Ällötykset

Mua ällöttää jauheliha, tortillat ja tacot. Hyii,pelkä ajatus jauhelihast paistamisesta saa yökkimään

Hampaiden pesu saa joka kerta yökkimään ja sen jälkeen tulee jatkuva paha olo.
Meillä myös jääkaappi tuntui haisevan aivan järkyttävälle. Luin jostain netistä vinkin ruokasoodasta, eli ostin purkin soodaa ja laitoin korkki auki jääkaappiin. Eipä haise enää, suosittelen!
Myös normaali terveellinen ruoka ällöttää. Kaikkea rasvaista ja epäterveellistä voisin syödä aamusta iltaan.

Eilen oli tarjolla juhlissa hevoshampurilaista. Pihvistä pari haukkua ja siirto miehen lautaselle. Hyi hemmetti. Vielä illallakin sai pelkkä ajatus voimaan pahoin.

Poika oli ostanut kaupasta karkkia, näitä pehmeitä tuttifrutti ja avasi pussin autossa... kohteliaasti tarjosi myös äidille... yöök!

Kaikki makea on yök, leivonnaiset tuplayök, suklaa ja pähkinä megayök!

Täällä kans ei noi makeat uppoa.. Tai no jäätelö menee mut muuten ei makeat uppoa yhtään. Ostin tommosia belvita keksejä ja hyi miten makeita nekin on vaikka periaatteessa pelkkää kauraa

Mua ällöttää valitettavasti lähinnä terveelliset asiat kuten keitetyt kasvikset, ja Pegorion-jauhe jota on vaan pakko vetää joka aamu ettei suoli mene täysin jumiin. Esim. pizza, burgerit ja vappumunkit maistuu kyllä. :joyful:

Makeista ainoastaan jäätelö, muuten sokeri etoo. Isossa kaupassa tekee tiukkaa siinä irtokarkkiosastolla, etten ala kakomaan, ne haisee ihan vietävän kuvottaville. :yuck: Kahvia pystyn juomaan kaksi kuppia päivässä korkeintaan, enempään ei vain pysty ja nekin kupilliset on vajaita.

Jääkaapin haju, kaikki perunalastut, lämminruoka.

Mulla on toi jääkaappi ällö helpottamassa, koska pystyn menee jääkaapille ilman, että naama on vituralleen. :grin

Tupakan savu / maku / haju
nimim. kohta 20 vuotta tupakoinut o_O

Samoin "miehen haju" eli jos mies on hikinen - samoin esim hississä jos joudun menemään useamman miehen kanssa niin, että seison niiden vieressä ja haistelemaan niitä niin alkaa etomaan saman tien.

Mulla on muutenkin herkkä hajuaisti joten mikä tahansa pistävä tai ikävä haju on ellottava

Tänä aamuna avasin jääkaapin ja näin eilisen annoksen jossa barbeque grillipihvit. Ovi meni kiinni samantien :grin ei siis haissut mikään/laatta meinannut lentää. Tuntu vaan että ne hyökkää sieltä mun suuhun heti aamulla ja sit tulee se paha olo :grin

Kahvi tökkii ja. Ennen meni pari pannua päivässä, nyt menee kerralla max puolikuppia paristi päivässä. Kahvinjuonti on oikeastaan pakko suorittaa vain viekkaireiden vuoksi. Keittäminenkin etoo...

Helatorstain kunniaksi päätin lähteä nuorimman kanssa hoploppiin. Ei muuten käyny mielessä, että täällä haisee pahalle... popcornit, kahvi, ohikulkevat ihmiset....... :-D meteli on myös sietämätön. Ihan on oksuvalmis 2 tunnin jälkeen. Joo ei uusiksi hetkeen.

Takaisin