Mä nyt ostin sillä periaatteella, että jos nyt sattuu kesken menemään niin varmasti yritetään uudelleen. Jos nyt ei jostain syystä enää raskautuisi niin aina voi laittaa kiertoon. 
Mutta ymmärrän, että jotkut ei välttämättä pysty käyttämään niitä enää, jos on keskenmenneessä raskaudessa käyttänyt, että tuo liikaa muistoja tjn.

Mutta ymmärrän, että jotkut ei välttämättä pysty käyttämään niitä enää, jos on keskenmenneessä raskaudessa käyttänyt, että tuo liikaa muistoja tjn.
Mulla on ollut yks ja sama luottoalushousumalli jo vuosia ja nyt ne vierii tuosta mahan päältä rullalle mahan alle ja tuntuu tosi ikäviltä. Onko mamma-alkkarit tosi korkeita vai tosi matalia?

Mut kait se sit ihan todellista turvotusta on... Onneks kaapista löytyi yhdet vanhemmat matalalantiofarkut, jotka tuntuu ihanilta päällä!
Onneksi sattumalta vaatteita sovitellessa kyselin et mahtaako kutistua pesussa.. Ei kuulemma pitäisi, mutta uusia vaatteita kyllä tilataan tarvittaessa....
Josko tää mun kestoturvotus vähän laskis kun en enää juo kaljaa ja katon mitä syön. Jospa sitä urheilustakin innostuis kun on motivaatiota pitää itsensä kunnossa. Meinasin et ottaisin alkutilannekuvan itestäni nyt kun viikkoja on kohta 6, et on sit mihin verrata kun maha alkaa oikeasti kasvaa. Vaan tuskinpa on sitten mitään eroa jos otan uuden kuvan vaikka 10 viikon päästä
Hitto, oisin ees tasaisesti läski, mut kaikki on tossa mahassa, siis kunnon kaljamaha. Hävettää ja ahistaa.