Ällökyssärivaroitus!! :D

Haha, joo sheivaus kans kävi mielessä!! :grin pakkohan se on vähän saada pusikkoa trimmattua - ihan jo oman mielenrauhan vuoksi. Olishan se kans kiva, että lapsi pääsee maailmaan ilman, että kuristuu äitin tuheroon :laughing001 Saa nähdä laitanko miehen asialle vai pitääkö käydä ihan ammattilaisella rääkissä :D
 
Kyllähän se raskausaikana vähän rajottuu se seksielämä, niin minun mies ihan mielellään sheivas pari kertaa viime raskaudessa alakerran. Se oli muistaakseni monien naurujen projekti kun piti päästä saunapenkille selälleen ja sit vielä ylöskin siitä. :-D

Synnytyksen jälkeen muistaakseni ajoivat jollain surkeella kertakäyttöhöylällä ennen tikkejä pieneltä alueelta karvoja pois, ja se oli niin huono terä että tuli iho kipeeks. Ihan kun sillon ei ois ollu kärsimistä jo muutenkin... Eli kannattaa kyllä ajaa just ennen synnytystä jos vaan suinkin ehtii - sokeroinnista ei oo kokemusta mutta jos siihen uskaltautuu niin tuloshan kestää pitkään.
 
Sokerointi kestää joo useamman viikon, ja oma kosmetologini kertoi, että kyllä hänellä käy ihan viimeisillä viikoilla "potilaita". Toki siinäkin sitten ero, ottaako pelkän bikinirajan vai brassin.
 
Bikinirajalle mulle tulee tosi herkästi sisäänkasvaneita karvoja, niin sokerointia olisi ihan mielenkiintoista kokeilla :) Jo ihan siksikin, että tulos kestää pidempään.
Olen huomannut, vaikka en usein sheivaa kainaloita ja välistä saa kunnon tuherokin kasvaa, niin nyt on kainalot herkistyny sheivailusta. Tullut jotain ihme ihottumaa kainaloihin! :confused: Ei onneksi kutise tai ole kipeä, mutta ruman näköistä on. Muutenkin on kyllä ihme ihottumaa puskenut pitkin ruhoa... Naamaan on tullut, tississä oli, nivusissa oli, käsissä oli....
 
mulle tehtiin brassi pari kertaa, takapuolesta ei tuntunu yhtään pahalta mut toi arempi alue..jaiks.. :D kaippa sitä silti vois mennä loppuvaiheessa, sain kaverilta käyntikortin töölöön johki sen tutulle joka ei vissiin hirveän kallis. noi kun maksaaki ihan liikaa täällä Helsingissä
 
Lahdessa maksaa bikinisokerointi 25 €, ei paha hinta mielestäni.

Kyllä itsekin mietin tosta brassista, kun viimeksi kysyi otetaanko kuitenkin se, että ehkä ei rohkeus riitä...En tiedä miten kosmetologit tuon bikinirajan määrittelee, omassa kantapaikassa siihen ainakin kuuluu lähes kaikki (vaan häpyhuulten sisin osa ja peppu ei kuulu). Anyway, mielestäni sen 15 minuutin pienen kärvistelyn arvoinen lopputulos :D
 
en oo ikinä kokeillu ja tekis mieli kokeilla... ehkä sit joskus raskauden jälkeen vois ruveta laittaa paikkoja kuntoon. siihen asti saa puskat rehottaa :rolleyes:
 
Mä oon käynyt kerran brassi-sokeroinnissa ja muuten sitten aina sokeroitu vaan bikinirajoja. Mun mielestä sokerointi on hyvä vaihtoehto eikä se niin paljon satu, etteikö sitä kestäisi :) Nyt en ole käynyt hetkeen enkä varmaan menekään ennenkuin sitten synnytys on lähempänä. Silloinkin ajattelin vaan bikinirajat siistityttää :)
 
Mä oon vuoden verran sokeroinut itse itseni. Tulos tosiaan pidempiaikainen, varsinkin lämpimässä paikassa sotkuista, mutta kivuttomampaa kun isojen alueiden kuumavahaus.
 
Heitän tänne nyt kysymyksen raskausihottuma,onko kenelläkään kokemusta siitä ja miltä se iholla näyttää?
Itselle on nyt ilmestynyt enenevästi läiskäistä ihottumaa aluksi molempiin rintoihin ja nyt näköjään leviää mahaanikin.Alkuun siis olivat pieniä punaisina näppyjä,jotka levisivät pyöreiksi/suosikeiksi alueiksi kooltaan erilaisia pikkuista peukalonpään kokoisiin. Ei älyttömästi kutu se.
Tk lääkärille kävin näyttämässä,ei osannu sanoa mitä on.Määräsi kortisonivoidetta ja käski seuraamaan pari päivää ja jos ei häviä niin ihotautilääkärille näytille.
Pesuaineet on pysyn saman,vaatteet samana,elukat samana ym ei mitään poikkeavaa...
 
Takaisin
Top