Äitiyspakkaus

Me varmaan otetaan kuitenkin rahana.

... Tosin aikaa on, ehtiihän tuo muuttumaan, mutta tämän hetken fiilis.
Kyllä tuo osittain himottaa, mutta sisältää sen verran sellaisia, joille ei joko ole tarvetta tai en vaan pidä. Yllätyin esimerkiksi että muutamassa bodyssa oli kirjekuoripääntie, en ole ikinä niistä pitänyt, ne on meillä lörähtänyt venähtänyt, ei istu kivasti jne. En myöskään pidä kärjellisistä housuista, apua, onko ne potkuhousut nimeltä? :hilarious: :grin Mieltymyksiä mieltymyksiä... Eikä siis pelkästään ulkonäöllisiä "ongelmia", vaan myös ihan käytännönjuttuja, mikä meille sopii ja ei sovi.

Onneksi on vaihtoehto, että saa rahana ja voi sitten ostaa niitä itelle tarpeellisia :) mä haluaisin kyllä pakkauksen, vaikka järjellä ajatellen kannattais ottaa rahana. Mutta se fiilis... :angelic: nojoo, katotaan nyt pääseekö sinne asti!

Juuri oli infoa, että tämän vuoden pakkauksia aletaan jakamaan jo maalis-huhtikuun vaihteessa :grin eli me saadaan näemmä tämän vuoden paketit, ei tarvitse itse arpoa kumpaan tähtää, tämän vuoden vai -20 :grin

Olin kans melko varma että uusi paketti saadaan, oman somekuplan ja uutisten perusteella kun nyt on noita lapsia aika paljon tulossa. Eipä tartte miettiä millon hakea ja kumpi tulee :grin
 
Me varmaan otetaan kuitenkin rahana.

... Tosin aikaa on, ehtiihän tuo muuttumaan, mutta tämän hetken fiilis.
Kyllä tuo osittain himottaa, mutta sisältää sen verran sellaisia, joille ei joko ole tarvetta tai en vaan pidä. Yllätyin esimerkiksi että muutamassa bodyssa oli kirjekuoripääntie, en ole ikinä niistä pitänyt, ne on meillä lörähtänyt venähtänyt, ei istu kivasti jne. En myöskään pidä kärjellisistä housuista, apua, onko ne potkuhousut nimeltä? :hilarious: :grin Mieltymyksiä mieltymyksiä... Eikä siis pelkästään ulkonäöllisiä "ongelmia", vaan myös ihan käytännönjuttuja, mikä meille sopii ja ei sovi.
Kirjekuoribodyissa on tosi tärkeää et miten se pääntie on tehty. Mulla on ollu pari papun bodya ja ne ei oo lörpsähtänyt ollenkaan, sitten on jotain markettibodyja jotka ei oo istuneet edes uutena.
 
Kirjekuoribodyissa on tosi tärkeää et miten se pääntie on tehty. Mulla on ollu pari papun bodya ja ne ei oo lörpsähtänyt ollenkaan, sitten on jotain markettibodyja jotka ei oo istuneet edes uutena.

Tämä varmastikin totta! Meillä esikoisen aikaiset sekä muutama uusi yritys vielä kakkosen kohdalla oli vaan näitä "huonoja" kaikki... :confused:
 
En ole yhdellekään lapselle ottanut äitiyspakkausta. On vähän sellainen hassu ajatus, että jos tämä neljäs sattuu nyt olemaan se viimeinen, niin olisihan se ihanaa saada kokea se äitiyspakkauksen odotus, saapuminen ja hypistely. Toisaalta taas mieluummin ottaisin pakkauksen rahana ja sijoittaisin sen yhdistelmiin, jotka on ostoslistalla varmaankin se kallein menoerä. En yhtään tiedä kuinka tekisin, mutta onneksi tässä on vielä aikaa :biggrin
 
Otetaan ehdottomasti pakkaus, kun ei valmiiksi löydy oikeastaan mitään. Esikoiselle kiva saada valmiiksi pakattuna tavaraa myös siksi, ettei vielä edes tiedetä mitä sitten oikeasti tulee tarvitsemaan tai mitkä jutut meillä lopulta toimii.
Musta tuo uusi pakkaus vaikuttaa tosi kivalta, tykkään väreistä ja kuoseista myös. Joku siellä Kelassa selvästi tykkää ketuista :wink
 
Tuleeko tuossa äitiyspakkauksessa se patja mukana? Ainakin 2015 pakkauksessa oli patja.
 
Tuleeko tuossa äitiyspakkauksessa se patja mukana? Ainakin 2015 pakkauksessa oli patja.

Oli 2018 vuoden paketissakin ja oletan että on tässäkin, kun puhutaan ”vuodelaatikosta” :) varmaan olis jossain uutisoitu jos se patja olis poistettu. Meillä oli kätevä päiväunipaikka olkkarissa alussa laatikko :grin
 
Oli 2018 vuoden paketissakin ja oletan että on tässäkin, kun puhutaan ”vuodelaatikosta” :) varmaan olis jossain uutisoitu jos se patja olis poistettu. Meillä oli kätevä päiväunipaikka olkkarissa alussa laatikko :grin

Minuakin kiinnostaa tämä. Uusin äitiyspakkaus on kyllä oikein hieno, harmittaa kyllä, että edelliseen verrattuna sieltä poistettiin aika monta bodya, housua, viltti ja vanuhaalari. Ja kuumemittari. Mutta muuten, mahtava juttuhan tämä on ja ehdottomasti otamme pakkauksen. :)

Muok. Pistin googlaten niin näyttäisi olevan patjakin mukana.
 
Haluaisin pakkauksen. Rakastuin etenkin siihen ihanaan bambikuvioiseen haalariin. Harmittaa vaan hirveesti kun asun ulkomailla enkä voi sitä saada Vähän oon miettinyt et onnistuiskohan sellanen, että ns vaihtais jonkun kanssa joka ottais muuten rahana, niin että maksaisin ite hänelle sen saman summan kuin sais rahana kelalta pakkauksen sijasta ja tietty postit.
 
Haluaisin pakkauksen. Rakastuin etenkin siihen ihanaan bambikuvioiseen haalariin. Harmittaa vaan hirveesti kun asun ulkomailla enkä voi sitä saada Vähän oon miettinyt et onnistuiskohan sellanen, että ns vaihtais jonkun kanssa joka ottais muuten rahana, niin että maksaisin ite hänelle sen saman summan kuin sais rahana kelalta pakkauksen sijasta ja tietty postit.
Jos en oo väärässä, on joku fb-ryhmä jossa näitä vaihdellaan/kaupataan. Muistan kun tsekkailin tätä kun itse asuin vielä ulkomailla.
 
Meinattiin ottaa äitiyspakkaus oon sen ottanut aikoinaan molemmista vanhemmista lapsistakin ja aina olen ollu tyytyväinen
 
Takaisin
Top