Äitiyspakkaus

Ottaisin pakkauksen, jos saisin! Meillä on suvusta saatu perintömakuupussi äitiyspakkauksesta 2000-luvun alusta, ja kirpparilta bongasin ne vuonna x olleet ihanat värikkäät raidalliset potkuhousut kesällä 2018. Vähän ehkä haaveilin siitä kaupallisesta Muumi-boksista, mutta onhan se ihan turha kun esikoisesta melkein kaikki vaatteet tallessa.
Äitiysavustus on niin upea asia, otti sen sitten pakkauksena tai rahana!
 
Jos loppuun asti mennään niin äitiyspakkaus! Koska esikoinen ni onhan se ny testattava:angelic:
 
Itekin haluun ehdottomasti sen pakkauksen. Sukulaisilta ja tuttavilta tulee sit lahjana loput vaatteet ni välttyy ite shoppailulta :grin
 
Esikoisesta otin, nuoremmasta en, meni esikoiselta näppärästi nuoremmalle.
Nyt moni vaate on jo melko käytetty niistä, toki haalarit, makuupussi yms on vielä hyväkuntoisia. Käytetyt olen säästänyt, ne mitkä ei päässeet käyttöön laitoin kiertoon.
Toisaalta haluaisin ottaa vielä äitiyspakkauksen, koska kolmas tulee olemaan "viimeinen", toisaalta mietin, että siinä on liikaa "turhaa" mukana, eli justiinsa sellaista mitä meiltä löytyy jo jemmoista. Saa nähdä mihin päädytään... :confused004
 
Varmaan pakkaus otetaan, mikäli se silmää miellyttää esikoiselle otettiin myös ja olihan siinä paljon kivoja juttuja - ja paljon mitä jäi käyttämättä, esim potkuhousut oli kummallisen kokoisia, että jäi kyllä käyttämättä.
 
Meillä on esikoisen pakkaus sisältöineen vielä tallella, joten varmaan otetaan rahana. Esikoinen syntyi 2020, mutta pakkaus on 2019. Tykkäsin vaatteista, harmi vaan että muutama oli liian tiukkoja, vaikka hoikka vauva meillä onkin.
 
Pakkaus tietty! Ensimmäinen, niin yhtään mitään tavaraa ei ole valmiina. Nyt ajattelen ettei kuoseilla ole mitään väliä kun eihän ne vaatteet kauaa lapselle mene, mutta voihan olla että mieli muuttuu..
 
Mä otan pakkauksen. Yleensä Kela on esitellyt huhtikuun puolella sisällön, vaikka paketti meneekin jakoon touko-kesäkuussa.

Voi, ei! Noin pitkäänkö tässä pitää vielä odottaa julkaisua? Mikä pettymys. Oon useamman kerran viikossa käynyt Kelan sivuilla kytiksellä, jos olis tullut päivitystä. Ei malttais odottaa.
 
Voi, ei! Noin pitkäänkö tässä pitää vielä odottaa julkaisua? Mikä pettymys. Oon useamman kerran viikossa käynyt Kelan sivuilla kytiksellä, jos olis tullut päivitystä. Ei malttais odottaa.

Sama täällä, en malttaisi odottaa! Oon tätä googlaillut useampaan otteeseen, ja tuo huhtikuu on aika vakiintunut aika, että Kela sisältöä esittelee.
 
Otan ehdottomasti pakkauksen! Esikoinen myös täällä kyseessä joten mitään ei ole valmiina. Innolla odotan minäkin uuden paketin julkaisua :bookworm: tykkäsin kyllä myös viime vuoden paketista mutta sitä nyt ei enää taida ehtiä saamaan.
 
Me ei vielä tiedetä otetaanko pakkausta. Esikoisen aikaan otettiin, mutta kaikki vielä tallella. SIlti vähän kiehtoisi ottaa. On ainakin kiva odottaa, että näkisi mitä siellä on ja millaisia kuoseja.
 
Melkein uskalla näin pitkälle ajatella... mutta ehdottomasti pakkaus :HeartbigredEka lapsi, eikä ensimmäistäkään tavaraa vielä :happy7
 
Pakkaus ehdottomasti. Ensimmäinen lapsi tulossa ja tavaraa tarvitaan, vaikka siskolta saankin paljon.
 
Takaisin
Top