ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

Mun tissit suihkuaa aina kun kuulenkin vauvan möyrintää. Se nyt on vielä ihan normaalia, tänä aamuna en oo vielä imettänyt ja nyt maitosuihku alkoi kun meidän kissat alkoi huutaa ruokaa! KISSAT! Voi luoja.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Sun kroppas haluaa nyt ruokkia kaikki jotka ruokaa huutaa... Saa nähä käykö mulle samoin kun oma kissa huutaa ruokaansa :D Jos nyt maitoa siis edes tulee.... Vaikea uskoo et ainakaan suihkuamalla!

Onhan tässä vähän ylituotantoa, mutta ihmiset ensin... Syötän sitten vaikka vieraille rintamaitopannukakkua :p

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Kyllä kaikki nisäkäsnaaraat on vähän samaa linjaa-onhan ne es koirat adoptoineet kaneja, tiikereitä ja mitä kaikkea..ja mm intialaisnaiset imettää suojelualueella emättömiä peuranvasoja..
:p alkaa tuntua yhä luonnollisemmalta sellainen yhteisimetys- niinkun ennemuinoin oli kylissä imettäji, jotka es haettiin apuun jos ei äidiltä herunut maitoa vauvalle- siinä ollut kans merkityksellinen ammatti!!

Mä oon kokeillut antaa kissan nuuhkia maitoa mun sormesta, mutta ei sitä kiinnostanut - toisaalta multa tulee toistaiseksi läpinäkyvän litkun ja keltaisen ternimaidon sekoitusta, ehkä kunnon maito on sit parempaa. Kissa kyllä rakastaa miehen korvavaikkua, joten siihen verrattuna ihmismaidolla ruokkiminen ei olisi ees erityisen ällöä.

:D Mitä, jos mies huutaa nälkäänsä?? Tuleeks teiltä sittenkin maitoa? ;D
Maidon riittäminen on kyllä tosi hyvä juttu!
Innolla odottaen sitä suihkua!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

mulla oli kans ekan aikana esim. kaupassa jos joku ihan tuntematonkin lapsi rupes huutaa niin holahti maitoo ihan huolella.... piti aina muistaa olla liivinsuojukset, vaikkei muuten olis tarvinnu.... pari kertaa hävetti kassalla ku oli paidassa kämmenen kokoset läntit....

Olipas taas... Ensin siis laitettiin toosaan nyrkki ja sitten sinne hävis jo koko mies ja vissiin yks pyörä. Sitten iski sottaseen pikkukakkoseen hiiva ja sitä lääkittiin kuivilla rypäleillä jonka jälkeen lähettiin syömään ja kierimään ihmispaskassa :grin On nää mielenkiintosia nää odottavien naisten mielenliikahdukset...

Voi apua! Kauhee nauruun repeäminen ja kivulias supistus... :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No nyt on hanhiemon maine menny!!!! Mut tulipahan tehtyä :confused: eli siis oltiin SILLAI eilen illalla:eek::eek::eek: Ja kun etureppua ja muutakin läskiä tuppaa olemaan sen verta, niin ei auttanu muuta ku koiratyylillä mennä.... Ja eipä sitä nyt muutenkaan kehumaan pääse, 5työntöö ja vihellys niin siinähän se oli, kiitos varmaan tämän selibaatin...! mut sit ku ukko tuliki melko reippaasti nytkähtäen pois, niin karsee pieruhan multa samalla pääsi :oops: eli selibaatti taitaa jatkua normaalisti................

Jotain hyvääkin. Raskauden aikana musta on tullut huomattavasti vapautuneempi mitä tulee piereskelyyn. Miestä kyllä silti huvittaa jos mun suunnasta kuuluu ääniefektejä kun ennen edes yritin hoitaa moiset vessan oven takana. Siellä en sentään ole kainoillut vaikka äänet toki kuuluu vessan ulkopuolellekin.

Mun yks miespuolinen kaveri on sanonut joskus että hänen naisillaan ei ole persereikää eli ei suostu sietämään mitään kakkosasioihin liittyvää toimintaa näkö- tai kuuloetäisyydellä. Hänen nykyinen tyttis odottaa kesävauvaa ja mä luulen että sielläkin on jouduttu vähän tinkimään näistä odotuksista :grin. En tiedä meinaako sälli lähteä synnärille mukaan... siellä viimeistään voi valjeta jotain karuja totuuksia anatomiasta.

Mua on aina säälittäny ne miehet jotka ei kehtaa pierasta mun seurassa. Mulla oli yks sellanen hienohelma, joka meni kakalle hana päällä. Se oli musta ihan naurettavaa, ikää herralla jotain 34v. Tosin aina alukshan sitä on toista kohtaan kunnioittava, mut kyl jossain vaiheessa täytyy alkaa olee ihan oma itsensä. Mä turauttelen surutta kumppanieni seurassa :porc

Mulki on yks kaveri, joka menee aina pissille ja kakille hana päällä! Siis jokanenhan meistä joutuu noi asiat hoitamaan ni miks sitä hienostelemaan jos ei oo pakko!

Takaisin