☆hehkutukset☆

Mulla myös hyvin nukuttu yö! :) Ihmeellistä etten herännut kertaakaan yöllä!! Menin tosin vasta 12 aikaan sänkyyn ja nukuin ihan aamuun asti :D Tällästä ei ole ollut koko tän vuoden aikana!
 
Tää kuulostaa ehkä oudolta mutta musta on ihanaa kun tää ipana möyrii niin että tekee ilkeetä/sattuu. Sillon mä tiedän että on vahvoilla kaveri ja totisesti ainaki hengissä :Heartred oli pari viikkoa tosi hiljaa ja nyt kaikki liikkeet otetaan ilolla vastaan :)
 
Crysade, sama täällä! Tuntuu välillä niin pakahduttavan onnellinen tunne rinnassa kun toinen oikeen runnoo joka puolelle :)
 
tänään näkee pitkästä aikaa ihania ystäviä hyvän ruuan merkeissä ja jos jaksais samalla vielä vauvallekin jotain ostaa :smiley-bounce012:Heartpink
 
Mulla on ihana mies, se tänä aamuna hieroi mun turvonneet jalat taas. Nyt laittoi viestiä töistä että haluaa tehdä mulle kunnon jalkahoidon kun tulee kotia, ja hieroa turvotukset pois, sit se osti mulle uuden puhelimen lahjaksi :Heartred On se vaan niin kultanen :Heartred
 
Miksi minun mies ei jaksa hieroa jalkoja noin ihanasti? Aina saa kitistä ja patistaa ja sitten hieroo ehkä minuutin. :D
 
Olin eilen illalla jo sängyssä yrittämässä nukkumaan kun iski inha pissahätä. Ja taas sai varmaan 5 minuuttia vessassa nostaa mahaa että saisi kaiken tulemaan tippa kerralla, ja olin aika pahalla tuulella kun lonkkaa särki ja alaselkää ja vähän joka paikkaa. Mies oli vielä tietokoneella pelaamassa. Kun tulin takaisin sänkyyn, paikalleni oli ilmestynyt lämmitetty jyväpussi :love2 :love017 :love022
 
Mulla on myös ollut tosi pakottavat jalat viime aikoina ja turvotustakin ihan kiitettävästi. Mun mies myös hieroo ja voi kun se tuntuu hyvälle :happy: Mutta huomaa ettei hänkään sitä kovin mielellään tee. Välillä onnistuu vähän pienemmällä, välillä vähän suuremmalla suostuttelulla, välillä naama vähemmän ja välillä enemmän näkkärillä :sour: Mutta olen kaikesta huolimatta sitä sinnikkäästi pyydellyt kun musta se on aika pieni vaiva häneltä, kun itse kumminkin joudun kestämään kaikki kivut, kolotukset ja turvotukset!
 
Weledan Venadoron on hyvä tuote "väsyneille jaloille" ja hieroo sen ihoon, mulla laskee turvotusta hyvin. Myydään lifessa :)
 
Miksi minun mies ei jaksa hieroa jalkoja noin ihanasti? Aina saa kitistä ja patistaa ja sitten hieroo ehkä minuutin. :D


Tai sitten tarraa nilkkaan ja kutittaa :sad001 hartioita pyydän joskus hieromaan ja ei hän ymmärrä et jos mun hartioihin koskee samoin kun kiropraktikko häntä hoitaa, niin siitä ei yksinkertaisesti oo mitään apua.

Mut ihanaa, aurinko paistaa! :)
 
Mansikkamaa kunnostettu, nyt vaan satoa odottelemaan :) Hain myös taimiston alesta kaks rodoa ja nyt saa jännätä lähteekö ne viihtymään. Puutarha alkaa olla kesäkukkia vaille valmis jos ensviikolla sais vielä kasvimaan kuntoon. Ihana kevät :)
 
Takaisin
Top