@Freyja86 hurjasti voimia.
@Sandra84 jos tuntuu, että laji on liikaa kropalle, oisko jotain lempeämpää lajia?
Geelilakkaukseen liittyen sanoisin, että en usko sen olevan hurjan haitallista, mikäli sitä ei ihan jatkuvasti tee.

Tää mun ajatus on terapian ja pitkän prosessoinnin tulos. Olin todella neuroottinen toista yrittäessä. Vältin ihan kaikkea, mikä mitenkään voisi olla haitallista, joko tutkitusti tai omasta mielestä.

Näin jälkeenpäin ajateltuna elämä ei ollut elämää, vain pelkkää kaiken varomista ja välttelyä.
Kiitti tuosta kahvivinkistä,

Mun on pitänyt jo pidempään vähentää kahvia, vaikka en sitä juokaan kuin aamuisin 2 kuppia.
@Puolikuu voi että, siellä on pian tositoimet edessä.

Osaan samaistua tuohon pomolle kertomiseen, vaikka itselläni olikin vain letroihin liittyvä ultraus. Kerroin vain pomolle (miespuolinen), että on lääkörikäynti liittyen gynekologiaan. Ei halunnut tietää lisää.

Eikö punktiopäivä ole yleensä saikkupäivä? Näin ainakin miehen siskolla oli.
@Zebra hyvä, että käynti varattu.
@Adelia olisko kiinnittymisvuotoa.
@Elea tsemppiä piinailuun.
@Indigo älä vielä heitä kirvestä kaivoon.
Täällä oletan oviksen olleen eilen. Selkeää ovisplussaa on liuskoilla saanut, mutta laskin kuitenkin tummimman viivan plussaksi.

Plussa vai ei-ketjuun testejä kuvailinkin. Aamulämpö ainakin lähti selkeästi nousuun.
Kammarissa ollut viime päivinä aktiivisuutta niin paljon, että eilinen tuntui jo lähes pakkopullalta.

Aiemmin ollaan menty joka toinen päivä-taktiikalla, mutta tähän kiertoon ehdotin joka päiväistä jumppaa.
Meistä minä olen se, joka avoimemmin asioista puhuu. Illalla sitten miehelle sanoinkin, että mun osalta ainakin nämä neljä peräkkäistä päivää oli tarpeeksi ja vähän liikaakin.

Miehen helpotus oli kyllä niin silminnähtävä.

Saatiin hyvä keskustelu aikaiseksi, miten kummallakaan ei ole enää samanlaista halua ja kestävyyttä jumppastella usein kuin nuorempana, vaan harvemmin on parempi.

Koska olen minä, oli pakko vielä kuitenkin hieman kiusata miestä ja todeta, että ehkä otetaan varman päälle ja vedetään vielä viides päivä putkeen.

Aamulla ensimmäisenä kerroin, että voi rentoutua, tänään ei kammarissa tule olemaan aktiivista, vaikka Flo:n mukaan olisi vielä hedelmällinen päivä.
Perjantaina sain ajan papa-kokeeseen. Iski tajuntaan taas rajummin, minkä ikäinen olenkaan.

Se on jännä, miten itsestä tuntuu, että on edelleen tosi nuori, mutta kun miettii ikää numeroina, järkyttyy joka kerta.

Jännitän hieman tuota vapaa. 5 vuotta sitten se otettiin viimeksi ja vastaus oli "Epäselvä tulos. Riittämätön näyte."
Yritin heti tuolloin kysellä, eikö voisi ottaa uutta näytettä, mutta sille ei nähty tarvetta.

Olen tässä vuosien aikana useammankin kerran tätä kysellyt ja yrittänyt, että otettaisiin uusintanäyte. 2 vuotta sitten naistentautienpolilla vuotohäiriön vuoksi asioidessa kyselin, josko samalla otettaisiin papa, mutta sain vastaukseksi, ettei ole tarvetta, kun ultrassa ei näy mitään ja säännöllinen tarkastus on kuitenkin tulossa jo kahden vuoden päästä.

Yksityisellä gynellä kävin vuosi sitten, mutta hänen kantansa oli, että sairaanhoitopiiri vastaa näiden ottamisesta. Tästä olin yllättynyt.

Mutta onpahan aika nyt tiedossa ja tällä kertaa en tyydy puolinaiseen vastaukseen, vaan pistän kovan kovaa vasten.
Muutenkin olen niin pettynyt perusterveydenhuoltoon ja se on lisännyt taistelutahtoa siinä määrin, että olen valmis tarvittaessa tekemään myös tästä asiasta muistutuksen ja kantelun.