Äitiyspakkaus

Heh, enpä ollut ees ajatellut kumman pakkauksen haluisin enneks satuin näkee noi uudet kuvat :) Ne jotenkin miellytti paljon enemmän! Olin aatellu tehä hakemuksen maanantaina (LA 20.7.) mut voipi olla et vetkutan vielä vähän ;D Eikös se 2kk ennen laskettua aikaa oo välttämätön jättää et viel vois vähän odottaakin.... 
 
Nyt se mun äitiyspakkaus sitten tuli, kävin äsken hakemassa. Raahasin polkupyörän päällä (pyörää taluttaen tietysti)kolme ruokakassia ja äitiyspakkauslaatikon... hieman pisti puuskuttamaan! [;)] Matka ei onneksi oo montaa sataa metria, mutta aliskan ylämäki teetti kyllä työtä.

Mutta 2009 pakkaus tuli, niin kuin ounastelinkin. Äsken sitä kävin tuossa läpi ja enää ei niin harmita, vaikka en uutta pakkausta saanutkaan. Mukana oli monta mieluisaa yllätystä. Pari vaatetta on sellaisia, joista en niin tykkää. Ja kun aiemmin mainitsin, että tykkäsin enemmän 2010 pakkauksen makuupussista, niin se johtuu vaan siitä, etten tuo beige ole koskaan ollut oikein mun lemppariväri. Muutenhan tuo sydänkuvio on oikein soma. Mutta oikein ilahduin tuosta Elaisahin huomiosta: uudessa pakkauksessa ei tosiaan ois ollu tuota punaista retrohelistintä, ja sehän on aivan ihana! [:)]
 
Pihlajainen: Joo ihmeteltiin kyllä kaverin kanssa (joka tosin osti vauvansa retrohelistimen kirpparilta, mutta silti...), että miten ne voi oikeesti sen poistaa siitä niin monen kymmenen (?) vuoden jälkeen :O Mistähän vuodesta asti se on ollut pakkauksessa mukana... alusta asti?
 
Mun täytyis laittaa pakkaushakemus ens viikon alussa, toivon todella että saan ton uuden pakkauksen! Mun sisko sai lapsen viime kesänä joten saan sieltä edellisen pakkauksen tavarat ja vaatteet. Harmittaa kyllä ihan tosi paljon jos saan kuitenkin sen vanhan :/
 
Täällä on oma pakkaus haettu 28.4 ja viime vuoden malli se vielä oli. Mutta en oikeastaan kadu, vaikka uusi ajatuksena tuntuukin jotenkin kivemmalta. Että muutaman viikon päästä toiset saa jo sen uuden ja meillä vanha, joka pyörinyt jo vaikka kuinka kauan kaikilla vauvoilla. Heh, kun sitä osaa olla hassu. [:D]

No mutta itse tykkään ehdottomasti kokonaisuutena enemmän siitä vanhasta pakkauksesta. Uuden makuupussi olis tosiaan ollut kiva, muttei se vanhakaan paha ole todellakaan ja sopii paljon paremmin meidän vaunujen väriin. [:)] Ainoa mikä oikeastaan vähän harmittaa, on se ettei sitä kevyttoppapukua saanut. Tuo villahaalari tuntuu jotenkin vähän hassulta. Ja vaikka siinä uudessa pakkauksessa onkin jonkin verran värikkäämpää, mutta mielestäni nimenomaan niin, että on muutama tosi kirkkaasta kankaasta tehty vaate ja muuten se on hyvin pitkälle harmaata. Että enemmän siinä vanhassa pakkauksessa on värejä vaikkei ehkä yhtä räikeitä olekaan. Ja ihan sellainenkin  huomio, että jo se pakkaus (pahvilaatikko siis) on kivempi vanhana kuin tässä -10 vuoden pakkauksessa. Siinä on sentään haikarankuvia, kun uusi taitaa olla ihan valkoinen jos en väärin muista.
 
Pakkaus haettiin viime viikolla ja sehän on se 2009 malli. Harmi sinänsä, koska siskolta tulee mulle niitä samoja vaatteita. Olis se uudempi ollu kiva saada, mutta ihania nuokin olivat!
 
ALKUPERÄINEN: Elaisah
Joo ihmeteltiin kyllä kaverin kanssa, että miten ne voi oikeesti sen poistaa siitä niin monen kymmenen (?) vuoden jälkeen


Firma, joka on kyseistä helistintä valmistanut, on lopettanut toimintansa. Siksi siis helistintä ei enää ä-pakkauksessa nähdä. Sääli kyllä [:(]

Mua harmittaa, kun annoin palkkatoimiston tyyppien puhua mut ympäri jättämään äitiysavustushakemuksen heidän hoitoonsa jo pari viikkoa sitten. Olisin niiin paljon mieluummin halunnut 2010-vuoden pakkauksen, mutta tuskinpa sitä nyt saan. Olivat myöntäneet pakkauksen viime viikon alussa, eli pian sen jo saankin. Nyt tosiaan tuntuu siltä, että nuo 2009-pakkauksen vaatteet on nähty jo liian moneen kertaan, mutta toisaalta, pianpa noita uudempia vaatteita alkaa näkyä kaikkien vauvojen yllä, ja ehkä viimevuotiset ovat sitten jo harvinaisempia [;)] Mulle ei kyllä sillä ole merkitystä, tykkään muuten vaan uudesta pakkauksesta enemmän kaikin puolin. Tuollaisen retrohelistimenkin ehdin jo tilata netistä varmuuden vuoksi [:)] Onneksi sentään ostin keltaisen, ettei tule kahta samanväristä [:D]
 
Tänään sain äitiyspakkauksen postista... vihdoin ja viimein. On sitä jo odotettukin [:D][:D][:D]
Viime vuoden pakettihan sieltä tuli. Vaatetta ja tavaraa on enemmän kun osasin odottaakaan. Aika neutraalin värisiä tietysti, mutta olen kyllä ihan tyytyväinen. On siellä kuitenkin niin paljon tarpeellista tavaraa ja lukemistakin vaikka kuinka paljon.
Taidanpa lähteä takaisin hypistelemään... [:D][:D]
 
Tänään sain käydä hakemassa pakkauksen ja sain 09 pakkauksen. Olisin toisaalta tykännyt enemmän siitä tämän vuoden pakkauksesta mutta kelpaahan nuokin[:)]
 
Viime vuoden pakkauksen sain minäkin tänään postista. Vähän harmittaa, kun jätin hakemuksen niin ajoissa, olisi ollut aika hyvät mahdollisuudet saada se uudempi. Mutta pääasia, että pakkauksen edes sain [:)]
 
Nyt rupes jännittämään et kumman pakkauksen saan. Sain tiedon, että pakkaus tulee parin viikon sisällä postiin, mut on sellainen tunne et se on tuo vuoden 2009 malli.
 
Kannatti pantata todistuksen vientiä viimeseen asti. :) Halusin just sen 2010 pakkauksen. :)
 
Ja tänään sain postissa lapun että pakkaus on haettavissa ja UUSI PAKKAUS SIELTÄ TULI!!! JEEEEEEEEEEEEE! Ois kyllä itku tullu jos ois ollu vanha sen verran väsyneenä sitä rupesin availemaan. Kelan sivuilla tosiaan lukee että eilen alkoivat jakaa uutta pakkausta ja toi mun pakkaus on vielä lähetetty edellispäivänä, HUH. Oon varmaan ihan ekoja jotka ton sai! IIH pieni innostus päällä [:D][:D]
 
moi!
mä sain vielä "vanhan" paketin. 11.5. tuli lappu, että paketti noudettavissa ja eilen sen hain. Tänään vasta "ehdin" kurkistaan mitä se sisältää.. :)
Mulle oli aivan sama kumpi sieltä tulee.. pääasia et nyt jotain hypisteltävää on ja tottakai tarpeellista vauvelia varten! :) eli vielä saatiin retrohelistin :)
 
Moikka! Mulle tuli uus pakkaus. Se oli jätetty postin kuljetettavaksi 10.5.2010 ja tänään sain noutolapun.

Niin siis laput lähetin palkkikseen jo huhtikuun puolen välin tietämillä.. mun kohdalla on siis asiat viivästynyt hieman. [;)]
 
Mä hain tänään pakkauksen ja kyseessä olikin uusi pakkaus. Alkuun olin sitä mieltä et haluan tuon uuden pakkauksen, mutta nyt tarkemmin ajateltuna niin ihan sama kumman saan. Harmi ettei tuossa ole sitä retrohelistintä.
 
Takaisin
Top