Äitiyspakkaus

Teillä heinäkuisilla onneksi on vielä aikaa jahkailla asian kanssa ^^
Itse vein hakemukset 6.4 kelaan ja ne tekivät sielä päätöksen 14.4 (LA 14.6), että sen myöntävät. Nyt vaan jännään onko se vielä -09 pakkaus vai saanko sen kymppivuoden... Kauempaa ei oikein pystynyt vetkuttamaan papereita ettei jäis kokonaan saamatta!
 
Meille tuli tänään postissa Kelan kirje, että äitiysavustus (siis pakkaus) on myönnetty ja postitetaan 2 vkon kuluessa. 2009-pakkausta siis odotellaan ja nyt tietysti toivotaan, ettei 2010-versio olis ainakaan kovin kauhean paljoa kivempi, kun ei maltettu sitä jäädä odottelemaan. :)

Mutta enpä tiedä kannattaako heinäkuistenkaan kovin kauheasti yrittää asian kanssa kikkailla. Viimeisimpien tietojen mukaan 2010 jakelu alkaisi vasta toukokuun puolivälin paikkeilla: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9002189
 
Mullon toukokuun loppuun asti aikaa odotella, LA 29.7., tai sit jos ei ehi niin rahana otettava, 09 pakkaus on jo olemassa.
 
Mun pakkauksen saanti menee toukokuulle. Paperit on meneet työnantajalle jo aikapäiviä sitten, mutta eivät laita niitä eteenpäin kun 2kk ennen määräaikaa. Laittavat suoraan 6kk:n tulot liitteeksi ja se onkin ihan mukavaa että venytetään viimetinkaan, kun pitäs olla tulossa toukokuun tiliin sopivasti ennen kotiin jääntiä mukavasti bonuksia niin saan ne laskelmaan mukaan [:)]

Näin unta että sain 77e/pv [:D]


Bixio 28vk
 
KelaKertun sivuilla Suomi24:ssä oli tullu uusin info, että uuden äippäpakkauksen sisältöä pääsee tonkimaan Lapsimessuilla 23.-25.4.10, mutta jakoon tulee näillänäkymin vasta toukokuun puolivälissä... tässä linkki http://keskustelu.suomi24.fi/node/8870051 ...
 
moi!

Mulla on vähän sama juttu tuon hakemuksen kanssa kuin bixio:lla..
Olen esimiehelle antanut jo maalikuun lopussa hakemuksen, josta puuttui vain kesäloman ajankohta. Nyt sitten hakemukseni on lähetetty palkanlaskijalle, joka liittää viimeiset 6 kk tulot hakemukseen eli marras-huhtikuu ja sitten hakemus menee kelaan. Mulla palkka nousi tuossa loppuvuodesta niin ihan hyvä, kun se nyt näkyy sitten siinä.
 
No sit jos 2010 pakkaus tulee jakoon vasta toukokuun puolessa välissä niin itsellä menee kyl aika täpärälle ku LA 8.7. Ajattelin hakemuksen tehdä ensi viikolla.
 
Jipii, oma pakettini on saapunut.[:D][:D][:D] Pitää odottaa huomiseen että päästään hakemaan se Postista kun tänään ei ehdi... [:'(]
 
Mulle tipahti postiluukkuun tänään Postin saapumisilmoitus, ja kun malttamaton olen niin lähdin hakemaan äippäpakkausta samantien miehen kaljakärryllä :D Aikas näppärästi sen sai sillä tuotua... ylämäet vaan vähän otti kunnon päälle ;D
Heti penkomaan tietysti... ja olen kyllä tosi tyytyväinen tohon -09 pakkaukseen, monet vaatteet oli livenä nähtynä paljon kivempia, kuin miltä ne näytti kuvissa Kelan sivuilla :P Jopa se pinkki-ruskea raidallinen norsupuku, jota kauhistelin aikaisemmin osoittautui ihan kivaksi ja ennemminkin oranssi-ruskeaksi :D

Kelalle plussat nopeasta toimituksesta, lupailivat pari viikkoa menevän maksimissaan, mutta menikin vähän alle viikko siitä kun pakkaus oli myönnetty :D
 
Mitä mieltä ootte tämän vuoden pakkauksesta? Mielestäni se on kivempi kuin edellinen ja toivottavasti saisin sen[:)]
 
Minustakin tuo uusi pakkaus on tosi kiva. Vähän harmittaa, kun minulle taitaa nyt tulla kuitenkin vielä se vanha. Kelan päätös oli tehty 20.4. ja kun tätä uutta kerran aletaan jakaa vasta toukokuun puolivälissä, niin varmaan mulle tulee vielä se vanha. Vaikka ihan hyvä sekin on. Tykkäsin vaan enemmän uuden pakkauksen peitemakuupussista ja ulkohaalarista.
 
ALKUPERÄINEN: Pihlajainen
Tykkäsin vaan enemmän uuden pakkauksen peitemakuupussista ja ulkohaalarista.


Mä oon iha tyytyväinen, että sain -09 pakkauksen... ei ollu mun mielestä tosiaan ku noi makuupussi, oloasu ja haalari, jotka oli tosi paljon kivempia -10 pakkauksessa :D Ja uudessa pakkauksessa ei ole enää sitä ihanaa punavalkoista retrohelistintä ;D
 
Mullekin oli saapunut tuloilmoitus äitiyspakkauksesta tänään. Jahka tuo mies kotiutuu töistä, lähdetään heti hakemaan. En malta odottaa huomiseen sen kanssa. [;)]
 
Minäkin kävin tänään hakemassa pakkauksen postista. Jännitin etukäteen ton 2010 julkistamista, mutta onneksi se ei mun makuun ollutkaan, joten mieluummin otankin tän 2009-version! Muutamat vaatteet olisin mieluummin ottanut 2010:stä, ja molemmissa on myös sellaisia vaatteita joita en kyllä ikinä itse ostaisi. Hassua että jotkut on tykänneet siitä 2010 makuupussista enemmän, kun mun mielestä se on aika kammottava ja nimenomaan 2009-pussi yksi pakkauksen helmiä :) Makuja on niin erilaisia.
 
Äh, puoltoista viikkoa jo mennyt ilmotuksesta että pakkaus laitettu postiin eikä vieläkään oo tullut. TAHON SEN JO!!
 
Kumman vuoden pakkauksen taiga sait??
Itselläni oli kelan sivujen mukaan päätös jo tehty ja saan sen varmaan parin vkon sisään. Vähän jännittää kumpi sieltä tulee [8|]
 
mä oon menossa nyt hakee sen pakettin. Onko mitään tietoja onko se jo 2010 vai 2009 vuoden pakkaus?? 
 
Takaisin
Top