Äitiysvaatteet

Mistähän löytäisin sellaisia joustavia "farkkuja"? Kävin Jumbon H&Mssä ja siellä oli vaan sellaisia ei jousta yhtään versioita. Saako niitä vaan netistä. Tahtoisin koittaa vähän edes kokoa kun ei ole hajua mikä kokoni on. H&Mn housuja kokeilin 38, joka yleensä on ollut kokoni, ne ei noussut edes reisistä. Joten jos tilaa netistä joustavat housut niin pitäiskö ostaa 38 vai 40 vai vielä jotain muuta.. Äh, kun tää on hankalaa... :happy:
 
Mun mielestä noi h&m:n koot on tosi pieniä.. Ja ainahan ne voi palauttaa jos on väärän kokoinen :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: TCN
Jos ostat netistä, osta monta eri kokoja ja palauta ne jotka ei sovi. Komppaan Fujia, minunkin mielestä HMn koot ovat pieniä. Tosin stretch-farkuissa, eli treggingssit tai jeggingssit on hyvät olla tosi napakat ensin koska löystyvät nopeasti käytössä.
 
Mulla taitaa olla ne omat h&m:n mamma-farkut kokoa 42, normaalisti käytän kokoa 38. Ehkä vähän turhan väljät nuo 42, kun ovat kuitenkin stretchiä, mutta suosittelen minäkin ainakin h&m housuissa valitsemaan 1-2 kokoa isomman.
 
Aah kaivoin vanhat äitiyspöksyt esiin,jotka on jäänyt kaappiin ja mikä ihana tunne! Alkoi farkut ahdistaa ja oon käyttänyt legginsejä. Nyt rv 9+1.
 
Itse tilasin vasta Zalandolta Joni maternity äitiyshousut ja en ole koskaan pitänyt jalassa niin mukavia äitiyshousuja! Tiukat mutta tosi joustavat. Ainoa miinus että housujen vyötärökaistale ei tule mahan yläreunaan asti vaan on sellainen kapeampi.. Mutta siitä huolimatta huippuhousut! En kyllä tiedä saako niitä enää kun oli alennuksessa silloin..
 
Mä ostan teltan ja muutan sinne enkä pue mitään päälleni enää koskaan. Vihaan niin paljon jo nyt tätä ulkomuotoa kun tuntuu et kiloja tulee ja ne istahtaa naamalle, käsiin, reisiin ja koko ajan turvottaa. Ällöttää oma peilikuva jo. Ja siis bmi on reippaasti yli sallitun että kyseessä ei ole vaan vääristyny peilikuva. Mä en tiedä miten mä kestän jos (kun) tätä painoa tulee vielä enemmän. :grumpy:

Mutta itse asiaan - mä oon ostanu henkkamaukalta noita kevyitä housuja jossa joustinvyötä ja mekkoja. Nyt kesällä menee hyvin mut pelottaa toi syksy kun sillon just olis tosi isona ja pitäis löytää lämpimiä vaatteita.
 
Mä oon ihan kypsä raskausvaatteisiin, varsinkin nää kesähelteet tekee tiukkaa! Hm:ltä oon hankkinut parit raskausfarkut ja yhdet shortsit, mut kaikki yläosat on tosi ei-mun-tyylisiä. Isot tunikat saa olon tuntumaan valaalta, käyttäisin mielummin tiukempia paitoja mutta maha ei oo vielä mikään ihana raskausmaha vaan löllerö pömppö, eli tekee mieli vielä odotella :/ Varsinkin kivojen alaosien löytäminen on tuskallisen vaikeaa. Viime raskauden aikana tilasin mamalicioukselta jotain mekkoja mutta niiden materiaalit taas ei olleetkaan kivoja joten käyttämättä jäivät. Mielummin ostaisin omat vaatteet sovittamalla kaupasta kuin netistä. Odotan syksyä ja kylmää, tuntuu että silloin on helpompaa kun voi käyttää farkkuja, tpaitaa ja neuleita :)
 
En oo muuten vielä löytänyt yksiäkään kivoja shortseja itelleni. Oon tyytynyt ostamaan siis vaan kokoa suurempia vaatteita. Mut yläosat alkaa täälläkik tekemään tiukkaa :sad001 en vaan raaskisi ostaa.
 
Mä olen ostanut yhdet farkut uutena ja parit käytettynä.Lisäks oon saanu useammat facen ilmaisryhmästä ja kaverilta ostin sekalaisen setin äippävaatteita, jossa oli mukana housua, paitaa ja mekkoa ja pari takkia, myös talvitakki. Näillä varmaan pärjää aika pitkälle. Ulkoiluhousut syksylle ja talvelle on vähän arvoitus että mistä sellaiset sais. Ei viitsis hirveesti investoida, mutta oon tottunu liikkumaan koirien kanssa kelissä kuin kelissä.
 
Jos löytyy lastentarvikekirppiksiä, niissä usein on myynnissä myös äitiysvaatteita. Usein on kyllä hm-osastoa, mutta vihdissä oli myös boobin ja mamaliciousin vaatteita
 
Liivit täytyisi hankkia seuraavaksi... Ärsyttää valmiiksi jo pelkkä ajatuskin sovittelusta, yäk. Ja kun en tiedä paljo nää tissit aikoo viel kasvaa (luultavasti paljon), niin en raattisi edes ostaa... Mut pakko se on, nännit vilkkuu jo niin pahasti yli ja puristaa, että tukalat oltavat.
 
Vink vink, h&m:n nettikaupassa oli mamma-farkkusortsit alessa (14,90€)! Olen ettinyt face- ja livekirppiksiltä juuri tuollaisia, mutta ei ole löytynyt. Eilen laitoin siis tilaukseen. Toivotaan, että tulee pitkä ja lämmin kesä, niin saa pitää sortseja koko rahan edestä. :hilarious:

Mäkään en oikein innostu noista mamma-mallistojen tunikoista. Käytin kyllä esikoista odottaessa ihan tavallisia trikootoppeja ja t-paitoja ihan loppuun asti. Hyvin venyy! :grin En ole normaalisti yhtään mekkoihminen, mutta jos joku kiva maksimekko eteen tulee, saatan vakavasti harkita sen hankkimista.
 
Mä ostin mamaliciouksen farkkulegginssit ja ne on täydelliset tässä kohtaa, kun maha on vielä pikkuinen.näyttävät ihan farkuilta, mutta sivutaskujen paikalla on resorit. Ihanan timmit, mutta joustavat jalassa. Lisäksi olen ostanut hm:n chinot, jotka näyttivät/ tuntuivat tosi kivalta jalassa, mutta pitää odotella vielä mahan kasvamista hetki ennen kuin voi ottaa käyttöön, koska niissä on mahatuubi, joka näyttää tällä hetkellä aika hulvattomalta :D

Yläosia mulla on pari perus mammateepaitaa odottamassa, "siistimpien" yläosien löytäminen tuntuu olevan kiven alla ja jos joku kiva tuleeeteen, niin hintaa on törkeästi.
 
Mä oon taittanu sen tuubin kaksinkertaiseksi, niin ei oo niin hulvaton. Kaikki tavan farkut meinaa jo ahdistaa, vaikka olis matala vyötärö.
 
Onko kukaan ostanut rintaliivejä? Minulla on rinnat kasvaneet hiukan, ja vanhat liivit ovat muutenkin sen verran kulahtaneet, että haluaisin edes yhdet uudet liivit, jotka tuntuisivat mukavilta. Mietin vaan, että millaiset olisivat järkevät. Löysin paritkin imetysliivit, joiden luvataan joustavan jopa kolme kuppikokoa. Mietin, että voisivatko sellaiset toimia. Tavallaan tuntuu hassulta ostaa normaalejakaan liivejä vain muutamaksi kuukaudeksi, kun niistä joutuu kuitenkin maksamaan paljon eikä voi tietää, mihin kokoon rinnat sitten joskus aikanaan asettuvat. Pohdin myös tuota ympärystä rintojen alla, että mahtaako siihen tulla lisää kokoa, onko kellään kokemusta?
 
Mä piipahdin alennusmyynneissä ja ostin lippiksen (sen sopivuuteen ei vatsan koko vaikuta :laughing002 ) Topin, jonka mallisia mulla on jo pari, mutta se menee tässä nyt vielä varmaan ainakin hetken, vaikka ei oo mikään raskausvaate ja sit tunikan, joka kyllä varmaan menee hamaan loppuun saakka, vaikka sekin oli ihan normi-ihmisten valikoimista.

Koskakohan ihmiset tajuu töissä, että mä hiihdän entisten suht istuvien vaatteiden sijaan nykyisin enempi teltta-malleissa? Kai niille tarttee ennen lomaa kertoa, että saatte ens kevään pitää tunkkinne ihan keskenänne.
 
Onko kukaan ostanut rintaliivejä? Minulla on rinnat kasvaneet hiukan, ja vanhat liivit ovat muutenkin sen verran kulahtaneet, että haluaisin edes yhdet uudet liivit, jotka tuntuisivat mukavilta. Mietin vaan, että millaiset olisivat järkevät. Löysin paritkin imetysliivit, joiden luvataan joustavan jopa kolme kuppikokoa. Mietin, että voisivatko sellaiset toimia. Tavallaan tuntuu hassulta ostaa normaalejakaan liivejä vain muutamaksi kuukaudeksi, kun niistä joutuu kuitenkin maksamaan paljon eikä voi tietää, mihin kokoon rinnat sitten joskus aikanaan asettuvat. Pohdin myös tuota ympärystä rintojen alla, että mahtaako siihen tulla lisää kokoa, onko kellään kokemusta?

Mulla tissit kasvo samantien ja meninkin tähän asti vanhoilla liiveillä = yhtä tuskaa ku puristi ja pursus. Nyt sit sain itteni hilattua vaatekaupoille ja ostin rintaliivit, hieman siistimmät mammahousut ja muutaman löysän paidan. Kirppikseltä haalin sitte loput, jos tarvitsee. Liiveiksi muotoutu koko 85C kun oma normaalikoko on 75B. Näissä on kyllä hieman kasvuvaraa vielä, eli on pikkasen liian isot MUTTA satakertaa mukavammat kun pienet ja puristavat. Ahh. Kattoo sitten jos kasvaa vielä, että siirtyiskö sitten jo imetysliivien puolelle, mutta nyt näin :)
 
Musta tuntuu, että tissit on kutistunu entiselleen sen alun turvotuksen jälkeen. Silloin oli fiilis, että tarttee uusia liivejä, mutta nyt taas, että entisetkin menee.
 
Takaisin
Top