Äitiysvaatteet

Riippuu pitkälti kesästä. Voisihan se hengittäminen olla aika työlästä ja jos ei enää uskalla järvessäkään lillua siinä vaiheessa, niin iso pakastin vois olla jees. :D
 
Niin teki mun veljen tyttöystävä, että roikkui kaupan pakastepuolella. Toisessa raskaudessa oli täyttänyt lasten uima altaan ja mennyt sinne lillumaan. Molemmat lapset saanu elokuussa :grin
 
Ei kuulemma ole tosiaan hääviä olla viimeisillään raskaana kesähelteillä. Miettikää silloin sitä turvotuksen ja hikoilun määrää :D
 
Minkäslaisia imetysliivejä, toppeja tai paitoja olette hankkineet? Mulla on yhdet Bebesiltä ostetut Boobin kaarituettomat liivit, mitkä oli ihan suht ok:t, tosin, kun koot menee vaan S-XL-tyylisesti, niin en oikein oo istuvuuteen täydellisen tyytyväinen. Eilen kävi henkkamaukalla ja lähdin pettyneenä tyhjin käsin pois. Luulin, että haen muutaman mukavan topin imetystä varten, mutta nehän oli ihan vitsejä. Kun rinnat lopulta mahtuivat sisään, niin toppi oli muuten armoton teltta. Ongelma tuntuu olevan se, että olen normaalisti kokoa 70F, tosin rinnanympärystä on jatkopalalla levennetty nyt raskausaikana. Mutta tuolle koolle en oo kaupoista löytänyt mitään sopivaa, joko liiviosuus on liian pieni tai leveyttä on aivan liikaa. Ja tukea olis saatava, olis kurja riiputella rintoja heti alusta asti huonoissa liiveissä, lopputuloksen kun tietää muutenkin :D

Onks kellään hyviä käyttökokemuksia?
 
Minkäslaisia imetysliivejä, toppeja tai paitoja olette hankkineet? Mulla on yhdet Bebesiltä ostetut Boobin kaarituettomat liivit, mitkä oli ihan suht ok:t, tosin, kun koot menee vaan S-XL-tyylisesti, niin en oikein oo istuvuuteen täydellisen tyytyväinen. Eilen kävi henkkamaukalla ja lähdin pettyneenä tyhjin käsin pois. Luulin, että haen muutaman mukavan topin imetystä varten, mutta nehän oli ihan vitsejä. Kun rinnat lopulta mahtuivat sisään, niin toppi oli muuten armoton teltta. Ongelma tuntuu olevan se, että olen normaalisti kokoa 70F, tosin rinnanympärystä on jatkopalalla levennetty nyt raskausaikana. Mutta tuolle koolle en oo kaupoista löytänyt mitään sopivaa, joko liiviosuus on liian pieni tai leveyttä on aivan liikaa. Ja tukea olis saatava, olis kurja riiputella rintoja heti alusta asti huonoissa liiveissä, lopputuloksen kun tietää muutenkin :D

Onks kellään hyviä käyttökokemuksia?
Mulla on kaksi HM imetystoppia, ne istui mulle hyvin. Ostin FB - kirpparilta myös kaksi imetyspaitaa, taisi olla myös HM. Samoin kaarituettomat liivit ostin HM:stä :) ja yhden Boobin mekon ostin alesta. Tuelliset liivit hankin kun on synnytys ohi :)
 
Kävin Changessa eilen ja siellä kanssa sanottiin, että ne kaarituelliset kannattaa hankkia vasta synnytyksen jälkeen. Ehkä saan sitten niistä helpotusta ongelmaani :)
 
Mitenkäs boobin imetyspaidat? Miten ne vastaa kokoja? Onko isoa vai naftia mitoitusta?
 
Takaisin
Top