Äitiysvaatteet

Mulla on vanhoista liiveistä siirtynyt kaarituki sivulta katsottuna puoleen väliin rintaa. Että vähä on kasvanu... mittasin kuppikoon tuossa ja näyttäs olevan 95D. Tissiliivikauppaan siis.
 
Mulla kävi kivasti, kun imetyksen uuvuttamat tissit palasi taas henkiin ja vanhat liivit taas sopii! On kyllä valikoimaa kaapissa, kun esikoista odottaessa Ostin isompia liivejä ja sit erilaisia imetysliivejä, eli luulis löytyvän sopivat joka hetkeen :D
 
mulla luottomammahousuina menee kahdet h&m collarit ja yhdet farkut koko 40.
Ostin myös juuri ne h&m skinny jeans ihanat istuvat farkut (myös koko 40) mutta ikäväkseni huomannut että eivät mulle sovikaan ( http://m.hm.com/fi/product/83541?article=83541-N )
Niistä koko isompi olisi juuri passeli! :) Jos joku niitä himoitsi niin voin ne edukkaammin myydä eteenpäin :)


aika paljon käytän paitoina löysiä pusakoita ja tavistopit venyy hyvin. Imetysvaatteita (käy myös odotusaikana) mulla on esikon vauva ajalta tallessa isot pinot ja ne kaivan kaapin pohjalta kun maha vielä isompi :)
 
Ostin mammafarkut noin rv 14, kun alkoi vanhat jo puristamaan istuessa. Jasminista sain sellaiset joustavalla vyötäröllä olevat edullisesti. Alkuun on pitänyt vielä käyttää vyötä niiden kanssa, kun ei meinaa vielä ilman pysyä. Ostin samaa kokoa kuin normaalit farkutkin on.
 
Mä ostin ihan alussa turvotuksen takia kahdet H&M:n stretchfarkut kokoa isompana kuin yleensä, ja ne menee onneksi vieläkin. Lämpimillä ilmoilla oon käyttänyt lähinnä niinikään H&M:ltä ostettuja stretchshortseja. Tilasin tänään Zalandolta kasan mammapaitoja ja täytynee lähiviikkoina käydä vielä ostamassa mammafarkkujakin, kovin kauan nuo normihousut ei varmasti enää mene vaikka joustavat ja matalavyötäröiset ovatkin. Ja piti ostaa myös läjä hipserialkkareita, aiemmin käytin lähes pelkästään stringejä ja ne ei kyllä tunnu enää hyvältä.
 
Mä ostin mammahousut h&m:stä, kokoa 44 :D niissäkin on kasvuvaraa vielä. Normaalisti käytän kokoa 38. Oon kyl niin turvonnu :S
 
Mä marssin silloin aika alkuraskaudesta Changeen ja ostin myyjän avulla kolmet liivit. Entinen 70H on nyt 70K. Kokeilin huvikseni vanhoja liivejä ja ne eivät todellakaan enää sovi päälle.
 
Mä ostin uudet normiliivit, kun edelliset alkoi olla pienet. Mulle kauniit ja sopivat liivit tukee omaa hyvää ja naisellista fiilistä, vaikka niiden käyttöikä ei varmaan olekaan kauheen pitkä tässä muutoksessa.
 
Mie olen tosi huono sovittamaan mitään vaatteita ennen ostamista ja rintaliivit on jotenkin tosi vaikeat mulle. Olen varmaan kerran (alusvaatekutsuilla, sillon jo oli 80D) oikeasti sovittanut rintaliivejä ennen ostamista. Ja tuntuu että pitäis ihan ehdottomasti ostaa jo kohta uudet..
 
Monetko rintaliivit teillä on, jos puhutte, että pitäis ostaa uudet, siis yksikössä? Mulla on varmaan kymmenet, muttaosa joutais kyllä heittää pois ja ostaa uusia tilalle. Vaikka oon aika peruskokoa 70C/B en vois kuvitella ostavani rintsikoita sovittamatta, tai muitakaan vaatteita. Vaate, joka ei istu ja tuntuu huonolta päällä on turha vaate.
 
Mulla on ehkä 10 rintaliivit (kaarituelliset) ja lisäks semmosia toppi tyylisiä ainakin 5 mut suurin osa noista on tyyliin 75C/D eli liian pieniä ihan normaalistikin. Ja nyt tosiaan noi mun ainoat 80D liivit alkaa käymään vähän turhan ahtaiksi ku kuppikoko on varmaan jo sen DD tai suurempi.. En ole ihan varma.. :D
 
Joo, lisäks mulla on urheilurintsikkatoppeja, mutta niitä käytän vaan urheillessa.
 
Ilmineeratkaa, jos jostain nettikaupasta löytyy kunnon ulkoiluhousuja, mielellään jopa vedenpitäviä. En usko että tästä joulukuuhun on Suomessa pelkkää auringonpaistetta.
 
Mulla on hiihtohousut mitä käytän ulkoillessa syksystä kevääseen, olin raskaana tai en. Ihan normaali osastolta siis. Semmoset vähä paksummat mitkä lämmittää ja niissä on joustava vyötärö. Oon ollu ihan supertyytyväinen hankintaan! Ei tarvi erikseen raskausajalle ulkoiluhousuja. Ja talvella menee myös, kun lisää kerroksia alle. Tietenkään ei paukku pakkasilla tarkene. Mut semmosia suosittelen kaikille ulkoileville :D
 
Mä ostin tarjouksesta 2 x 3-packin M-kokosia mummoalkkareita, ja totesin, ettei ne mene mun päälle. :arghh: Täytyy mennä huomenna uudestaan ja ostaa isompaa kokoa... Mä luulin että lähinnä masu olis kasvanut, mutta näemmä peräkin on levinnyt multa salaa. Rintsikoitakin luulin aiemmin tarttevani, kun alkuraskaudessa meinasi nännit pullahtaa aina vanhoista liiveistä pihalle, mutta se on onneksi tasottunut ja pärjään taas vanhoilla. :)
 
Mulla on mammafatkut ja ne on niin epämukavii etten pystyy niitä käyttään.. en tajuu kaikki kehuu kun mukavii on raskausfarkut mut mul me tuntuu niin epämukavalle kun tippuu koko ajan alemmaa ja vetää aluahousutkin alemmas ja pyllyn väliin ;D ostin mamma kotihousut, tommosest college tyyppiset ja nää on kyl ihanii,näissä kulkeenkin joka paikkaan :D
 
Mulla on tällä hetkellä ennen esikoista ostetut liivit päällä, kaarituellisia käyttökelpoisia kolmet. Onneks koko ei juuri raskausaikana kasvanut. Lisäksi on 3 imetysliivit, jotka on käytössä niin kulahtaneet et pitää uusia. Ja öisin oli muuten koko imetysajan öisin sellanen imetystoppi päällä, muuten uin maidossa...
 
Takaisin
Top