Me varmaan otetaan kuitenkin rahana.
... Tosin aikaa on, ehtiihän tuo muuttumaan, mutta tämän hetken fiilis.
Kyllä tuo osittain himottaa, mutta sisältää sen verran sellaisia, joille ei joko ole tarvetta tai en vaan pidä. Yllätyin esimerkiksi että muutamassa bodyssa oli kirjekuoripääntie, en ole ikinä niistä pitänyt, ne on meillä lörähtänyt venähtänyt, ei istu kivasti jne. En myöskään pidä kärjellisistä housuista, apua, onko ne potkuhousut nimeltä? Mieltymyksiä mieltymyksiä... Eikä siis pelkästään ulkonäöllisiä "ongelmia", vaan myös ihan käytännönjuttuja, mikä meille sopii ja ei sovi.
Onneksi on vaihtoehto, että saa rahana ja voi sitten ostaa niitä itelle tarpeellisia :) mä haluaisin kyllä pakkauksen, vaikka järjellä ajatellen kannattais ottaa rahana. Mutta se fiilis... :angelic: nojoo, katotaan nyt pääseekö sinne asti!
Juuri oli infoa, että tämän vuoden pakkauksia aletaan jakamaan jo maalis-huhtikuun vaihteessa eli me saadaan näemmä tämän vuoden paketit, ei tarvitse itse arpoa kumpaan tähtää, tämän vuoden vai -20
Olin kans melko varma että uusi paketti saadaan, oman somekuplan ja uutisten perusteella kun nyt on noita lapsia aika paljon tulossa. Eipä tartte miettiä millon hakea ja kumpi tulee