Äitiysvaatteet

Mä sain mieheltä lahjakortin vero modaan ja kävin sieltä ostamassa useemman paidan. Ostin usean sellaisen paidan/neuleen joka on edestä auki. Niiden kanssa voi sitten käyttää esim. Toppia tai t-paitaa. Mä en ole koskaan ostanut yhtään äitiys paitaa, mutta tavallisten housujen kanssa en kyllä pärjäisi enää mitenkään! Eli ne kyllä ostan ihan mamma-mallistosta :)

Hmm en oo mikään housu-ihminen, vaan lähes aina mekko tai hame.. Mistä löytys KESTÄVÄT, venyvät mutta kuitenkin sen verran tukevat sukkahousut jotka pysyy kasvavan masun kanssa päällä? Sais olla paksumpaa sorttia kun talvisaikaa on....

Onko jotkut Lindexin mama sukkahousut ok? Netissä oon nähnyt jotain melkein 30e maksavia varmaan 60-80den äippä sukkahousuja.. Mut raaskiiko sellasia tilata jos meneekin rikki..

Sukkahousut ostin Robinhoodista. Oon tosi viluinen, niin ostin jotkut Thermo-sukkikset ja legginssit. Yhtä kokoa kuin normaalisti, oli joustavat ja ihanan pehmeät ja pysyi tän kummun päällä. Kestävyydestä en tiedä, kun vasta kerran olen ne pessyt.

Mä ostin just h&m:ltä parit mamnasukkikset ja oon TOSI tyytyväinen :) ne on 40den, 2kpl paketti oli 15€ muistaakseni.

Voi ei, mun ei ois pitäny mennä kattoo sitä Asos-verkkokauppaa. Aivan ihania vaatteita!! :) Lompakko ei tykkää tosin... :smiley-angelic006

Hassua kun mulla menee vielä kevyesti omat farkut jalkaan ja kiinni.. Mutta mun mielestä mun maha alkaa vasta vähän ylempää.. Mutta edellisessäkin raskaudessa siirryin äitiyshousuihin vasta ru:n jälkeen.

Just kävin ystävän luona, jonka laskettu aika on ens kuun 24.päivä ja hän pystyy käyttämään ihan normaaleja farkkujaan :D käyttää niin matalia housuja et menee hyvin mahan alta. :) Itellä ei toivookaan pistää omia perus farkkuja jalkaan enää :D

Mulla on edellisissä raskauksissa mennyt loppuun asti omat housut jalkaan, mutten oo tykännyt käyttää, kun oon niin mukavuudenhaluinen. Haluan, että housut istuu hyvin eikä purista tai tarvi koko ajan nostella. Joten ilomielin käytän mammafarkkuja nyt kun voi. :) jotain leggareita tai jegginsejä voin kyllä käyttää loppuun asti jättäen just sen vyötärön masun alle.

Mulla alko tosi nopeesti tuntuu farkut tosi inhottavalle alavatsasta.

Mulla on kans noita Hennesin sukkiksia ja ne on kyllä hintansa arvoisia! Ainoastaan ne ohuemmat leggins -malliset oli onnettomia laadultaan ja jäi heti jälkiä eikä voi kuvitellakaan hameen kanssa, mutta housujen alla hyvät.

Sain joululahjaksi se Hennesin 69e äitiysparkatakin ja se on tosi kiva. Menee hyvin vielä raskauden jälkeenkin. Ohut vuori ja vanu siinä on ja pitää vähän vettä. Passeli johonkin miinus viiteen.

Asosin pakettia vielä odottelen ja sieltä tulee maksimekko ja lyhyempi mekko ja luulen että sitten alkaa olla tämän mamman äitiysvaatevarasto kasassa.

Lauantaina lähdetään ostamaan minulle liivejä ja ehkä jotain muutakin tarttuu mukaan. :) jotenkin äitiysvaatteet tekevät raskaudesta oikean.

Mulla tekis mieli kävellä paikalliseen lastentarvike liikkeeseen kahtomaan löysiä paksuja housuja kun perus kaupan housut vaikka kuinka muokkais jalkaan niin painaa kohonkin kohti ja sit alkaa supistella ikävästi. :( jospa löytys jotkut kivat kun ei netti kirppareillakaan ole nyt ollut tuota valikoimaa kauheesti.

Miä en pysty pitää mitää, mikä painaa tohon alavatsaa, tulee tosi epämiellyttävä olo heti. Tai en oo voinu monee viikkoo enää. Kävin ostaa isommat duunihousut, nyt niitä voi muuten pitää, mut koneessa ku istuu ni nappi on oltava auki, ei riitä vieläkää. Vaik näytän ihan silt et oisin ottanu aamul vahingos miehen vaatteet, ku ne on ihan yli-isot muuten päälle:D Kävin just yks pv ostamassa pidempiä paitoja, ku alkaa käydä lyhyeks noi tavalliset:) Otin samantien pari mammapaitaa, ku löyty tosi kivoja neuleita.

Täällä haettu äitiyshousut kanssa, ja voi jee mikä tämä taikuus on! Aivan ihanat ei kirraa mistään ja ei oo nappeja tai vetoketjuja, ah!! Alan pitää näitä aina :D

Raskaana ollessa on niin ihanaa kun voi pukeutua melko huolettomasti, ja vaatteet on supermukavia. Ei tartte miettiä jenkkakahvoja sun muita:grin
Mut synnytyksen jälkeen... auts. En halua ees miettiä sitä.:confused: Hirvitys sitä pullataikinaa, jota ei verhoa nätisti viiden hengen teltallakaan! Ja siihen päälle pienet tissinlärpäkkeet toppaamattomissa imetysliiveissä... yyh.

Takaisin