☆hehkutukset☆

Vapaa viikonloppu! Aurinko paistaa! Eilinen äippäpolin käynti ja ultra piristivät mieltä kun edelllinen masensi! Äitiyspakkaus! Ystävien tapaaminen iltapäivällä! Siivottu koti! Onhan noita mitä hehkuttais :D
 
Mä oon vihdoin saanut pähkäiltyä ja shoppailtua sisustusjuttuja!!! On uudet verhot olohuoneessa ja vauvan huoneessa. Uudet matot olohuoneessa, vierashuoneessa ja vauvan huoneessa. Uusia sisustustyynyjä kans hankittuna :) Sit löysin meille ihanat yö/lukulamput ja vauvan huoneen hyllyn, mutta niitä en raaski vielä ostaa... nyt pitäs vielä löytää joku vanha penkki tmv. olohuoneen ikkunoiden alle. Tori.fi ja huuto.net on jokseenkin koluttuna, joten pitää keksiä jotakin muuta :)

Ja vauva on myllertänyt taas elämäniloaan, voi sitä pikkuista jumppaajaa :Heartred:Heartpink:Heartred
 
Ja illalla mies sanoi että hyviä sisustuslöytöjä oon tehnyt et jos jaksan ni voin käydä ostaan vauvan hyllyn ja yövalaisimet makkariin! Tännehän mä ryntäsin sit Ikeaan ja just kietasin riistakäristyksen muusilla, röyh! Jos nyt tuonne kaupan puolelle..
 
lauantaina saatii hoitopöytä ja pitihän se heti koota, pestä ja laittaa kutakuinki valmiiks :D hoitoalustaa ja vaippoja vaille valmista ♡ pinnis tuleeki sit ens kuussa, pääsee sit laittamaa sängynki pienelle valmiiks :)
ja hehkutetaa vielä sitäki, että tää järkyttävä väsymys on ainaki nyt tän päivää pysyny poissa, katotaa tuleeko huomenna takasi, ku tänää touhunnu nii paljo :D
 
Piha haravoitu. Aikas hyvä suoritus tällä mahalla ☺nyt sit onkin selkä taas kipeä (johan se aamun olikin hyvä). Mä en vaan osaa tehdä tommosia hommia ns osissa. Pakko sit aina tehdä kaikki kerralla. Nyt sit maataankin varmaan loppupäivä.
 
Kaveri oli käymässä lasten kanssa ja jaksoin hyvin koko päivän! Nyt tosin kyllä väsyttää.. :) Oli kiva käydä puistoilemassa, isompi lapsi sai mennä ja touhuta ja kummipoika 4kk sai nukkua meidän vaunuissa. Olivat todella kevyet työntää ja näppärät käsitellä ulkonakin. Hieman oli hankalaa, kun oli vain yksi lapsi kyydissä, kun isompi halusi lähteä pyörällä, mutta toimivat vaunut noinkin. Myös vaunukoppa oli tilava, joten olen kyllä tyytyväinen meidän vaunuhankintaan! :)
 
Takaisin
Top