Ällötykset

Joo siis hyi yök! Aina tehny pahaa esim. bussissa istuessa jos jollakulla on jotain voimakasta parfyymiä tai aftershave systeemejä.. Jotenkin kait jo hieman herkistynyt tuo hajuaisti
 
Joo.. Itsekään ei voi kuvitella laittavansa pojan päiville mitää hajua. :bag: Miehelleni oon jo kuittaillu sen tuoksuist:grin
 
Tupakka! Hyi haisee niin karseelle ja mä ainaki haistan sen tosi kaukaa... ja sit rupee heti oksettaa ja päähän koskee ja kahvikaan ei meinaa oikeen upota :dead:
 
Kahvi ei mee mulla alas millään, yöks. Valkosipuli ja kaikki ruoat (varsinkin valmisruoat) joissa sitä on on ihan out. Mies söi yks ilta vieressä jotain yrttilevitetuorejuustoleipää, en pystynyt olemaan samassa huoneessa. Paistettu ruoka: nounou.
Lohi on kanssa paha. Vanhat tiskit ällöttää. Jääkaapin avaaminen on painajainen, mikään makeakaan ei oikein maistu. Pahinta on se että on koko ajan paha olo ja tietää että auttaa jos söisi jotain, mutta kun ei tee mieli syödä oikeastaan yhtään mitään!! Murot menee toistaiseksi, hapankorput oli vielä viikko sitten hyvä juttu mutta enää ei tee yhtään mieli!
 
Makeat hajut tarpeeksi voimakkaana niin kyllä meinaa lentää. Pahenee joka päivä näköjään noiden makeiden suhteen tilanne. Ja suolaista tekee kauheasti mieli.
 
Jääkaappi tuntuu haisevan aivan kaameelle ja helppoo ei oo, kun kokkina työskentelee ja pitää kaiken maailman pöperöitä maistellakki :D
 
Voi kauheeta pyllerö! Toi ois mun tän hetkinen pahin painajainen toi sun työs ! Jääkaappi+ ruuanlaitto+koemaistaminen:puke_l
 
Jääkaapilla käyminen on kamalaa, pidätän aina hengitystä sen aikaa ja juoksen äkkiä keittiöstä hajua pakoon :D
 
Kaikki kalan haju ällöttää Ihan sikana.
Aika moni makea ällöttää eikä mee alas.
 
Mua on alkanut ällöttää banaani, sen haju ja kun erehdyin sitä yksi päivä syömään niin maku myös.
Vielä olen selvinnyt ilman pytyn halaamisia.
 
Ihania ällötyksiä teillä, nauroin ihan ääneen, anteeksi :laughing002

Itsellä on myös kahvi. Välillä kyllä maistuu mutta ei paljon. Kaikki lämmin ruoka ällöttää, mutta oon toistaiseksi pystynyt syömään ainakin töissä muiden valmistavaa ruokaa. Kotona omat pöperöt ei maistu.

En muista että ekassa raskaudessa olisi näin voimakkaasti ällöttänyt. Ehkä pari kolme päivää oli huonoa oloa mutta nyt on kestänyt jo viikkoja...
 
Oikeastaan ihan kaikki ruoka ällöttää. Eilen pystyin syömään lounaaksi puolikkaan porkkanan. Joka aamu pakotan itseni syömään puuron marjoilla mutta loppupäivä menee lähinnä parilla leivällä ja viilillä. Esikoiselle ruoan lämmittäminen tuskaa siitä lähtevän "hajun" vuoksi. Tänään mies meinaa tehdä kanakeittoa ja pelkkä ajatuskin oksettaa.
 
Koiranruoka haisi eilen erityisen pahalle


Täällä se haisee joka päivä ! Ikävää, kun ei siedä sen lemppaa yhtään! Pitäs ehk kokeilla pestä jos auttas vähä ja jotai hitsi mansikan tuoksua levittää koiraan.. Tosin sithä mie varmaa söisin sen.

Eiku sori puhuit ruuasta. Mä puhuin koirasta :grin
 
Mua on parina viima päivänä alkanut ällöttää lähes kaikki, nyt 6+2. Ja joo, ruuat ja kahvi ällöttää, mutta pahinta on hampaiden pesu ja lavuaarit :D olin mun siskon kimppakämpässä yötä ja siellä oli vessan lavuaarissa hiuksia, hyissss :D hampaita pestessä meinaa lentää pala, wtf... Kaikkea sitä! En oo vielä oksentanut kertaakaan, mutta lähellä on ollu. Saas nähä miten käy...
 
Takaisin
Top