@Amand4 ja @Henskuu jep eipä niistä viivoista ihan autuaaksi tule ja varmaan just noi kkm on siitä karmeita kun voi mennä pitkäänkin ennen kuin asia huomataan. Toivotaan nyt ihan superpaljon että meillä kaikilla menisi nyt raskaus loppuun asti hyvin. 
Meillä on aika paljon vaatetta alkaen koosta 50 jotka käy sekä tytölle että pojalle mutta sit osa on tietty tosi tyttömäisiä niinku juhlamekot ja pieni osa vaatteistakin toki. Että jos tulee poika niin ainakin juhlavaatekaupoille tulee sitten lähdettyä
Miten teillä (lapsuuden)perhe ja muu lähipiiri on suhtautunut raskausuutiseen teidän iän tai ylipäätään lapsiluvun kasvamisen näkökulmasta?
Meillä ei iästä ole kukaan viimekään raskaudessa ihmetellyt mitään (olin just täyttänyt 39 kun kerrottiin edellisestä ja nyt oon just täyttänyt 41) enkä usko että nytkään kukaan kysyy mitään. Sen sijaan vähän mietin miten mun omat vanhemmat suhtautuu, mulla on yks sisarus ja ei oo koskaan ollu mitään puhetta lapsiluvusta vanhempien kanssa. Jotenkin mietin äitiä varsinkin että sanooko jotain että nyt on sit niin paljon työtä kolmesta, en tiiä. Miehen vanhemmat on jotenki vihjaillu tokan jälkeen siihen suuntaan et kolmas viel tulis että he nyt varmaan päinvastoin odottelee raskausuutista
Kaverit taas ei oo kukaan tuntunu ihmettelevän ikää ollenkaan, ehkä täällä pk-seudun lähistöllä on vaan niin tavallista saada lapsia vähän iäkkäämpänäkin. Määrästä en tiiä mutta tuskin siitäkään kukaan ihmettelee mitään.
Meillä on aika paljon vaatetta alkaen koosta 50 jotka käy sekä tytölle että pojalle mutta sit osa on tietty tosi tyttömäisiä niinku juhlamekot ja pieni osa vaatteistakin toki. Että jos tulee poika niin ainakin juhlavaatekaupoille tulee sitten lähdettyä
Miten teillä (lapsuuden)perhe ja muu lähipiiri on suhtautunut raskausuutiseen teidän iän tai ylipäätään lapsiluvun kasvamisen näkökulmasta?
Meillä ei iästä ole kukaan viimekään raskaudessa ihmetellyt mitään (olin just täyttänyt 39 kun kerrottiin edellisestä ja nyt oon just täyttänyt 41) enkä usko että nytkään kukaan kysyy mitään. Sen sijaan vähän mietin miten mun omat vanhemmat suhtautuu, mulla on yks sisarus ja ei oo koskaan ollu mitään puhetta lapsiluvusta vanhempien kanssa. Jotenkin mietin äitiä varsinkin että sanooko jotain että nyt on sit niin paljon työtä kolmesta, en tiiä. Miehen vanhemmat on jotenki vihjaillu tokan jälkeen siihen suuntaan et kolmas viel tulis että he nyt varmaan päinvastoin odottelee raskausuutista
Muokattu viimeksi:
Minkä ikäisiä teidän muut lapset on?
En ikinä muistanut mikä raskausviikko on menossa enkä stressannut mistään. En kyllä onneks tokassakaan stressannut mutta lähempänä toisen syntymää aloin ekaa kertaa lukee näitä vauvapalstoja ku olin aika lailla sohvalevossa vikat puoltoista kuukautta. Sit jo 2,5kk tokan syntymän jälkeen luulin et oisin raskaana vahingossa (pitkä tarina) ja sain vieläpä Clearbluen testiin kaksi väärää positiivista eli se kun siihen kuivuttuaan jää joskus se viiva ja siitä asti oonkin sit ekaa kertaa ihan vauvakuumeillut. Menkat palas lokakuussa 2024 ja siitä lähtien oon tikuttanut ovulaatiota ja ollut ihan messissä tässä vauvahommassa. Oli pitkä odotus kun mies oli valmis aloittamaan vasta elo-syyskuussa tänä vuonna. Mutta onneks mulla alko sillon olla jo oviksen etsintä hallinnassa niin varsinkin loka-joulukuussa oli hyvät ajoitukset, nyt joulukuussa tärppäsi DPO-2.
Sulla on varmaan kaikkea ihanaa myssyä ja neuletta suunniteltu vauvalle?