Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mutta kävin kaupassa ja siihen joku uudella bemarillansa kurvas inva paikalle ja lähti käveleen tyytyväisesti kauppaan ku mulla räjähti ja huomautin mihinkä parkkeeras nätisti siirsi auton mutta tän mamman sanat olis voinu valikoida toisin
Joo nyt avaudun, mies otti koko viikonlopulle töitä ja tänäänkin tuli kotiin kun oltiin syömässä iltapalaa, ruokailun jälkeen pyysin et laitatko astiat koneeseen et saan vauvan syötettyä, joojoo ihan kohta, pesetkö muksujen hampaat, joojoo ihan kohta, vaihdatko vauvalle vaipan, joojoo ihan kohta, no niin nyt lähtemään nukkumaan nukutatko isommat vai vauvan, joojoo ihan kohta(miten tähän nyt ees näin voi vasta?) vittukunvituttaa!!!!!!!!!!meillä ei oo laps joka sanoo joojoo (sanoo itseasiassa tällä hetkellä joka asiaan ei :D ) vaan mies - eikä mitään tapahdu![]()

. Nuo kaapinovet aukinaisena yleensä ärsyttää mua aivan hulluna ja vielä puolitoista kuukautta sitten marssin aina mielenosotuksellisesti sulkemaan niitä miehen jäljiltä. Tähän "sulkunäytelmään" liittyi myös liioitellun syvä huokaus ja merkitsevä katse miehelle, joka ei jättänyt tulkinnan varaa. Nyt se ei häiritseä mua sen enempää. 8 kuukauden päästä saattaa taas häiritä