ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

No voi sitäkin koittaa, mutta mulla oli onneksi ihan tota salvaa... Combi-paketissa tulee sekä puikkoa että salvaa. Ja raskauden aikana ei kai suositella tunkemaan niitä puikkoja mihinkään ruumiinaukkoon?

no niin mäki muistelin et ei suositella laitettavan sinne, mut teistä kun ei koskaan tiedä mitä te tunkette ja mihinkä :wink

:pJaahas, taas on tyttösillä lähteny jutut käsistä! :grin

Iiii-saaa on kyllä nyt rasvannu ja venyttäny römpsää siihen malliin, et ihme on jos repeämiä tulee! :p

Mä marisen nyt ihan eriällöttävästä asiasta. Mentiin koko perhe eilen aamulla jo 9.00 jälkeen Tampereen pikkukakkosenpuistoon ja siitä vapputorille. Se on mahtava puisto keskustassa,uusittu viime vuonna... Suosittelen, jos matkustatte joskun tänne päin.

Tampereella porukka kokoontuu juhlimaan vappua tuonne Koskipuistoon, jossa teekkaritkin kastetaan Tammerkoskeen. Ei sitten tullut mieleen, että pikkukakkosenpuisto voisi olla vappuyön jäljiltä vähän törkynen...
Pitkin puistoa oli oksennuslaattoja. Kiipeilytelineisiin ja leikkijunaan oli kustu ihan reilulla otteella. Yök yök!
Mä olin ihan hysteerinen, enkä voinu päästää tyttöä niihin telineisiin. Pelkäsin, et tyttö tulee niistä huumepiikki kädessä,kato äiti!

Klo:12 aikoihin mentiin puiston ohi autolle ja siellä alkoi näyttää siistimmältä... Linnut oli syöny oksennukset! Hyi hemmetti, ihmiset on sikoja kännissä ja ei ajattele yhtään mihin kusee ja oksentaa!:mad:

joo toi on muuten todella perseestä ku pitää noihin leikkipuistoihin ja koulunpihoille lähtee ryyppäämään!!!!

HKI00550: kyllä mulla piti käyttää niitä puikkojaki, ku oli hiiva tuolla ykkösessä. Neuvolan ohje oli, että 3 päivän kuuri. Eli niillä miedommilla puikoilla. Voidetta piti käyttää myös.

Ja ihminen ei oo sika vaan pahempi. Koska sikahan on loppujen lopuks siisti eläin. Toisin kuin ihminen.

Mä oon parannellut yhden hiivan tässä rupeaman aikana. Puikkoja saa käyttää, puikonasettimia ei. Tungepa sellainen kuiva rypäle ärtyneeseen toosaan. Voin kertoa, että ei hymyilytä.

niin no siis kai sitä olis voinu jotakin muutakin voidetta käyttää :grin mut aretha haluu aina olla se erilainen nuori...!

mut siis hyvä että voi käyttää :) nää on taas näitä et joilleki kerrotaan ja joilleki ei.... mul oli ekaa oottaessa ja neuvolasta sanottiin, ettei saa niitä puikkoja, sitä voidetta vaan... onneks meni sillä ohi........ ei tää nyt vissiin ihan ällöimmästä päästä ollu mut kumminki....

Mää oon niin kuuliainen, että kun farmaseutti käski vedellä kuiviltaan, niin tottelin. Taisin mä siihen kolmanteen älytä jo laittaa bepanthenia päälle.

Ja ihminen ei oo sika vaan pahempi. Koska sikahan on loppujen lopuks siisti eläin. Toisin kuin ihminen.

Tähän kyllä pakko lisätä se että sika syö paskaa(kin)- ennenaikaan olivat kuulemma oikeen ulkokäymälän vakiotyhjentäjiä kun pihoissa vapaana elivät:grin- mutta eipä siinä mitään, aikamoista skeidaa sitä ihminenkin kitusiinsa pistää, sillain värjättynä ja maustettuna vaan.

Söishän koirakin ihmispaskaa, jos vaan vois. Tiedän useamman koiran lotaisseen vauvan/lapsen kakat potasta ennen hätiin ehtimistä.

Kai siitä jää imeytymättä niin paljon hyviä ravintoaineita.

Jep, se se vasta onkin ekologista kun kierrätetään kaikki! pitäisköhän opettaa tuo taapero paskomaan suoran koirankippoon:think005??

Juuh, meidän rakki ainakin rakastaa ihmispaskaa! Meidän lähimetsässä on joku metsään paskantaja ja tuo löytää aina sen kasat... :( sit on aina viikon pusukielto sen jälkeen!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

meidän koira syö kyl hevosen paskat, mut ei onneks ihmisen tai muun elukan.... ainoo et se käy kierii niissä.... mitä löysempi ripuli, sen parempi ja voi helvetti sitä pesemistä, ku toi koira pelkää suihkua :mad:

Takaisin