Äitiyspakkaus

Toivon, että vuoden 2020 pakkausta olisi vielä kesäkuun alun tilaukseen jäljellä, jos sattuu että tämän vuoden pakkaus ei miellytäkään :angelic:
 
Ai perhana! Tuli nyt vast mieleen, et toivottavasti toi screen shotti ei oo facen mainostamista :banghead:
Ylläpito varmaan vinkkaa mikäli niin on, ni poistan heti.
 
Ai perhana! Tuli nyt vast mieleen, et toivottavasti toi screen shotti ei oo facen mainostamista :banghead:
Ylläpito varmaan vinkkaa mikäli niin on, ni poistan heti.

Hmm ei kai, eikö enimmäkseen fb ryhmien ja niihin liittymiseen, ryhmävinkkien pyynnöt yms linkkailut ole kielletty? :happy:
Mutta niin, yp puuttunee jos on puututtavaa.
 
Enpä ottaisi tuota(kaan) pakkausta tytölle :rolleyes:jos poika tulisi voisin harkita.
 
Mä tykkäsin 2021 pakkauksesta, aion ottaa :happy: Tosi kiva, että on aiempaa enemmän panostettu tuotteiden laatuun ja vastuullisuuteen:Heartred
 
Aika neutraali ja omasta mielestä hillitty. Vähän harmittaa tuo viltin ja vanuhaalarin puute, mutta muuten otan tuon pakkauksen ihan mielelläni.
 
Aivan vilttikin puuttui, enpä hoksannut! Kun ei Kelan sivuille päässyt, joku muukin tieten halusi kattoa :hilarious: Vanuhaalari oli meillä ainakin paljon käytössä joten jännä että se on jäänyt pois. Mutta vanhojen pakettien tuotteita paljon saa onneksi käytettynä, jos haluaa sen haalarin, FB:ssä on kirppiskin ihan vaan äitiyspakkauksen tuotteille. Oli yllättävän kiva, mutta samaa mieltä kuin Ninni että itestäkin ehkä jotenkin enempi tuntui pojalle passaavan :wideyed: Mutta otetaan varmaan kumpi vaan tulee :)
 
Yh, en yhtään tykkää keltaisesta tai vihreästä. 2020 olisi enemmän mun makuun mutta en tuu sitä boxia saamaan :sorry:
 
Yh, en yhtään tykkää keltaisesta tai vihreästä. 2020 olisi enemmän mun makuun mutta en tuu sitä boxia saamaan :sorry:

Onnistuiskohan vaihtaa jonkun kanssa? Jos joku haluaisi uuden ja sinä vanhan :joyful: mä tätä mietin ennenku julkaistiin tuo uusi, että mitä jos kokeilis löytää jonkun joka haluaisi vaihtaa :rolleyes:

Mä en kans sinällään niin keltaisesta välitä mutta oli onneksi noi sävyt ihan kivoja omaan silmään. Mä tuppaan ostaan liikaakin sinistä pojalle, niin toisaalta ihan hyvä kun muualta tulee jotain muuta... :hilarious:
 
Oli paljon hyvää, kiva mm kun oli kuviollisia harsoja ja enemmän kuin ennen, muovinen Muoks! siis silikoninen ruokalappu yms.
Mutta heti pomppasi silmille yllättävän hallitsevalta tuntuva beige(/ruskea), joita en vain voi sietää, jotenjoten... :wacky:
Keltaisesta ja vihreästä tykkään paljon.
 
Muokattu viimeksi:
Oli paljon hyvää, kiva mm kun oli kuviollisia harsoja ja enemmän kuin ennen, muovinen ruokalappu yms.
Mutta heti pomppasi silmille yllättävän hallitsevalta tuntuva beige(/ruskea), joita en vain voi sietää, jotenjoten... :wacky:
Keltaisesta ja vihreästä tykkään paljon.
Mulla on just päinvastoin, tykkään beigestä, mutta yhdistettynä keltaiseen ei tule mieleen mikään luonto/metsä vaain ihan pissa ja kakka laughing7
 
Onnistuiskohan vaihtaa jonkun kanssa? Jos joku haluaisi uuden ja sinä vanhan :joyful: mä tätä mietin ennenku julkaistiin tuo uusi, että mitä jos kokeilis löytää jonkun joka haluaisi vaihtaa :rolleyes:

Mä en kans sinällään niin keltaisesta välitä mutta oli onneksi noi sävyt ihan kivoja omaan silmään. Mä tuppaan ostaan liikaakin sinistä pojalle, niin toisaalta ihan hyvä kun muualta tulee jotain muuta... :hilarious:
Mietin samaa, mutta en oikein pysty verkostoituu kun en oo facessa ja ei oo tuttuja. Toki voi olla jos tulee vastaan esim käytettynä mieleisempiä vaatteita niin ei noita kaikkia saatuja vaatteita oo pakko käyttää :)
 
Takaisin
Top