Onko mitään mahdollisuutta, että olisi "laiha pissa" ollut testiä varten?Tänään testi näytti negatiivistamenkat ei oo alkanut vielä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko mitään mahdollisuutta, että olisi "laiha pissa" ollut testiä varten?Tänään testi näytti negatiivistamenkat ei oo alkanut vielä.
Mietin samaa… @Mambonumber5 Onks sulla liuskoja? Näkis on millanen viiva.Onko mitään mahdollisuutta, että olisi "laiha pissa" ollut testiä varten?
Miten muuten päädyit tuohon siveydenpuu-uutteen syömiseen, kun luin että se nimenomaan saattaisi olla haitallista hedelmällisyydelle?Huomenta kaikille
@Mambonumber5 samaa täällä ajattelen, voisiko olla laimeampi pissa ollut. Kun laitoit viestin että muuttunut negaksi, sain todella rauhoitella itseäni että ei joku paniikki iske ja suoraan ostamaan testiä. Pelottaa niin paljon kun niin onnellinen fiilis nyt että se otetaan pois.
@Sandra84 on kyllä älytöntä että ei pääse tarkempaan ja parempaan seurantaan !! Itsekin olen harvinaisen hormonisairauden kantaja mutta soitettaessa neuvolaan ei kuulema tarvitse mitään erityistä seurantaa. Ihmetyttää kun endrogrinologi sensijaan sanoo että ehdottomasti pitää seurata mikäli raskaus onnistuu alkamaan.
Varasin kanssa vairhaisultran viikolle 7.
@Vaaveilija kiitostunnistan hyvin tuon sinun fiiliksen, tuntuu että monesti matelen päivät eteenpäin mutta sitten välissä tulee noita ”olen supernainen” päiviä
silloin tosissaan tuntuu että vuorokauden aikana pystyy tekemään kuukauden hommat eikä tunnu missään! Nyt muuten eilen oli just sellanen päivä!
@Uussuurperhe oi nyt kuullostaa lupaavalta ! Ovulaatio varmaan voimistunut jos tuntuu selvemmin! Ja itsellä ainakin limat ilmestyi ja lisääntyi , siitä toisesta kierrosta tämä plussa! Minulla unibikoli tuli postissa vasta just ennen plussaa; eli se ei ollut vaikuttava asia, mutta käytössä oli just se hormon support, siveydenpuu uute, fertility woman kapselit, nac , gelee royal ja kalaöljykapselit.. sit vielä jotain aminohappoja jotka tutkitusti tukee hedelmällisyyttä! Että olihan noita , tiedä sitten mikä oli ratkaiseva vai oliko itselläni se hermoston rauhoittaminen.
Täällä elimistön lämmityssysteemi lähtenyt päällekokoajan aivan järkyttävän kuuma! Mikä on minulle outoa kun yleensä kylmä aina. Työkaverit vihjailee että onko vaihdevuodet alkamassa
Tekis mieli täräyttää että nyt ei ole siitä kyse vaan jostain aivan muusta! No, yritän vielä olla kertomatta kaikille vaikka mielihän tämä onni tekisi jakaa!
Miten @Sandra84 ja muut plussanneet; aiotteko koittaa pitää salassa vai joko lähimmäiset tietävät plussasta?
Outoa, kun guugletin, niin googlen ai antaa vaan hirveää negatiivisuutta tuotteesta. No, jos en onnistu niin täytyy vaan sitten koittaa tuota. Ei kai se tässä hedelmällisyys konkurssissa enää paljoa paina.Hmm olisiko ollut sieltä Sonja Hannuksen podcastista. Lisäksi tuossa hormonal support valmisteessa mitä paljon kehuttu on kanssa sitä siveydenpuu uutetta! Itse en ole mistään lukenut että olisi haitallista
Varsinkin ovulaatiota sen pitäisi tukea ja näin ajattelin että ainakin minun tilanteessa tukisi hedelmällisyyttä! Ovuloin kyllä joka kuukausi mutta heikosti/ ilman esim niitä ilmoja. Tuolla coctaililla sain ovulaation vahvemmaksi!
Tosi ikävää. Osanotot.Olisi varmaan kannattanu tehdä vain liuskoja niin ei olisi tullut turhaa toivoahcg on selkeästi alle 25 eikä ole noussut!
25.5. = dpo12 hcg25 testi haamu
28.5. = dpo15 hcg 25testi
30.5. = dpo17 hcg 10testi
1.6. = dpo19 hcg 10testi
2.6. = dpo20 hcg25testi
3.6. = dpo21 hcg 10testi
Sekoitatkohan nyt siveydenpuu-uutteen (vitex) ja neidonhiuspuu-uutteen(ginkgo)? Ainakin aiemmin mainitsit nimenomaan tuosta neidonhiuspuu-uutteesta.Miten muuten päädyit tuohon siveydenpuu-uutteen syömiseen, kun luin että se nimenomaan saattaisi olla haitallista hedelmällisyydelle?
(Meinasin siis itsekin sitä syödä, mutta kerkesin lukea sen haittavaikutuksista.)
Varmaankin sekoitan!Sekoitatkohan nyt siveydenpuu-uutteen (vitex) ja neidonhiuspuu-uutteen(ginkgo)? Ainakin aiemmin mainitsit nimenomaan tuosta neidonhiuspuu-uutteesta.
Itsellä oli ainakin esikoista yrittäessä käytössä vitex ja samoin ollut tässäkin. Se on hormonitoimintaa tasapainottava yrtti.
Kiitos tästä! Luulen, että ensikierrossa jätän kourallisesta omia pillereitäni pois tuon gelee royalen ja ehkä donafertyn (joka on muutenkin kallista), ja korvaan nuo joillain noista muista.@Mambonumber5 kyllä tuntuu pahalta sinun puolestaraskaus kuitenkin alkoi mikä varmasti laiha lohtu nyt mutta kuitenkin hyvä merkki.
@Vaaveilija joo kyllä sitä söin ihan koko kierron ajan kanssa. En nyt tiedä kuvittelenko mutta jos pitäisi rahaa laittaa kiinni niin sanoisin että itsellä käänteen teki tuo hormonal support ja sitä ennen söin tuota fertility woman. Esim royal geleeä ehdin syödä kauan enkä huomannut kierrossa mitään eroa. Mutta noiden kahden aloituksen jälkeen mielestäni palasi nuo limat. Sitten taas nac ja siveyden puu: niitä ehdin vasta vajaa 2 kuukautta käyttää. Ja toki varmasti nämä yksilöllisiä.
Mä kerroin mun kahdelle kaverille. Äidille kerron ehkä pian. Mun hCG tänään 624, eli vissiin ihan ok, mutta kysyin (6+0) vielä neuvolasta, että onhan se ok. Kävin aamulla verikokeessa. Nyt tuli tulos tosi nopeesti.Huomenta kaikille
@Mambonumber5 samaa täällä ajattelen, voisiko olla laimeampi pissa ollut. Kun laitoit viestin että muuttunut negaksi, sain todella rauhoitella itseäni että ei joku paniikki iske ja suoraan ostamaan testiä. Pelottaa niin paljon kun niin onnellinen fiilis nyt että se otetaan pois.
@Sandra84 on kyllä älytöntä että ei pääse tarkempaan ja parempaan seurantaan !! Itsekin olen harvinaisen hormonisairauden kantaja mutta soitettaessa neuvolaan ei kuulema tarvitse mitään erityistä seurantaa. Ihmetyttää kun endrogrinologi sensijaan sanoo että ehdottomasti pitää seurata mikäli raskaus onnistuu alkamaan.
Varasin kanssa vairhaisultran viikolle 7.
@Vaaveilija kiitostunnistan hyvin tuon sinun fiiliksen, tuntuu että monesti matelen päivät eteenpäin mutta sitten välissä tulee noita ”olen supernainen” päiviä
silloin tosissaan tuntuu että vuorokauden aikana pystyy tekemään kuukauden hommat eikä tunnu missään! Nyt muuten eilen oli just sellanen päivä!
@Uussuurperhe oi nyt kuullostaa lupaavalta ! Ovulaatio varmaan voimistunut jos tuntuu selvemmin! Ja itsellä ainakin limat ilmestyi ja lisääntyi , siitä toisesta kierrosta tämä plussa! Minulla unibikoli tuli postissa vasta just ennen plussaa; eli se ei ollut vaikuttava asia, mutta käytössä oli just se hormon support, siveydenpuu uute, fertility woman kapselit, nac , gelee royal ja kalaöljykapselit.. sit vielä jotain aminohappoja jotka tutkitusti tukee hedelmällisyyttä! Että olihan noita , tiedä sitten mikä oli ratkaiseva vai oliko itselläni se hermoston rauhoittaminen.
Täällä elimistön lämmityssysteemi lähtenyt päällekokoajan aivan järkyttävän kuuma! Mikä on minulle outoa kun yleensä kylmä aina. Työkaverit vihjailee että onko vaihdevuodet alkamassa
Tekis mieli täräyttää että nyt ei ole siitä kyse vaan jostain aivan muusta! No, yritän vielä olla kertomatta kaikille vaikka mielihän tämä onni tekisi jakaa!
Miten @Sandra84 ja muut plussanneet; aiotteko koittaa pitää salassa vai joko lähimmäiset tietävät plussasta?