Ärsytyksen ärsytykset :D

Nää osaa jo niin hyvin piruilla takasin ja ovat jo vissiin niin tottuneet siihen et äiti ajoittain rähjää asioista joista ei toisena hetkenä välittäisi yhtään. Aika usein kun joutuu noilta anteeksi pyytelemään jos on turhasta tai omasta olosta johtuen lapsille rähjänny

Oi apua mikä päivä marielilla :eek:

Peik, osaan kuvitella et sen ikäset lapset osaa jo oikein hyvin provosoida äitiä :grin

Mua ärsyttää kans noi kaapin ovet ja joku tuntematon nuori poika sai mun kiukut näin jälkikäteen harmittaa :shy: mutta kävin kaupassa ja siihen joku uudella bemarillansa kurvas inva paikalle ja lähti käveleen tyytyväisesti kauppaan ku mulla räjähti ja huomautin mihinkä parkkeeras nätisti siirsi auton mutta tän mamman sanat olis voinu valikoida toisin

meillä ei oo laps joka sanoo joojoo (sanoo itseasiassa tällä hetkellä joka asiaan ei :D ) vaan mies - eikä mitään tapahdu :laughing021

meillä ei oo laps joka sanoo joojoo (sanoo itseasiassa tällä hetkellä joka asiaan ei :D ) vaan mies - eikä mitään tapahdu :laughing021
Joo nyt avaudun, mies otti koko viikonlopulle töitä ja tänäänkin tuli kotiin kun oltiin syömässä iltapalaa, ruokailun jälkeen pyysin et laitatko astiat koneeseen et saan vauvan syötettyä, joojoo ihan kohta, pesetkö muksujen hampaat, joojoo ihan kohta, vaihdatko vauvalle vaipan, joojoo ihan kohta, no niin nyt lähtemään nukkumaan nukutatko isommat vai vauvan, joojoo ihan kohta(miten tähän nyt ees näin voi vasta?) vittukunvituttaa!!!!!!!!!!

Voi äippä :( jaksamista ja voimia kun sulla siellä 4 pientä jaloissa pyörimässä! Miehet, ei ne välillä tajua yhtään mitään... :meh:

Juu eivät tajua ei... Siis se selas puhelimesta autoja:/ arg autot!!! Saatoin napata puhelimen pois sen kädestä ja saatoin sanoa et joojoo saat tän takas ihan kohta:p
Eikä täs muuten mitään mut mies tuli kotiin18 ja lapset lähti nukkumaan 19.15... Ei ois paljoo vaadittu...

Mullakaan ei ole sellaista mielialavaihtelua ilmennyt, joka saisi aikaan ärsytyksiä tai vitutuksia. Päinvastoin olen paljon tasaisempi ja lunkimpi nyt entä silloin kun en ole raskaana :wacky:. Nuo kaapinovet aukinaisena yleensä ärsyttää mua aivan hulluna ja vielä puolitoista kuukautta sitten marssin aina mielenosotuksellisesti sulkemaan niitä miehen jäljiltä. Tähän "sulkunäytelmään" liittyi myös liioitellun syvä huokaus ja merkitsevä katse miehelle, joka ei jättänyt tulkinnan varaa. Nyt se ei häiritseä mua sen enempää. 8 kuukauden päästä saattaa taas häiritä :grin. Se kyllä inhottaa kun mies on yövuorossa niin joutuu nukkumaan yksin, en oikein osaa mennä ajoissa nukkumaan kun se ei ole kotona. Luuhaan valveilla ja tuijotan Netflixiä minkä ehdin. Sekään ei kyllä ärsytä lähinnä vaan tekee surulliseksi ja on välillä itku herkässä kun haluais että se on kotona. Toki nuo fiilikset menee ohi yhtä nopeeta kuin on tulleetkin.

Mulla kans ku odotin esikoista olin viilee ku viilipytty ja kaikki oli niin auvoista :D miehen työkaverit aina kyseli joko oon ärähdelly sille kauheesti :D.
Töissä kyllä piti mennä aina varastoon kiroo ku asiakkaat oli tooooodella ärsyttäviä :D

Mua ärsyttää eniten koko ajan äänet mitkä kuuluu kun mies syö ihan mitä tahansa. Ihan vieressä en voi olla tai räjähdän xD

Mulla onneksi mies on hillitty syöjä :happy:, mutta tiedän mitä tarkoitat. Mun isän syöminen on semmosta että siitä tiedetään naapurikaupungissakin kun porukoilla on ruoka-aika :smiley-bounce022

Jatkuu.... Räkätauti, mulla ja vaavilla on räkätauti, kurkkuun koskee ja nokka valuu:( viime yö menikin sujuvasti lapsi sylissä:( väsyttää!!!
Miehen ylityöt kun nyt tarviis apua, noi syömisen äänet kun välillä kuulostaa niinkuin olisin synnyttänyt sikalauman...

Ailahteleva hirviö ilmoittautuu täällä, ärsyttää siivottomuus ja siivoaminen, ärsyttää lapset tai no niiden käytös. Ihan hillitsemättömiä raivareita ihan turhista asioista enkä voi niille oikein mitään. Kaikki kattoo kauhuissaan, varsinkin kun minuutin päästä voinkin sitten olla autuas emolintu.. apua :D

Toivon vaan että ensimmäisen raskauden kokemukset ei toistu kun sen aikana kävin niin hallitsemattomaksi, että olin tosi aggressiivinen ja väkivaltanen jos tuntui että joku hyppi nenille. Onneksi sillon ei ollut vielä lapsia kuvioissa ollenkaan..

Odelie siihenkin on saatavissa apua ja tukea, jos samanlaisia tunteita tulee uudestaan :) ota rohkeasti asia puheeksi jonkun ammattilaisen kanssa, esimerkiksi neuvolassa :)

Omppoloinen, totta kai pitää ottaa puheeksi jos näin meinaa käydä :) eihän sellasella raivolla pusketa kuuden lapsen talossa mitenkään päin :D

Takaisin