Äitiysvaatteet

Mulla ihana sisko kävi ostamassa mikkelin h&m:ltä mamma housut ja kahet mamma legginsit ja tuo ne jouluna tänne ku tässä käpy kylässä ei oo yhtäkään puljua joka myis mamma vaatteita. Joukuksi saan sit hyvät housut jalkaan. Ihanaa. :) kaikki perus legginssit painaa niin kettumaisesti tota mahaa että tulee päivän mittaa tuskan hiki päälle ja kun ei tarkene ilman, kauhee vilu kinttu oon. :D

Täällä ois pakko tänään raahautua kattomaan kaupungille muutaman joululahja metsästäjän sekaan itelle jotain neuletta tai muuta pitkähihasta jolla tuon massun sais vielä tarvittaessa piiloon kun tällä hetkellä ei löydy kun kesätoppeja ja huppari jolla moinen enää onnistuu. Topeilla ei yllättäen enää oikeen tarkene ja ei tuolla hupparilla vaan ihan jokapaikkaa viittis mennä...

Kalliitahan niistä monet on.. Mä en ajatellut toistaiseksi panostaa kuin muutamiin mammahousuihin ja pariin vähän edustavampaan paitaan. Takkia en osta, maha mahtuu kyllä mun tämän hetkiseenkin parkaan kun vähän löyhdyttää vyötärönauhaa :)

Mä hain Hennesiltä tregginsit ja legginsit ja yhteensä 35e meni. Ei mun mielestä paha. Hennesillä oli monetkin farkut mitkä oli kivat. Harmi vaan kun netissä näyttää olevan kaikki loppu.

Nojuu! Mä kävin selaamassa tota Zalandoa ja äkkiseltään ihan trikoopuserotkin liki 30 euroa. Huhhuh! :D taidan suunnata xxxxxl-osastolle ;)

Itsekin miettinyt et eikö muka mitään muuta paikkaa ole kuin H&M, josta vaatteita voisi löytää.. onko esim. Sokoksella erillistä osastoa? Ostin kyllä H&M:ltä halvat mustat pillifarkut tmv. ja ne on kyllä tosi mukavat päällä. Käytän kokoa 38 ja samat ostin nytkin. En tiedä kyllä, että miten tää maha mahtuu niihin muka lopussa..? Kohtahan tässä jo puoliväliä hätyytellään :D Mun mahan koko vaihtelee suunnattomasti päivän mittaa, aamulla se saattaa olla vaan hiukan turvonneennäköinen ja illalla oon ku mikäkin puskutraktori :D Hassua ja jännittävää aikaa!

Ei oo ainakaan Tampereen Sokoksella :/ Enkä löytänyt Lindexiltäkään jossa kaiketi pitäisi olla muttei sitten ilmeisesti kaikissa liikkeissä? Zara?

Mä oon huomannu et ainakin noissa mun housuissa on vyötäröllä nappeja jolla voi housun kokoa vähän säätää. Nyt siis pienimmällä ja pysyy jalassa vihdoin ja viimein. Ja mahan kasvaessa voi vähän säätää. En tiiä onko muille itsestäänselvyys mut ite pidin muutaman päivän niitä liian isoina ja kiskoin ylös. Ravistavat ja yöpaidat menee vielä ja lököhousut.... Ja toppatakkeihin jännään et meneekö vielä maaliskuulla... Nyt menee vielä ihan kevyesti. Kevätmammatakki pitää varmaa shopata...

Mä vetäisin yhtään enempää ajattelematta eilen yhet tavalliset farkut jalkaan, joita en ollu käyttäny pariin viikkoon ja nopeesti huomasin ettei oo toivoakaan saada nappia kiinni. Samaisia farkkuja oon käyttäny aiemmin painaessani saman verran kun nyt ja ne on olleet vyötäröltä löysät. Nyt viimeistään itsekin uskon, että maha on kasvanu eikä se johdu pelkästään syömisestä. :)

Määki katoin zalandolta nuita mammafarkkuja ja totesin samantien että jää ostamatta :D
Tänään aamulla vaihoin 34 koosta 36 farkkuihin(thank good en ollu heittänyt joskus poissa) ja sain todeta että on se helkkarin paljo mukavampaa olla löysissä farkuissa entäpä vyötäröltä kirraavissa farkuissa :)
Tammikuussa ale myynteihin kattelee jos jokuset mammafarkut löytäis, tietenki edellyttää ettei nyt turpoa mitenkää kauhiasti :D

H&M:n mammafarkut ollu käytössä nyt kolmisen viikkoa ja on kyllä mukavat jalassa :) välillä sulloudun vielä normi farkkuihin mut tuskin enää kauaa :D

Eilen sit oli pakko jo käydä ostaan hm housut. Siellä oli alessa vaikka ja kuinka vaatteita...löysin siis tähän hetkeen sopivat tarjouksessa alle 20e. noi ei varmasti loppuajasta menekkään jalkaan mutta nyt kun ei mahu kuin yhet omat housut enää jalkaan...täytyy paremmalla ajalla käydä sieltä sitten muita vaatteita bongaamassa :)

Miä ostin ½-price- puljusta kahet sellaset joustavat housut, jotka oli mulle vyötäröltä liian isot, mut vyön kanssa pystyy pitämään, ne on oikeestaan ainoat housut mitä pysty enää pitämään, kaikki farkut ahdistaa liikaa, nappi auki ne ei pysy jalassa. Heti jos on liian kiristävät housut se huono olo ja tuskanhiki puskee päälle. Työhousutki kävin handlaamassa, dimex onneks tekee vähä pienemmällä mitotuksella noit byysia ku muut, mut näytän ehkä silti hieman alamittaselta noihin pöksyihin. Mut eipähän kiristä. Meinasin et pitää varmaan ennen joulua vielä käydä ihan äityshousut hommaamassa, ja viel yhet eriväriset noit ½-price housuja ^_^ Toppatakin ostin seppälästä, sen saa kiristettyä vyötäröltä ja antaa myös aika paljon periks, uskon et massu mahtuu sinne hyvin tän talven, mut menee sit vastaisuudessakin.

Aikamoisia kiskurihintoja pyydetään kyllä äitiysvaatteista. Ihan peruspaidatkin saa kummasti ainakin kympin lisähintaa, kun eteen laittaa liitteen äitiys :) Niinpä käytinkin ekaa kertaa nettikirpparia ja tilasin 20 vaatteen läjän 40 eurolla tuoreelta äidiltä, jolla oli samanlainen maku kuin mulla. Jos edes joka kolmas vaate tulee käyttöön, niin oon tyytyväinen. Ja pitääkin tsekata Asoksen valikoima, hyvä vinkki!

Halensin kamppeet oli ihan ok. Ostin 2 housut, missä on korkeampi vyötärö napilliset ja kuminauhalliset. Hyvät oli ainakin tähän mahaan,ihan myöhäisimmässä vaiheessa tuskin enää menee, mutta nyt ainakin oli vielä tilaa hyvin mahalle :D

Takaisin