Ällötykset

Pilvilinna

Kunnioitettu kommentaattori
Himojen vastapainoksi ällötykset ja ym "kivat" jutut tänne!

Itse en voi enää aukaista/ajatella jääkaappia siellä lojuvan kolmio salaneuvos juuston takia (tätä kirjoittaessanikin meinaa lentää yrjö!). Inhoon sen makua tällä hetkellä ylikaiken.... Oikeesti mite voi joku juusto tehdä näi ällöä pelkällä ajattelulla. Ja ny toi jääkaappikin ällöttää sen takia. Vois mies syödä sen kiiren vilkkaan pois! Tai heitän sen roskiin suojapukupäällä! :bag::hungover: Hyi!!
 
Mulla ei ole vielä tullut mitään ällötyksiä vastaan. Viime raskaudessa oli ainakin kahvi. Pelkkä haju ja meinas yrjö lentää :hungover::woot:
 
Viimeraskaudessa ei ollut mitään tällästä ällötystä ainakaa loppuraskaudesa... Eiku olipa! Fetapalat! Hyi! Ja sit viereisen kadun varrella jollain oli "vaahtokarkkiauto", muistaakseni oisko ollut joku uusi Citröen ja todella pehmeä vaahtokarkkimainen muotoilu ja värikin oli pastillin vaaleansininen, ja hyi, että se ällötti joka kerta, kun näin.. Kauhu silmissä huutelin aina "vaahtokarkkiauto!" :grin
 
Pilvilinna : Vaahtokarkkiauto kuulostaa aika pahalta :grin mielenkiinnolla odotan mitä ällötyksiä tulee vastaan tässä raskaudessa itellä ja muilla :yuck:
 
Mulla on kahvi alkanut tökkimään. En ole pariin päivään juonut enää ollenkaan vaikka yleensä sitä siemailenkin ainakin kolme mukia päivässä. Vähän jopa harmittaa kun meidän kahvihetket miehen kanssa ovat olleen niin tärkeitä. Täytyy keksiä joku korvaava juoma. Teetäkään ei tee yhtään mieli.
 
Itse oon juonut nyt monta kuukautta aamulla 4dl kahvia. Oon saanut mahan toimimaan joka aamu sillä ja muuteki auttanut heräämään aamusilla. Tänää oli eka aamu jolloin kahvin juomisessa meni toosi pitkää ja sit lenti lopulta rännii.:rolleyes:
 
Nää riippuu ihan päivästä ja ajankohdasta :D Viimesenä nyt oli se makaronilaatikko jonka päällä oli juustoo! Äsken kyllä kykenin syömään sitä lounaaksi.
 
Mullakin kahvista tulee huono olo. Pakko juoda pari kertaa päivässä, kun en muuten pysy hereillä.
 
Minua ei onneksi ällötä vielä mikään. Paitsi jauhelihakeitto, joka rupesi ällöttämään kun odotin kuopusta ja on ällöttänyt siitä saakka, myös silloin kun en ollut raskaana :D Sitä ruokaa en ole tehnyt enkä syönyt sen jälkeen. Muuten kaikki ruoka maistuu valitettavan hyvin tällä hetkellä :wink
 
Mullakaan ei ole suurempiä ällötyksiä vielä, mutta kahvi on alkanut tökkimään. Lukeudun kahvin suurkuluttajiin ja tänään olin ihan ihmeissään kun tuli huono olo aamulla kun join pikku kupin. Onneks kahvin tuoksu ei vielä ällötä niin voin vaikka nuuhkia kahvipurkkia jos en juomaan pysty.
 
Mä en enää pysty juomaan kuin puolikkaan kupin kahvia aamuisin ja jos raskaus menee yhtään samalla tavalla kuin esikoisen kanssa niin kohta en todellakaan pysty enää juomaan sitäkään. Hyi, se hajukin teki pahaa jostain 9. viikosta eteenpäin.. Muistan elävästi yhden työpäivän, kun astuin junasta ulos ja vastaan lehahti läheiseltä kahvipaahtimolta ennen niin ihanalta tuntuneet tuoksut. Meinasi kyllä oksu lentää siinä ihan samantien. Koko päivän tunsin sen karmeen hajun nenässä vaan....yäääääk
 
Mulla pahimmat hajukuvotukset on olleet salaatinkastike, pähkinät ja metvursti :p kahvia oon ainakin vielä voinut juua mut viikkojakin on vasta 4+6
 
Mulla oli molemmissa edellisissä raskauksissa ällötys alkuraskaudessa maidolle ja myös maidon tuoksulle :) kuten myös jäätelölle. Molemmissa pehmiksen tuoksu kauppakeskuksessa on aiheuttanut pahoinvointia jo ennen kuin testi on näyttänyt plussaa :) Mies oli se joka muisti tämän ekasta ja niin tiesimme hyvin ajoissa kun toka oli matkassa :D
 
Tänää tai äske ykäsin tonnikalan tuoksulle... Mitähän sitä sitte illalla tankkaa, kun mikää ei oo oikein namia.:puke
 
Mullakin tökkii kahvi, vaikka yleensä sitä kuluu kuppikaupalla. Onneksi juon usein myös teetä, niin eivät työkaverit niin paljoa ihmettele
 
Itse huomasin eilen että makea tökkii pahemman kerran! En ole koskaan ollut makean perään muutenkaan mutta eilen suklaakeksiä syödessä vaan totaalisesti tökkäsi
 
Hajuvedet on mitkä pistää naaman vituralleen! Tänäänki sohvakaupoilla niiden myyjien tuoksut:bag: Normaalisti tykkään erityisesti miesten tuoksuista
 
Takaisin
Top