Ärsyttääkö, ketuttaako?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemsku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
juu se taitaa olla siinä iässä! ei se mua normaalisti haittaa, mutta sit kun alkaa miettiä 25km päivälenkkiä siks että neiti on leikkiny kengillä ja että pitää vaihtaa mukaan päiväunille soveltuvat rattaat ja jostakin raapasta ruuat typylle mukaan jne ni alkaa sapettaa :D Seki kiukutus meni kyl hormoonien piikkiin, tavallisesti en ärsyynny helposti. En nytkää suuttunu tytölle mut nakkelin parittomia kenkiä ja sadattelin aika lahjakkaasti..

Sama juttu täällä. Aaria on kyllä hatunnoston ansainnut, ei kuulosta ihan kevyeltä päivältä! :P

Aaria, sun 10 km kävelyn ja tuon kaiken sähellyksen lukeneena, mietin vaan, että hienosti pärjäsit! Alemuuskompleksi iski. Meinaan mä en saa itseäni lähtemään edes muutaman kilometrin kävelylle edes yksinään. Tänään työnsin pojan rattaissa vähän pitempää reittiä tarhasta, alle kilsan ja olin ihan puhki. Ihan pelottaa miten tässä kunto romahtaa, jos en saa itseäni reipastumaan. Ärsyttää tällainen väsymys ja pahoinvointi ja saamattomuus. Mut jotenkin ajatuskin siitä, että menis esim. kuntosalille julkisesti läähättämään ja näyttämään ettei jaksa mitään, hävettää. Tai hiihtoladulle muiden tukkeeksi.

Ihana ketju naiset. Mä taidanki muuttaa tälle la puolelle ku osaatte kertoo asiat just niinku onkii. :) Mä siis tulin vierailulle tänne tuolta lokaryhmästä ku siellä on nii hiljasta. ;) Ja mistäpä sitä tietää millon tää mun vauva syntyy.

Joo, mua ärsyttää ku samanhenkinen juttukaveri puuttuu. Ja mua ärsyttää ku mies ei jouakkaa koko viikonloppua mua paapimaan, vaan just ny pittää tehä töitä, että ehtii lomalle viikoksi 'omiensa' kans. Juu, mä en lähe lomalle ku jään näien 'omieni' kans kottii. Ärmur.

Kiitos tsemppaavista sanoistanne ja älkää nyt ihmeessä kadehtiko :D Siis normipäivänä mä raahustan vaivoin tohon alle kilsan päässä olevalle leikkikentälle esikon kans ja jos pitää kolata pihaa ni puuskutan ku jakkihärkä jo ennen ku eka kuorma on kipattu :) Nää neuvolahommat nyt vaan on hoidettava jollain apinan raivolla koska..on pakko, ku ei ole muutakaan vaihtoehtoa :p Kyllä teki oisitte kipassu samat ja tuplasti sillä keltarauhashormonin suomalla adrenaliinitykityksellä ärsyttävän tilanteen tullen :grin

Jadere raskaana olevilla pitäis olla veto oikeus miesten lomasuunnitelmiin.. ja itse asiassa ihan kaikkeen muuhunki ajankäyttöön ;)Toivottavasti sun viikonlopusta tulee ukon epäsuotuisista suunnitelmista huolimatta mukava!

Mä olen mielestäni aika suvaitsevainen ja ymmärtäväinen ihminen monen asian suhteen, mut kyllä tulin nähneeksi jotain niin ärsyttävää ja vihaksi laittavaa tällä viikolla. Ei ymmärtys riitä.

Oltiin siis menossa miehen ja 3vn kanssa aamupvllä rautatieaseman ratikkapysäkille, kun jostain ratikasta nousi pois pari nuorta naista. Kummallakin vedettävät matkalaukut eli ilmeisesti reissusta tulossa, toisella ihan paita ja shortsit, toisella puolet pakaroista paljastavat matalavyötäröiset shortsit, pinkit bikinin yläosat ja vauvamaha!! Piteli toisella kädellään mahastaan ja toisella veti laukkua, hetken matkaa. Kunnes pyysi kaveriltaan tupakkaa!?!?! Joo, mä tajuan että meitä on monenlaisia, pukeutumismakuja ja -tyylejäkin on monenlaisia, voi olla vaikea lopettaa tupakointia raskausajaksi, mut siis oikeesti! Oli kyllä niiiin mautonta, kun vaan olla voi. Mun mielestä mainittu henkilö laittaa koko raskauden vähäpätöiseksi asiaksi, loukkaa äitiyttä ja mitä ehkä tekeekään vauvalle? Toivottavasti on oikeita aikuisia tuon tapauksen läheisissä, jotta vauva saa maailmaan tultuaan järkeviäkin roolimalleja..

Voi kamala. Ei oo siinä tainnut tuleva äiti oikein haluta sisäistää sitä muutosta. Hyi hitsi, ahdistavan kuuloinen näky.

Takaisin