Heips pitkästä aikaa.
Tietääkö kukaan mistä sais niitä vanhanaikaisia äitiys alushousuja mitkä tulee mahan päälle? Mulla kun on tota painoa ali raskausmassun päällä on läskiä niin mun napa näyttää ihan hirveeltä vaatteitten läpi :D Mulla ei ollut edes kaksosraskaudessa sellasta söpöä nappinapaa mikä pömpöttää paidan läpi... Kävin kaikki tavalliset kaupat ja tosi huonosti on noita äitiysvaatteita , ehkä niitä tulee kesän mallistojen mukana jossain kohtaa?
H&M rekistä löysin vitosella sopivat kesäkaprit ja parilla kympillä kivan paidan. Ja niitä liivejä... Olen telakalla töissä, siirrettiin just lohkoista putkihommista työkaluvarastoon luukulle, ihanaa hommaa, mut kun ovi aukee niin viima tulee ja käy tisseihin mikä aiheuttaa ketunnokkamaisuutta... siis uskomattoman noloa. No liivinsuojilla olen sit pelannut, mutta nyt löysin ne H&M topatut äitiys/imetysliivit. Ei ne mitään super istuvia ollut, mutta ei ne pahaltakaan tunnu, malli vaikuttaa siltä että olkaimia löysäämällä tulee hiukan lisätilaa kun rinnat täyttyy maidosta.Eikä ollu kalliit. Ei harmita myöhemmin heittää pois. Mä näin jossain ulkoiluvaatteita, tai siis housuja, oli jokukestovaippoja myyvä liike... en saa millään päähäni mikä se oli. mut ne ei ollu tuulta ja vettä pitävää vaan ihan kangasta. Mustat verkkarimaiset.