Äitiysvaatteet

TCN

Vauhtiin päässyt keskustelija
Joulumammat 2016
Jossain ketjussa oli puhetta näistä, mutta en nyt löytänyt pikaisesti kun yritin etsiä. Mistä olette ostaneet ja mitähän kokoa sitä pitäisi ostaa?
Nyt ensimmäisenä pitäis ostaa housut kun alkaa kiristää nuo mitä mulla on. Onneksi on ollut lämmintä niin on voinut käyttää legginsejä, mutta jos tässä vielä viilenee niin tekee tiukkaa palata enää noihin farkkuihin takasin.

Kohtuu hintaisia kivoja vaatteita tahtoisin löytää.
 
Minua kiinnostaisi tietää, että toimivatko sellaiset maharesorit hyvin jo alkuraskaudessa, kun mahaa ei vielä juurikaan ole, vai pitäisikö etsiä jotain toisenlaisia? Normaalit housut kiristävät jo sen verran, että pian olisi kiva saada lisätilaa pömpölle.
 
Ite kävin h&m:ssä ja sieltä ostin äitiyshousut. Otin itelle tällä hetkellä kokoa suuremmat mitä normaalisti olisin ottanut ja ne on vielä hieman liian väljät mulle. Sopii hyvin siis myöhempään käyttöön. Noin muuten oon tykännyt cubuksen Basic housuista. Ne on ihanan väljät ylipäätään ja normisti mulle riittää niistä M koko ja nyt pyysin siskolta L koossa niitä kun hän ei kuulemma enää käytä niitä.
 
Minua kiinnostaisi tietää, että toimivatko sellaiset maharesorit hyvin jo alkuraskaudessa, kun mahaa ei vielä juurikaan ole, vai pitäisikö etsiä jotain toisenlaisia? Normaalit housut kiristävät jo sen verran, että pian olisi kiva saada lisätilaa pömpölle.


Jos tarkoitat raskausmaha tukea sitä kankaista tuubia? Mulle siitä oli iso apu loppuvaiheessa. Auttoi selkäkipuihi. :)
 
Alise, mä kävin juuri ostamassa henkkamaukasta legginsit "maharesorilla" kun kaikki housut kiristää. Toimivat tässä vaiheessa (9+0) ihan ok, tietty se resoriosio pitää vetää melkein kainaloihin asti, mutta kun pitää esim paitaa siinä päällä niin ei musta näy sieltä alta. Ainoa mikä noissa housuissa on ärsyttävää, että valuvat vähän normihousuja enemmän, koska vyötäröllä ei ole mitään mikä pitäisi kunnolla paikoillaan.
 
  • Tykkään
Reaktiot: TCN
Nettikaupassa henkkamaukalla oli sellaisia Superstretch-housut. Onkohan ne minkälaisia? Onko kellään kokemusta niistä?
 
Tekis mieli itekki ostaa jo uudet äitiyshousut. Aikasemmat on jotku hm farkut, ei hyvät. En vaa kehtaa mennä vielä liikkeeseen, kuitenki tulee tuttuja vastaa! Nyt siis vasta 7+1. Ehkä pitää tilata netistä. Ahistaa leggaritki jo!
 
Mä oon alkanut pitämään farkkuja kiinni ponnarilla :D siitä napinlävestä ponnari ja sit nappiin. Toimii ihan hyvin, eikä ahista niin paljoa ja paita kun on siinä päällä niin ketään ei huomaa mitään :D
 
Mie en täs kuumuudes oo suostunut housuja pitämään. Mekoilla ollaa menty. Pitää vaa koht hankkia pidempiä, kun massu alkaa nostaa helmaa liikaa ylös.
 
Pilvilinna: sitä juuri :)
Mangusti80: tuota juuri mietinkin. Varsinkaan kuumalla ei varmaan ole niin kiva, jos on ylimääräistä kangasta kauheasti kainaloihin asti. Ajattelin, että voisin koettaa itse tehdä jotkut toisenlaiset, mutta kun väsyttää niin järjettömän kovin. Mitään ei tahdo ssada aikaiseksi.
 
Alise: Itse aion hommata kyl toisenkin tässä raskaudessa. Oli nimittäin tosi hyvä mulla :) Eikä kallis jtn 11e tuolloin 2014.

Itse yritän venyttää näidenkin Äitiysvaatteiden ostoa sinne np-ultraan asti. Oon vähä "taikauskoinen" tuon rajan kanssa.
 
Mun kaikki odotusvaatteet on edelleen yhdellä kaverilla, jolle syntyi vauva nyt helmikuussa. Parit h&m farkut, joku mekko, legginsit ja mun ihan lempparit, lökö-collegepöksyt. :grin Pitäis varmaan hakee ne sieltä, rupee tosiaan tavalliset housut ikävästi painamaan ja pidänkin varsinkin kotona housuja rekkamiestyylillä mahan alla. Ihan sama, eipä mua kukaan täällä nää. :hilarious:
 
Tiukimpien housujen vyötärö painaa ikävästi, mutta oon sit ollu nappi auki työpöydän ääressä ja nyt ehkä tarttee alkaa valkkailla päälle kaapista niitä vähemmän tiukkoja. Paljastin tänään viimeisillään olevalle treenikaverille, että perässä tullaan ja hän lupasi dumpata mulle omat äitiysvaatteensa jahka jakautuu :) Not siis rv 8+3
 
minä heitin farkut varastoon, hitsi kun kesähousutkin on niin tiukkaa mallia. Mammahousut ostan varmaan vasta syksyllä, kun legginseillä tulee liian kylmä :D Helppoahan tämä on kesäaikaan, jos vaan on mekkoihmisiä.
 
Minussa on sen verran liikakiloja ettei kohta ole vaatteita mihin mahdun :facepalm:
No ei vais mutta tällainen vannoutunut "en käytä muuta kuin farkkuja" niin vähän vaikea yhtäkkiä siirtyä mekko-linjalle. Pakkohan se on kohta - mä halkean farkuissa kun kaikki puristaa jostain suunnasta.

Lisätuskaa aiheuttaa se, että mun pitäisi näyttää vielä epäraskaalta kun kummityttö saa lakin parin viikon kuluttua, samoin keskikesällä kun oma kummisetä täyttää pyöreitä ja sit pitäis vielä edustaa miehen kaverin häissä syksyllä. Kamalan paljon mekkoja... Jos ostais jonkun 4XL teltan valmiiks niin ei tarttis miettiä vaatteita.
 
H&M:lla oli kivoja tosi väljiä kesäisiä kevyitä tunikoita. Siis ihan normaaleita, ei äitiys.

Mie oon normaalisti kokoa 40/ M (jossain menee 38/s) ja äitiysvaatteet oon ostanut samaa kokoa. Pari paitaa L kokoa mahaa piilottamaan alussa.
 
Mä olen ostanut H&M:n äitiyshousuja (ja muita äitiysvaatteita) Ensin oma koko koska tarvitsee vain mahalle enemmän tilaa. Sitten jossain raskauden loppuvaiheen puolella olen siirtynyt kokoa isompiin koska on jo isompi joka puolella. Ekassa raskaudessa olin jo startissa isompi kuin tokassa rasksudessa, joten kaikki äitiyshousut olivat tokan raskauden alkuvaiheessa liian isoja ja mun mielestä sen takia epämukavat koska valuivat koko ajan alas. Ostin sitten pienemmät ja käytinkin niitä about 7kk ja loppusuoralla niitä isompia. Saman teen nytkin. Olen säästänyt kaikki, kohta kolme raskautta palvelleet :) Jotain toki pitää ostaa lisää koska jotkut housut ovat kuluneet puhki ja paidat nyppysiä huonon laadun takia mutta suurin osa on hyvässä kunnossa.
 
Niin ja suosittelen lämpimästi taittamaan se resoriosa kun vatsa on pieni. Alussa taitan sen kerran, ja sen mukaan mitä vatsa kasvaa taitan vähemmän ja vähemmän. Itselläni menisi muuten melkein leukaan saakka eikä siitä saa mitään tukea. Kertaan taitettuna saa vähän tukea kun vatsa vielä pieni ja housut pysyy hyvin ylhäällä.
 
Takaisin
Top