40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Puolikuu En aio käydä gynellä tämän lapsihaaveasian vuoksi. Jos ei tärppää ”luomuna” niin hyväksyn sen😊 Ja uskon hyväksyväni senkin, jos poikaystäväni haluaisi jossain vaiheessa erota tämän asian takia. En voisi tietenkään evätä häneltä mahdollisuutta omaan lapseen.

Ps. Ovistestit ostettu pitkästä aikaa, niin ei tarvi arpoa dpo:ta😅

Kyllä sitä jotenkin oman kierron kai tuntee, sillä tänään testissä plussa tulos. ❤️ Aika rauhallisin mielin otettiin tieto vastaan, kun on tuore kokemus myös siitä, että matka jää puolella tämän ikäisten pienillä kesken. Katsotaan tuleeko hän syliin saakka! Jotenkin tuntuu pahalta edes kirjoittaa tästä täällä, koska monella pitkä yritystä takana.

Voin kertoo, että on aika kokemus piikittää itseensä bajamajassa kesken Apulannan keikan IVF-lääkkeitä. Hc-fani ilmoittautuu! 🤞🏻 Sanoin kaverille, että meen laittaan yhden piikin, niin hän heti tiesi miks. Onneksi oli käsidesiä. Nyt on sit kivat olo, ovista tai jotain pukkaa tai limoja ja huomenna sitten punktio. Mä en enää jaksa olla tietoinen mitä kaikki lääkkeet enää tekee. Pääasia, että lääkäri tietää. No tiedän, mut ei jaksa miettiä… 😅 Aika moinen vuoristorata ollut tässä…

Voin kertoo, että on aika kokemus piikittää itseensä bajamajassa kesken Apulannan keikan IVF-lääkkeitä. Hc-fani ilmoittautuu! 🤞🏻 Sanoin kaverille, että meen laittaan yhden piikin, niin hän heti tiesi miks. Onneksi oli käsidesiä. Nyt on sit kivat olo, ovista tai jotain pukkaa tai limoja ja huomenna sitten punktio. Mä en enää jaksa olla tietoinen mitä kaikki lääkkeet enää tekee. Pääasia, että lääkäri tietää. No tiedän, mut ei jaksa miettiä… 😅 Aika moinen vuoristorata ollut tässä…
Nää on kyllä sellasia kokemuksia, ettei kaikille kerry!

@Pinkkigreippi 🥹 Toivon, että toiveenne toteutuisi luomusti ja ei tarvitsisi edes puntaroida muita vaihtoehtoja. ♥️

@Kevät2025 Hienoa, että tulkitsit oikein! Varovaiset onnittelut! Paljon onnea matkaan tälle pienelle. 💖 Kyllä mun mielestä on tosi tärkeää saada tänne näitä onnistumisia, se antaa toivoa muillekin. ♥️ Tuu kertomaan jatkon kuulumisia myös. 🙏

@Sandra84 Oot kyllä tosiaan hc-fani! 😅 Mut se on kiva, että on "muutakin elämää". Eikä kaikista lääkkeistä ja niiden vaikutuksista tarvi olla syvällisesti kiinnostunut.. Tekee niin kuin lääkärit määrää. Hengessä mukana huomista ajatellen! 💖

Täällä ilmeisesti dpo0 tänään. Jos illalla jaksaisi vielä talletella, eilen ei jaksanut. Jotenkin ei nyt oo huvitusta mihinkään superyrittämiseen.

Ootte ihania! 🥰

@Pikkutytöt Oli kyllä hyvä keikka. Pääsin aika eteen permannolla, vaikka mulla oli istumapaikka ihan perällä. Ei ees menty sinne 😂 Hyvin kuului soittimet. Harmi kun eivät soittaneet vanhempaa tuotantoa, esim. Plastikilta enempää, kun olis ollu niitä soittimia tarjolla 😀😀💁🏼‍♀️ Ihmiset oli vaan tosi kännissä siellä. Ihan ihmeellistä… 😒

@Puolikuu 😀😀 Joo, melkosta. Vähän jännitti, että kuinka tarkkaan järkkäri syynää mun laukun, mutta pääsin siitä, kun sanoin että varovasti siellä on lääkkeitä, joista olen laittanut sähköpostia. Oli siis pakko kysyä. Kaikki meni hyvin. Tsemppiä sinne! Jos vielä jaksaisit illalla :)

@Kevät2025 Kyllä jää kokemus mieleen! 😀😀🤞🏻 Sit se on ”Apulanta-vauva”, jos onnistuu… 😀

Sen verran on sanottava, että 5pv ilmeisesti simpat jaksoi odottaa ovista eli aina ei tarvita ideaalisia olosuhteita. Edellisessä raskaudessa varhaisultran lääkäri sanoi, että tällä iällä keho saattaa tuupata liikkeelle isompia annoksia hormoneja. Ehkä se on joku sellainen tarve tehdä viimeiset jälkeläiset ennen kuin on myöhäistä?

Tervetuloa uudet!

Minä olen pitänyt hiljaiseloa tän alkukierron, olen lueskellut ja reagoinut, mutta en ole jaksanut kirjoitella, tässä välillä vähän turhauttaa.. ja töissäkin kiirettä..

mutta nyt ei ole ollut ihme vuotoja, joten Iitin ovis tikkua, näkyi jo haaleaa viivaa kp11. Ylihuomenna uudestaan, sitten vois tikuttaa vaikka päivittäin jos on tummentunut.. 🤔
Epäilen et kp16-19 tulis taas plussa...eli pe/la ja sit ovis ois la/su Toki mitä aiemmin sen parempi... 🙈
Miehelle jo totesin, et pitäisi hiljoksiin aloittaa touhutkin.. saapa huomata saataisiinko nyt ennätysmäärä tälle viikolle... Jos tänään, tiistaina, torstaina ja testituloksista riippuen vielä lauantaina 😱 ois kyllä meille hurja putki 🤭
Toisaalta pitäisikö antaa toiselle armoa...edes yhden kerran... Jos tänään.. sit ke ja pe 🤭
Jos vastustelee niin voisin tietty todeta et sitä se on joka ikinen päivä 🙈

Ja tsemppiä hoidoissa oleville 🧡
Kertokaa vain kuulumisia 👍🏻

Onnittelut ja tsemppiä @Kevät2025 !

@Sandra84 tsemppiä huomiselle 🙏🏻 toivottavasti on hyvä tulos ja menee mahdollisimman nätisti 🧡

Muokattu viimeksi:
Mukava kuulla susta @Kesäheinä85 😊

Täällä kp12 ja aika tummat viivat tuli mutta kontrolliviiva oli vielä himpun vaaleampi. Haastetta otollisen päivän talletteluihin tekee poikaystävän myöhäinen iltavuoroviikko, ja mehän asutaan eri osoitteissa joten…🤔 Ehtisikö tehdä tallettelut ovulaatiopäivänä? Jos siis testi näyttää vahvat viivat huomenna.

Se ois uus viikko täällä taas, tsemppiä kaikille kaikenlaisissa tilanteissa oleville!

Mulla tulossa näköjään vuoden pisin kierto koska nyt jo 30 päivää eikä tunnu vielä tänään loppuvan. Aiemmin keskiarvo 25-27 mutta tänä vuonna ollu myös pari 19 ja pari 30 päivää. Ja toisaalta ovis oli mulle ihan supermyöhään kp 19 joten sikäli hyvä että luteaali pysyy järkevissä mitoissa. Vähän huolettaa toi kierron pituuden vaihtelu mutta en nyt ihan heti vielä mee gynelle, aattelin et jos kolmena ekana kiertona ei onnistu ni sit meen koska joka tapauksessa oon käyny kerran vuoteen ja edellinen oli viime vuoden lokakuussa. Seuraavaa ovista oottelen syyskuun tokan viikon alkupuolelle, oon niin innoissani ku lopulta päästään aloittamaan yritys!

@Kevät2025 Kannustava tieto tuokin! 👍 Onhan sekin mahdollista joissain tapauksissa, että keho vielä viimeisiin kiertoihin laittaa enemmän paukkuja. Eikös kaksosia tule sen takia enemmän vanhemmalla iällä, että voi irrota useampikin munasolu kerralla?

@Kesäheinä85 Hyvä on suunnitelma. 😅 Nyt vaan toteutusta kehiin, toivottavasti menee otollisesti olosuhteet. 😍

@Pinkkigreippi Eikös ovispäivä ole vielä ihan hyvän mahdollisuuden päivä. Ellei aiemmin onnistu, niin silloin panokset peliin! 👍

@Pikkutytöt Hyvä tosiaan, jos luteaali ei lyhene, ajattelisi et kokonaisuuden kannalta se on tärkeämpää kuin ovisajankohdan vaihtelu. Kiva, että pääsette aloittamaan yrittämisen! 🤗

@Sandra84 Niin kovasti peukut kaikille soluille!! 🙏💖🌈

Muok. Ai niin, meinasi unohtua omat kuulumiset. 🤭 Tallettelut jäi siihen yhteen kertaan, lapsi tuli kipeäksi ja eilinen meni stressatessa työkuvioita sen vuoksi. 😬 No, jos tarkoitus on, niin se riittäkööt.

Täällä jännitän mitä biologi sanoo tänään @Sandra84 teille 😱 kovasti tsemppiä, pidän peukkuja 👍🏻ja 🙏🏻

Meillä nyt lähti eilen tallettelut käyntiin 👌🏻 jatkunee joka toinen päivä taktiikalla... Eilen en tikuttanut ovista kun oli sunnuntaina niin haalea.. tänään voisi jatkaa.. kp13 siis.. nuukuus jo iskee, ja järkikin kai.. jos on ilman letroja ovisplussa välillä KP 15-19 niin turhaan kovin aikaisin aloittaa testaamaan.. ei riitä mitenkään 7 testin paketti... 🙈 mutta hermot ei ainakaan vielä kestä olla tikuttamatta... Varsinkin kun edelliset menkat oli liian "normaalit" mun menkoiksi 🙈

Kävin eilen myös hieronnassa ja akupunktiossa, nesteen poistoa ja oviksen tukemista. Akupunkiohoitajan mielestä oli neulojen perusteella aiheellista ja hyvä että laitettiin 👌🏻 jospa tulisi super ovis ja kiinnittyminenkin olisi hyvä 🙈

Illalla kävin pienessä ulkoilmakonsertissakin ystävän kanssa, niin oli rento aloitus työviikolle...😍

Ja isännän kans rentoutus illemmalla 🤭

Miten sitä kykenee tänään töihin... 👀

Muokattu viimeksi:
Kp13 tänään ja tuli erittäin paljon vahvempi viiva ovistestiin👌 elikäs kuten uumoilinkin, ovis olisi viimeistään huomenna jolloin yritän ehtiä näkemään poikaystävääni ennen työvuoron alkua😬 en ole maininnut hänelle kiertoni tarkkoja yksityiskohtia, aiheuttaisi vain turhaa stressiä. Jospa saataisiin tämä h-hetki taas hyödynnettyä. Miten sitä onkin aina että jostain se innostus ja toivo nostaa päätään, ja tuleeko taas sama pettymys parin viikon päästä☹️ Yritän olla ajattelematta sitä nyt.

Kp13 tänään ja tuli erittäin paljon vahvempi viiva ovistestiin👌 elikäs kuten uumoilinkin, ovis olisi viimeistään huomenna jolloin yritän ehtiä näkemään poikaystävääni ennen työvuoron alkua😬 en ole maininnut hänelle kiertoni tarkkoja yksityiskohtia, aiheuttaisi vain turhaa stressiä. Jospa saataisiin tämä h-hetki taas hyödynnettyä. Miten sitä onkin aina että jostain se innostus ja toivo nostaa päätään, ja tuleeko taas sama pettymys parin viikon päästä☹️ Yritän olla ajattelematta sitä nyt.
Tsemppiä, toi on niin hankala olla ajattelematta vaikka koko ajan ajattelee kuitenkin!

Samaistun myös tohon, että ei voi liian tarkkaan kertoa kierron vaiheista miehelle, koska ainakin meillä hän lähinnä ärsyyntyy/hermostuu jos liikaa alan puhumaan asiasta ja on sit vaan että kyllä se tulee jos tulee että älä säädä liikaa. Hän on kyllä todellakin mukana tässä yrityksessä, mutta oma tapansa on erilainen ja onhan tollanen kierron seuranta jo ylipäätään miehelle ihan uus juttu. Mun ovulaatiotestauksille on hymyssä suin naureskellu et kääk sulhan lähtee ihan lapasesta koko homma 😅 Sitä ei kyl selvästi oo tajunnu kunnolla kuin paljon hedelmällisyys heikkenee ihan jo 38->40v saati sit 41 tai 42v (itteä hirvitti ku näin ihan vasta eilen ton liitteenä olevan Clearbluen kuvan hedelmällisyyden laskusta). Toki oon tienny asian mut toi havainnollisti hyvin.

Niin ja vielä tohon edelliseen että just luin kans jotain blogia/kirjaa/mikähän se oli että kannattaa muistaa et sen positiivisen ovistikun heiluttelu miehen edessä ei varsinaisesti herätä suoraan niitä tarvittavia intohimoja, se on kuitenkin tikku johon oot just pissannu 🤣

Liitteet

• IMG_5262.jpeg
    IMG_5262.jpeg
    218.9 KB · Katsottu: 60
Paljon onnea @Kevät2025

Jännitän täällä @Sandra84 biologin vastausta ja peukut pystyssä 🙏.

Meillä taitaa olla nyt imetys päättynyt 🥹. Kehossa olo, että tässä kierrossa voimakkaat estrogeenitasot. Olen ollut aikaansaavempi, energinen ja hyvällä tuulella. Nyt ollaan ovulaation kynnyksellä. Tärppäisipä nyt 🙏. Muutoin suunnitelmana Amh-mittaus syyskuun loppupuolella ja siitä sitten hoitojen aloitus lokakuussa.

Takaisin