Äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toi pakkaus oli paljon kivempi livenä kuin netissä kuvista katsottuna :) Olihan siinä liikaa sinistä mun makuun, eikä läheskään kaikki vaatteet tule käyttöön kuin äärimmäisessä hädässä. Mutta ihan sikana ärsytti, kun kaikki vaatteet oli ihan valtavan kokoisia! Osa mahtuu heittämällä meidän 2 vuotiaalle! Ja iso osa meni ton reilun vuoden ikäsen kaappiin. Laatukin oli mitä oli, yhdessä bodyssa oli virhe kankaassa ja muovifroteessa reikä. Pyyhe oli onneksi laadukkaamman oloinen kuin viime vuonna ja lakanat oli ihanat :)
Lähetä hyvänen aika ne risat tuotteet takasin! Paketissa on se lappu jossa on ohjeet, niin mäkin teen! Musta on vaa hyvä et ne on reilunkokosia ei mee ihan heti pieniks! Mut on teillä sirot lapset! Pitäisköhän munkin testata meneekö noi keltaset housut vielä esikoiselle! Kuolalapun mä otin ainakin heti sille käyttöön, ei kai se haittaa jos veli vähän lainaa :rolleyes:

Ei meillä mee enää ykskää äippäpakkauksen vaate 10kuiselle, eikä menny kyllä 2 kk sittenkään. Paitsi tietty pipo ja haalari.

Toi pakkaus oli paljon kivempi livenä kuin netissä kuvista katsottuna :) Olihan siinä liikaa sinistä mun makuun, eikä läheskään kaikki vaatteet tule käyttöön kuin äärimmäisessä hädässä. Mutta ihan sikana ärsytti, kun kaikki vaatteet oli ihan valtavan kokoisia! Osa mahtuu heittämällä meidän 2 vuotiaalle! Ja iso osa meni ton reilun vuoden ikäsen kaappiin. Laatukin oli mitä oli, yhdessä bodyssa oli virhe kankaassa ja muovifroteessa reikä. Pyyhe oli onneksi laadukkaamman oloinen kuin viime vuonna ja lakanat oli ihanat :)
Mä kans ihmettelin 2013 pakkauksen vaatteita ku ne oli niin valtavia. Kaikki housut paidat, bodyt sellasia että pyörii päällä tai että niihin mahtuis kaks vauvaa vierekkäin ettei putoa päältä. Tyttö kyllä ollu aina pienikokoinen. Ikävä silti kun jäi niin paljon käyttämättä ihan vaan koska sitten ku ne vaatteet vyötäröltä ois oikeen kokoisia, niin pitkien housujen lahkeet menee shortseista.

Vieläkään en oo päässy lopputulokseen tilaisinko ees tätä uusinta pakkausta. Se niin poikaa mun makuun. Ei tarvii vaaleenpunaista olla, mutta mielelläni en tyttöä pue sinivihreisiin.

Joo, on ne lähetetty takaisin jo samana päivänä kun paketin avasin. Eikä ollu eka kerta kun pitää useampi äp:n tuote palauttaa, viime kerralla oli yhdestä bodysta ja yksistä housuista jo valmiiksi saumat auki ja jossain muussakin oli vielä jotain, ehkä kuumemittarissa, en muista enää.
Ja onhan noi siis pienikokoisia lapsia, Kolmonen, kohta 2v4kk, käyttää yleisesti 86 kokosia, on just siirtymässä 92cm. Ja Nelonen, 1v4kk , käyttää 74 senttisiä, jokunen 80cm on jo sopiva.

Musta noiden vaatteiden pitäisi olla pienempää kokoa. Ihan siis sen takia, että monilla kehittyy se oma maku ja mieltymykset lapsen kasvaessa, ja etenkin nuo värikkäät kuosit ei ehkä niin monen mieleen ole. Jos vaatteet olisikin neutraaleja vaaleita sävyjä tai yksivärisiä, niin voisi sitten helpommin yhdistellä oman maun mukaisiin vaatteisiin. Ja noi vaatteet on siis kokolappuunkin nähden ihan valtavia! Osa noista muka 50cm vaatteista oli samankokoisia kun toisen merkin 68cm...

Jäi kesken... Laitoinkin sitten noita 95 asteen pesuun ja kuivausrumpuun, jos vaikka kutistuisivat :D Odottevissa kuitenkin pieni kokoinen lapsi tälläkin kertaa :D

Tee valitus nuovifroteesta ja palauta se niin saat uuden.. voi olla että siitä missä kankaassa virhe saa myös uuden vaikka eihän mikään virhe käyttöä haittaa

Jaaa joku muu oliki jo sanonu :D

Onkohan siinä joku aikaraja, jonka sisällä mahdolliset vialliset tuotteet pitää palauttaa? Viime viikolla en millään ehtinyt syynäämään tavaroita kovin tarkkaan ja nyt oon ollut kipeenä eikä jaksais alkaa siihen hommaan. Vasta viikko sitten tuo pakkaus tosin tuli joten ei kai tässä kauhee kiire vielä oo :D

No mä palautin edellisen pakkauksen juttuja vielä varmaan melkein vuosi pakkauksen vastaanottamisesta :grin Ei oo kiire siis palauttamisen kanssa :joyful:

Mulla meni ainakin useampi viikko ennen kun ehin tutkia ja pestä vaatteet. Viimeks pakkaus tuli noin 27+0 ja äitiysloman alussa aloin peseen vasta vaatteita. Ei missään tapauksessa oo vielä kiire. Sillon oli juuri pakkaus vaihtumassa niin joku meiän lasketun ajan ryhmästä lähetti vanhan paketin housut ja sai uuden paketin vastaavan tuotteen mut sinne on vielä aikaa kun pakkaus vaihtuu. Oiskohan maalishuhtikuuta??? Kun alkavat taas uutta jakaa?

Meille olisi tyttö tulossa, ainakin rakenneultrassa tehdyn tulkinnan mukaan, ja mä puen tyttöni päälle paljon ja jatkuvasti vihreetä!!! Se on pienestä asti ollut mun lempiväri ja se, miten paljon vihreästä(oikein kunnon vihreästä!) pidän, kasvaa iän myötä. Vihreä väri on sopivan neutraali, eikä mielestäni mitenkään poikamainen. Ja jos sitten onkin, puen silti vihreää. Me ei tosiaankaan meinata kasvattaa "sukupuolineutraalia" lasta, mutta se, mitä värejä lasten päälle pukee, ei ole minkäänlainen kannanotto kasvatusasioihin. Tulen käyttämään tyttöni päällä kaikenlaisia värejä, mitkä silmää viehättävät.

Pakkaus ois "postis". Saa nähä kerkeekö tänään hakee kun se paikka menee 16.30 kiinni eikä oo autoo käytössä.

No onpas jännä juttu miten eri tahtiin käsittelevät. Mie tein hakemuksen 23.9 ja mitään ei oo sen jälkeen kuulunu. Vieläkin lukee se liitejuttuki siellä, eli ei oo ees käsittelyssä vielä... :(

Jaahas.. Tänään joku valtakunnallinen äp jakelupäivä? :D
Omanikin ois saapunu postiin. :D

Tänään näyttäis tosiaan olevan ainakin Kaakkois-Suomen mammojen äitiyspakkauspäivä, miekin sain tänään omani :D

Mulla on, Huli, ihan sama juttu. Tein hakemuksen 23.9. ja käsittely on edelleen kesken ja se liite-teksti lukee edelleen äitiysavustus-hakemukseni yhteydessä... mikä ihme voi kestää?

Mullekin tuli tänään paketti, vihdoinkin! :smiley-angelic003 18.9 tein hakemuksen ja oli niiiin pitkä aika odottaa kun oon ehkä vähän mullekaikkiheti-tyyppi :shy:

Takaisin