ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

kyfi: siis sitkö sillä rasvalla tuli niin liukasta et luiskahti koko tuubi sinne...?! mä oon ihan pihalla teiän kanssanne..... ei vanha enää tajua näitä tämmösiä luiskahduksia....

no mutta ethän sä lälly noin voi sitä tarinaa lopettaa!!!! kakkos osa on kuultava!!!

Kiitos Lälly! Nyt voin ruveta nukkumaan.. Ja kerron sit TÄSSÄ KETJUSSA aamulla mitä unta näin... :P apua. Uskaltaako sitä edes alkaa näkemään unia???

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eikun kakkos-hommissa vähän liukkaria kaveriks nii saa menemään ihan noita dildoja-voi sanoa että "kokeile sie ensin nii sit saat..." :oops::oops:

Ei mitään kakkososia, jatko-osat on aina huonoja...

Mä en ainakaan jaksais täällä käydä juttuja lukemassa, jos aina puhuttas vaan asiaa... :grin Mut ei kyllä näiden jälkeen voi ketään ihan oikeesti tavata...

Kiitos ihanat naiset taas! 3h yöunien jälkeen herääminen tähän aamuun oli varsin hupaisaa ja naururikasta ku tulin taas vaan vähän piipahtamaan täällä! Ei parane ajatella silakoita taikka harjoja taikka kakkosta kun kohta ku meen magneettikuvaan ja pitäis paikallaan maata, saattaa alkaa naurattamaan :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Yö meni ilman pylly hommia! :p

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Voi jestas sentään!!! :laughing025 Lapset nukkuu vielä, ni ei voi nauraa rätkättää täällä vaikka kuinka mieli tekis.

Tuo silakka-juttu oli ihan huippu. Voin verkkokalvoillani nähdä tän koomisen tilanteen ja ne lanssimiehet :laughing005

Aamun parhaat jutut ja naurut. Kiitos. Voin hyvillä mielin lähteä ultraan :grin

Valitan mammat, ei kakkajuttuja eikä kakkosjuttuja. Näin unta että olin kahden kaverini kanssa jossain "taistelussa"... Jotain muutakin sekoa näin mutta ei näitä juttuja, thank god!

Haha.. Ei jestas. Aamupala tuli nenästä ulos ku räkätin teidän juttuja!

Pakko sen verran avautua viel tohon teidän keskusteluun liittyen et miehel on käynyt 2 kertaa tää kuivana kakkoseen-vahinkoon.. Se sattu!

Kiitos että tästäkin sai avautua teille ja anteeksi aiheen jatkamisesta! :smiley-angelic008

Takaisin