Äitiysvaatteet

Mulla ei enää kauaa mahu takki (laskettelutakki) päälle. Nipin napin menee kiinni kun vetää mahaa sisäänpäin. Pitää ettiä kohta kaapin kätköistä sellanen A-linjanen villakangastakki, jonka hommasin kakkosta odottaessa. Se menis isommallakin masulla. :)

Pitänee joulun jälkeen mennä pusero-ostoksille kun näkyy jo kunnon kumpu ettei kaikki puserot veny!!

Tilasin muutaman paidan tänään tuolta 9kk.fi sivulta. Olivat kyllä omaan silmään kivan näköisiä ja plussaa siitä, että suurin osa paidoista oli viskoosia. Itse en keinokuituja tykkää käyttää, joten lisää vielä sopivien vaatteiden löytymistä. Eivätkä nuo nyt mitenkään järjettömän hintaisiakaan olleet. Ilmainen toimitus plussaa. :) Menee varmaan kyllä ensi vuodelle, että vaatteet saapuvat, mutta tuli ankean päivän jälkeen edes vähän parempi mieli. Toivottavasti hyvä mieli jatkuu, kun paketti saapuu.

Itsellä takki ongelma. Mulla vaan semmonen ohut softshell takki mahtuu päälle ja nyt -5 ja villapaita siellä alla ja palellun totaalisesti. Ja ens viikolle luvannu -15-18 niin olis kiva jos olis takki päälle. :D joulunjälkeen alennus myynteihin mentävä metästämään takkia.

Nyt onkin kiva kun pian alkaa alet, niin voi hyvällä omallatunnolla shoppailla itselleen vaikka vaatteet ei sitten niin käyttökelpoisia olisikaan raskauden jälkeen. Mun mies on luvannut ostaa mulle lahjakortin vaateliikkeeseen ja meinaankin hakea joulun jälkeen itselleni kasan paitoja kun tuntuu että vaatekaapista ei löydy mitään kivaa päällepantavaa!

Mun täytyy laittaa itelleni joku Asos-lukko :D Ja kun tekis mieli ostella kaikki älyttömän hyödyllisiä piukeita mekkoja. On jotenkin niin älyttömän naisellinen olo ja ihanaa kun ei tarvii miettiä pömpöttääkö maha :P Mulla on onneks talvitakki jossa on vyötäröllä kiristys ja uskoisin että menee kylmimmät kuukaudet kun löysyttää kiristyksen.

Lindexin nettikaupassakin oli kivoja vaatteita.

Mä tykkäsin etenkin imetysajasta, kun sai kunnon tissit! Vaikkei kuppikoko paljoa kasvanutkaan, mutta oli ne pyöreämmät ja kivemmat varsinkin kun olivat täynnä maitoa :) .

Mäkin nyt sorruin ja tilasin äitiysvaatteita, vaikken niitä vielä tarviikaan ja kaapissa ois vielä vanhatkin odottamassa, mutta halusin uusiakin. Ja samalla ostin jo imetysliivejä, kun noi vanhat on jo aika kulahtaneita ja parit imetyspaidat :) . No nyt ei tarvii ainakaan puoleen vuoteen ostaa itelle vaatteita :) . Paitsi tota takkiasiaa nyt aloin miettimään, että talveksi mulla on kyllä äitiystoppatakki, mutta mitäs ihmettä mä sitten keväällä käytän!? Siirryn suoraan toppatakista kulkemaan kokonaan ilman takkia vai? Äh, viimeks ei ollu tätä ongelmaa, kun synnytin huhtikuussa niin sinne asti pystyi mennä sillä toppatakilla..

Mä en oo ikinä tilannu netistä vaatteita kun mua hirvittää et entä jos ne ei sovikaan...

Ainahan ne voi palauttaa.
Tai mun tapauksessa, jos vaatteet on liian pieniä, annan siskolle tai veljen vaimolle :D

Ja eikö aika monessakin nettikaupassa oo ilmainen palautus?

Mä oon ainakin ensimmäisiä kertoja kun jostain tilannut ni tilannut saman tien paria kokoa ni voi sit väärän koon vaatteet palauttaa :)

Kun kaupassakin sä voit testata useamman samanlaisen, mutta erikokoisen vaatteen sen oikean löytymiseksi.

Nyt näyttäis Hennesin netissäkin alkaneen ale ja oli hyvin kokoja jäljellä. Tilasin collarit ja yhden paidan. Mulla varmaan alkaakin olla äitiysvaatteet ihan hyvin kasassa. Jos alkaa lämpeneen juhannusta kohden niin vielä vähän jotain kevyempää sitten lähempänä kesää.

Mä tilasin espritiltä itelleni työhousut. Sellaset reisitaskuhousut vähän niinku ne play turn up:it äitiysversiona. V*tuttaa kyllä maksaa työhousuista melkein 80€ mut vielä enempi ärsyttää kulkee siellä housut auki.

Mäkin sorruin tilaamaan H&M:ltä pari äitiyspaitaa, nuita pitkiä peruspaitoja kun ei kauheasti ole eikä viitti koko talvea hupparissa kulkea.:rolleyes: ja saapahan esikoinen samalla pari uutta yöpukua alesta, kun alkaa kasvaa ulos entisistä. :)

Hyi, täällä on -16 pakkasta ja mulla ei vieläkään oo sitä toppatakkia. :( jospa joulun jälkeen pääsis käymään jossain kahtelemassa takkia päällesä ku ei tuolla kirppareillakaan semmosta takkia oo mihin iso maha mahtus.

Eikö sulla Jetsoni ole ketään isompikokoista kaveria/tuttua joka vois ees lainata takkia alkuun.

Aamun laitellu viestiä muutamille kavereille niin kaverin äidillä olis mulle takki. Ihanaa saaha paksu ja lämmin takki päälle. Ihan sama minkä näkönen se on kohampahan vaan mahtuu päälle ja lämmittää. :)

Tänään tuli 9kk.fi tilaamani vaatteet. Olivat kaikki sopivan kokoisia ja kivan tuntuisia ja näköisiä päällä. Pyhistä huolimatta tulivat minusta melko nopeasti. Voin kyllä suositella. :)

Siellä 9kk.fi:ssä on tosi nätti tunika myynnissä, täytyy kattoa jos jossain vaiheessa raaskis sen tilata. Nyt on jo aika kavalkadi vaatetta ja tästä tilistä ei riitä mutta jos...... ens kuussa. :)

Takaisin