40+kuumeilevat-ketjusta plussanneet

Kiva kun laitoit viestiä @ennebee !

Täällä voidaan paksusti, rv 27+5 ja maha on samankokoinen kuin yksösraskauden lopussa. En tiiä mihin asti toi maha ulottuu elokuussa, kun vasta elokuun puolivälissä käynnistys jos eivät itse tule ennen sitä 😅

Sairaslomalla oon ollut jo 24+1 alkaen kun on aika vaivaista tämä oleminen. Sairasloman virallinen syy tais olla ennen rv 37 alkaneet supistukset. Mieliala on oikein hyvä joten mukavaa nyt olla kotona. Mies on edelleen hoitovapaalla edellisestä lapsesta, mikä on tosi hyvä, että hoitaa raskaamman jutut ihan jo tuon 2-vuotiaan nosteluista lähtien.

Raskausdiabetes mulle tuli nyt loppuraskaudessa, tieto sokerirasituksesta tuli 3 viikkoa sitten ja nyt torstaina sain tablettilääkityksen kun arvot ei meinaa pysyä rajoissa. Ilmeisesti erittäin yleistä kaksosraskauksissa, joissa on kaksi istukkaa, kun ne on just ne istukat, jotka erittää hormonia, jotka häiritsee insuliinia tai jotain.

Mitäs muille odottajille kuuluu tai ketkä ovat jo vauvan syliin saaneet? 😊

Niin ja @ennebee n pohdintaan iästä niin mä en oo saanu mitään kommentteja ikään liittyen, mut toisaalta sain ekankin lapsen vasta 37-vuotiaana ja nyt oon 41 ni voi johtua siitäkin. Sulle sanoisin että nautit vaan nyt etkä mieti omaa ikää!

Täällä tuhisee 6-viikkoinen sylissä. Arkea on eletty jo tovi ja kulkee tässä menoissa mukana. Imuotteessa häikkää ja sen vuoksi antibioottikuurilla olen tällä hetkellä. Loputtomasti saa pikkuveli ihailua sisaruksilta. Kovasti on jo kasvanut pikkumies. Mukavaa arkea!

Itse mietin ikää siinä alkuvaiheessa, mutta se on kyllä jäänyt ihan kokonaan. Meitä on erilaisia ihmisiä eri elämäntilanteissa eri aikaan. That's it.

Moikka! En ole aikoihin kirjoitellut tänne. Jotenkin vain jäänyt. Mulla meni raskausaika loppuun asti oikein hyvin, samoin synnytys ja toukokuussa perheemme täydentyi pojalla. Parasta on ollut, että isommat lapset hullaantuivat vauvelista heti syntymän jälkeen!

Kappas, tällainenkin on. Pitänee alkaa kahlaamaan ketju lävitse. Olen varovasti kuumeillut tuolla +40 osastolla jo vuodesta toiseen vaihtelevan aktiivisesti.

Lyhyesti, minulla on kestovauvakuume ja sopiva lapsiluku on "+1". Mittarissa on kuitenkin 45v jo, eli paljon ei uskalla enää haaveilla. Tästä huolimatta plussasin ja nyt mennään 5+4, joululahja olisi tulossa jos kaikki menee hyvin. :Smiling Face With Smiling Eyes:
Ekassa ultrassa kävi ilmi että kehitys oli loppunut jo 5rvk. Joten haaveeksi jäi joulukuiseni. Noh, eteenpäin elämä vie.

Takaisin