Jee, viikon päästä julkistetaan uusi pakkaus!
Apua, ootan puoliksi innolla ja puoliksi kauhulla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JännääJee, viikon päästä julkistetaan uusi pakkaus!
Ai perhana! Tuli nyt vast mieleen, et toivottavasti toi screen shotti ei oo facen mainostamista :banghead:
Ylläpito varmaan vinkkaa mikäli niin on, ni poistan heti.
Yh, en yhtään tykkää keltaisesta tai vihreästä. 2020 olisi enemmän mun makuun mutta en tuu sitä boxia saamaan
Mulla on just päinvastoin, tykkään beigestä, mutta yhdistettynä keltaiseen ei tule mieleen mikään luonto/metsä vaain ihan pissa ja kakkaOli paljon hyvää, kiva mm kun oli kuviollisia harsoja ja enemmän kuin ennen, muovinen ruokalappu yms.
Mutta heti pomppasi silmille yllättävän hallitsevalta tuntuva beige(/ruskea), joita en vain voi sietää, jotenjoten...
Keltaisesta ja vihreästä tykkään paljon.
Mietin samaa, mutta en oikein pysty verkostoituu kun en oo facessa ja ei oo tuttuja. Toki voi olla jos tulee vastaan esim käytettynä mieleisempiä vaatteita niin ei noita kaikkia saatuja vaatteita oo pakko käyttää :)Onnistuiskohan vaihtaa jonkun kanssa? Jos joku haluaisi uuden ja sinä vanhan mä tätä mietin ennenku julkaistiin tuo uusi, että mitä jos kokeilis löytää jonkun joka haluaisi vaihtaa
Mä en kans sinällään niin keltaisesta välitä mutta oli onneksi noi sävyt ihan kivoja omaan silmään. Mä tuppaan ostaan liikaakin sinistä pojalle, niin toisaalta ihan hyvä kun muualta tulee jotain muuta...