Ällökyssärivaroitus!! :D

nijaje

Vauhtiin päässyt keskustelija
Elikkä...seuraavaa kyselin,onko muilla sattunu olee kellertävää valkkarii?Mä oon ekaa kertaa raskauksissani pihalla et wtf? :D Sit yritin miettii et voiko hiivaa olla,mut mulla ei taas oo mitää oireita kyllä..oireettomana? :O VAI onko tää iha "normii" ,et valkkari muuttaa värii? Välillä tuntuu et hullux tulee,ku miettii millon mitäkin "oiretta" :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Olen ymmärtänyt että voi olla vähän sellaista paksunpaa kellertävää. Ymmärtääkseni tärkeää ettei haise. Eli jos haisee, mene tarkistamaan tilanne. Juothan riittävästi vettä?

Ja tuosta ällövarotuksesta: veikkaan että töhän ryhmään tulee mahtumaan vsikka miyä kyssäreitä, eli dont worry!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muistaakseni toi kellertävyys johtuu hormoneista.Nou hätä kunhan ei haise eikä kutinaa ilmaannu.
 
Keltarauhanen voi värjätä keltaseks :) ja ilman keltarauhashorrmonia ei olis raskautta :)
Itellä tänää kans kellertävää limasta valkkaria niin googlettelin asiaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Juup..ei haisuja eikä kutinoita...kassellaa tilannetta..jospa olis ihan normii :D @ Möttis 2014: nojoo..varmaan tulee juu :D @ MiMMuh: Great..sullakii siis on google ollu käytössä :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei ihan alkuperäiseen asiaan liittyvä, mutta sopii otsikon alle.. Onko kellään muulla ollut vihreätä löysähköä ulostetta? Vähän huolestuttaa, vaikka nopealla selailulla todennäkösin syy on liian nopea ruuansulatus.

Sent from my Nexus 5 using Vau Foorumi mobile app
 
Löysää on ollu koko raskaus ajan, ehkä välillä vähä vihertää mut syön paljo salaattia XD mulla kyl ruoansulatud hidastunu ja turvottaa. Mut silti löysä kakka mut hormonit kuulema tekee sen, samoin ku pahoinvoinnin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
maha on ihan mitä sattuu kokeile helposti sulavaa kypsiä vihanneksia tms muuttuisiko miksikään.. Palaa paikat välillä aika herkästi., niitä pukamia kun olis kans kiva vältellä hankalaa kun on niin tuuliviiri
 
Lisääntynyt karvankasvu voi merkata poikaa, tai ainaki jos mahaan alkaa kasvaa hahtuvaa :wink
Mulla oli viimeraskaudessa maha täynnä pientä hahtuvaa ja poika tuli :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mulla tuli kahdesta ekasta raskaudesta kans leukaan vaalea pitkä karva(oli molemmat poikia):dance011tosin ei kasvanut raskauksien välissä! Eikä nytkään ole vielä ilmaantunut(tyttö-fiilis voimakas)...
 
Mulla kans karvaa kasvanut leukaan. Hyh :D

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app
 
Luolamies olo kyllä! Huomasin tänään että karvat senkun levittäytyvät :D Tämä mamma nimittäin alkanut kasvatella rintakarvoja näköjään..
 
Täältä tulee seuraava ällötyskyssäri. Onko muillakin ollut takapuoli hellänä? Mulla on vatsa ollut kovalla jo ainakin kuukauden ja sattuuhan se kun kakkaa. Aiemminkin ollut satunnaisesti herkkänä mutta tää on jo kestäny yli viikon (ajantajuhan tässä raskaudessa katoo kokonaan). Semmosta kirvelyn ja kivun välimuoto joka muistuttaa itsestään pitkin päivää...
 
Liljuska, toivottavasti ei tuu pukamia :/ visibliniä saa vissiinki syödä raskauden aikana, sen pitäs tasapainottaa vatsan toimintaa, eli jos on liian kovalla niin pehmentää ja jos liian löysällä ni koventaa :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top