Äitiysvaatteet

Miks mulle ei löydy vaatteita noilta kirppareilta. Ahistaa kun olisin halunnu kuopioon tai ouluun ostelee vaatteita mutta ei niin ei. :( no kituutetaan hiukka pienillä vaatteilla. :(

Siis tolla kirppiksellä on ihan omat kansiot kaikille eri kokosille ja tosi paljon myynnissä! Katon sulle sen nimen.

Äitiys- ja imetysvaate/tarvike kirpputori! Sieltä löytyy kaikenlaista ja yleensä kaikki postittaa kun on jokapuolelta suomea porukkaa :)

Sain ison kasan mamma vaatteita kaverilta ja pakko kyll vaa myöntää et on ne niiin paljon mukavempia päällä tällä hetkellä. Ei kiristä masusta ollenkaan <3

Raskaana ollessa on niin ihanaa kun voi pukeutua melko huolettomasti, ja vaatteet on supermukavia. Ei tartte miettiä jenkkakahvoja sun muita:grin
Mut synnytyksen jälkeen... auts. En halua ees miettiä sitä.:confused: Hirvitys sitä pullataikinaa, jota ei verhoa nätisti viiden hengen teltallakaan! Ja siihen päälle pienet tissinlärpäkkeet toppaamattomissa imetysliiveissä... yyh.

Voi Rosalina :-D Et nyt tommoista ois mennyt sanomaan..

Mä löysin Sokokselta tällaiset liivit itselle!Tosi hyväntuntoiset ja ostin valkoiset ja mustat. 19.99€/kpl. Mulla ei vanhat liivit enää oikein mukavilta tuntuneet tai jotkut puristivat jo paljon.. näillä uusilla koitan pärjätä siihen et ostan imetysliivit. Mitä suosittelette? Sokoksella oli joitakin mutten ees sovittanut vielä.2015-01-03 23.18.30.jpg

Noooo, ei mietitä sitä vielä.... :D sitten vaan tukivyötä peliin, että saahaan taas korsetti kuntoon. :wink

H&M:n imetysliivit on ainakin mun mielestä/tällaiselle pienirintaiselle ihan surkeat. Lidlistä (!!!!!) löysin parhaat imetysliivit, Esmaran ja maksoivat huikeat 8€. Tukevat ja sopivasti topatut. Paremmat kuin liiviliikkeen 65€ liivit!!
Tietty rintojen koko vaikuttaa paljon, isompi rintainen saa liiviliikkeestä varmaan parhaat.

Mäkään en löydä Hennesiltä imetysliivejä, vaikka pienirintainen olenkin, kun niissä alkaa ympärysmitta aina 75:sta ja mulla pitäis olla 70 tai 65. Raskausaikana tuo ympärysmitta (kuten myös kuppikoko) voi kasvaa reilustikin, kun kylkiluut tekee tilaa mahalle, mutta ainakin omalla kohdalla mitta palautui synnytyksen jälkeen nopeasti entiselleen. Ite tykkään Boobin ja Bravadon imetysliiveistä. Aluksi tuntuu oudolta, jos on tottunut kaaritukiin, mutta imetysaikana kaarituet on kyllä hankalat, kun puristavat ja saattavat aiheuttaa tiehyttukoksia. Ja tiehyttukokset on muuten ikäviä!

Itse ostin carriwellit, kun kaveri suositteli. Eilen olivat vasta ensimmäistä kertaa päällä, mutta hyviltä tuntuivat. :)

Mininen mun mielestä se menee hm just toisin. Itse olen 75D ja ikinä ei löydy kokoa. Vai 80D tai 70D löytyy ei ikinä 75 xD

Ostin löysempiä paitoja, mutta nyt en halua käyttää niitä ku ne näyttää ihan just eikä melkeen raskausvaatteilta :D vaikka siis ihan normi löysiä paitoja, mutta ku ei oo oman tyylisiä ja semmosen lyö päälle nii tuntuu että ihmiset jo niistä vaatteista päätellen huomaa :'D tyhymä nainen!

Tilasin asokselta kaks juhlamekkoa helmikuisiin häihin, toivottavasti ees toinen sopii, kaupoissa oli vähän nihkee valikoima. Ompelimosta sais modaamalla mut tulis kalliimmaks ku oma hääpuku ni no thanks:)

Mä kävin maanantaina äitiysvaateostoksilla ja ostin sit kokoa 44 olevat äippäfarkut h&m:ltä. Muuten ihan hyvä mut ne valuu mulla jalassa niin et koko ajan saa olla nostamassa housuja ylöspäin, mikä hieman hankalaa kun niissä kunnon mahaosa joka ylettää tisseihin asti :D Aattelin et kunhan maha kasvaa niin ne ehkä pysyy mulla jalassa, mut siihen asti saan nostella niitä :D

Mulla ihan sama, aamusin housut valuu mut iltaa kohden ne pysyy jo jalassa paremmin :grin

Onko muut ostanu äitiyspuseroita? Mulle L- koko oli sopiva. Kaikki oikeesti hyvännäköset oli 35€ kipale niin jätin ne kauppaan. Noi oli mitä ostin ihan perus trikoita. Mut en viittis ihan kaikkia hyviä työpuseroita venytellä mahan kohalta..

Meneekö jollekin muulle vielä ennen odotusaikaa sopivat rintsikat? Ei mulle oo kyllä painokaan tullu mut kai noi tissit kohta alkaa kasvaa. Onko muut ostanu ihan normi rintsikoita, imetysrintsikoita vai odotusrintsikoita??

Mulla on lähinnä mamatoppeja mut pari hm trikoopaitaa lisäksi. Ja joku kaverilta saatu neule. :)

Mulla menee kyllä samat rintsikat edelleen, ja jos samat merkit pitää paikkansa niin menee loppuun asti. Eikä imetyskään näitä mulla kasvata. Höh. Näillä mennään...
Imetysliivejä on jo entuudestaan, niihin ei tarvi nyt ainakaan paljoa laittaa rahaa.

Mä en raskinu ostaa mamma paitoja ku hyvän näköset uutena kauheesti euroja niin ostin jim&jilistä perus trikoo pitkä hihasia semmosia pitemmän mallisia. Vähän isomman koon otti niin mahtuu masun kanssa vielä hetken. Hm:n paidoissa alkaa pituus mahan kohalta lyhyeksi. :D

Takaisin