Mulla on huomenna nt-ultra, mies on vapaalla niin mennään yhdessä. Hän kyllä sanoi että olisi järjestänyt vapaata joka tapauksessa. On tätä ootettukin ja nyt se päivä sitten onkin jo edessä! Alkuraskaudessa päivät ja viikot meni todella madellen, nyt tuntuu että päivät menee viuhuen ohi
(taisin tuon kirjottaa jo jossain aiemmassa viestissä, ehkä täällä tai toisessa ketjussa)
Neuloin nyt joululomalla pienen bodyn ja neuletakin, ja muutenkin ottanut tosi rennosti ja levon kannalta. Työt alkaa huomenna (tosin aamupäivästä on se ultra). Ajattelin pitää raskauden töissäkin vielä omana tietona ainakin hetken aikaa, mut esihenkilölle olen kertonut. Onneksi raskauden saa vielä ihan hyvin piiloon neuletakkien, löysien paitojen ja huivien avulla.
@Pikkutytöt mä pääsin neuvolaan tarkistukselle rv 5+5 ja syke näkyi! Mutta se oli varmasti tosi hyvä sattumus, noin varhaisessa vaiheessa ei kyllä oo itsestäänselvyys. Olin alunperin varannut yksityiselle ultran rv 6+5, mutta sen sitten peruin. Sieltä vastaanotolta vakuuteltiin että 6+5 ei ole liian varhainen.
Tänään rv 12+5
(taisin tuon kirjottaa jo jossain aiemmassa viestissä, ehkä täällä tai toisessa ketjussa)Neuloin nyt joululomalla pienen bodyn ja neuletakin, ja muutenkin ottanut tosi rennosti ja levon kannalta. Työt alkaa huomenna (tosin aamupäivästä on se ultra). Ajattelin pitää raskauden töissäkin vielä omana tietona ainakin hetken aikaa, mut esihenkilölle olen kertonut. Onneksi raskauden saa vielä ihan hyvin piiloon neuletakkien, löysien paitojen ja huivien avulla.
@Pikkutytöt mä pääsin neuvolaan tarkistukselle rv 5+5 ja syke näkyi! Mutta se oli varmasti tosi hyvä sattumus, noin varhaisessa vaiheessa ei kyllä oo itsestäänselvyys. Olin alunperin varannut yksityiselle ultran rv 6+5, mutta sen sitten peruin. Sieltä vastaanotolta vakuuteltiin että 6+5 ei ole liian varhainen.
Tänään rv 12+5