Ällötykset

Kahvi ei maistu ollenkaan. Ja vieroitusoireet hävinny niin ei tarvi juoda edes puoltakuppia päivän aikana niin kuin alussa.
Pää tuntuu jotenkin selkeemmältä nyt kuin kahvin juonnin aikaan. Juon siis liian vähän vettä. Nyt yrittänyt siihen kiinnittää huomiota.
 
Aina kun mulla tulee ällökohtaus esim näen jotain ällöpöperöä tai esikolla kakka housussa niin ajattelen hedelmiä :grin banaani, omppuja, mandariineja eli hedelmävadin kuva päähän niin eteenpäin pääsee :D
 
Mäkään en pysty juomaan ollenkaan kahvia enää, aiemmin join kolme kuppia päivässä. Pelkkä kahvin hajukin ällöttää! Toisaalta ihanaa että pääsee siitä tavasta eroon ainakin hetkeksi :D Vaipan vaihto tekee täällä kanssa tiukkaa, samoin tiskaus ja ruokajätteet yleensäkin. Ja hampaiden pesu, joka kerta meinaa tulla yökkö!!
 
Mulla myös kahvi tekee pahaa! Näin iltapäivällä päivällisen jälkeen menee yleensä vielä puoli kuppia. En jostain syystä halua antaa periksi et en jois ollenkaan:D mut aamu/aamupäivä/päivä ehdoton nounou. Sitte lasten ruokapiltti, bonan lihavuoka tai vastaava ni ihan jäätävä! Ei pysty syöttää lapselle sitä ko haisee niin pahalle! Kuopusta ko ootin ni esikoiselle jos syötin kyseistä ruokaa ni ei vaan pystyny! Muita ällötyksiä ei oo :D
 
Tää on outoa mutta...

Kaikki karkki, suklaa yms leivonnaiset :grin ei kiitos ei..

Sama oli esikon raskausaikana, meni parissa viikossa ohi :)
 
Onkohan mulla kaikki ihan ok kun kaikki mistä on ennen tykännyt maistuu ihan järkyttävälle?!? Kaikki vähänkin rasvasemmat jutut maistuu oikeasti TOSI pahalle, normaali terveellinen ruoka menee alas ilman mitään vaikeuksia.

Esim. tänään teki mieli jotain hyvää ja ostin riisikakkuja ja levitettä jota oon AINA rakastanut. Mut nyt, hyi, maistu ihan metallille tai muuten vaan omituiselle.. (sipsit on ennen ollu ihan ykkösherkku, nyt niitä ei pysty ajattelemaankaan..)

Toisaalt ei saa valittaa, hyvä kun terveellinen ruoka maistuu :)
 
Takaisin
Top