muka isketään sieltä ihan outo tyyppi joka raahataan kotia.. (vaikka olisikin oma kulta) ja testataan auttaako... Ei siihen suostunut