Äitiyspakkaus

Hui sentään... Täytyy vaan löytää tuo puku jostain.
Kiitos Huli ku jaoit tuon!
 
Mun piti kanssa tarkistaa meidän yöpuku, oli ok. Kiitos Huli, kun jaoit tuon! Olis mennyt multa muuten ohi..
 
Meijän yökkärissä tuntuu teräviä osia, täytyy kattoo saako sen ite korjattua vai laitanko eteenpäin :)
 
Meijän yökkärissä tuntuu teräviä osia, täytyy kattoo saako sen ite korjattua vai laitanko eteenpäin :)

Palauta ihmeessä jos terävä ni saat uuden
 
Meidän yökkärin yläosassa oli kuin olikin sellanen terävä kohta! Aion kyllä olla yhteyksissä tuohon jakelijaan... kiitti Huli, että jaoit tuon asian täällä! :-)
 
Meillä oli piikitön puku.
Hmm.. Pitääkö ne muutkin tarkistaa varmuuden vuoks jos joku toinen vahinko erä on päässy joukkoon? Tosin nyt kaikki vaatteet on jo hujan hajan sekaisin hyllyssä.
 
Meillä oli piikitön puku.
Hmm.. Pitääkö ne muutkin tarkistaa varmuuden vuoks jos joku toinen vahinko erä on päässy joukkoon? Tosin nyt kaikki vaatteet on jo hujan hajan sekaisin hyllyssä.

Mä luulen et ne tuotteet on varmaan nyt olleet tarkassa syynissä ja tarkistettu useampaan otteeseen, kun tuo yks viallinen löytyi. Ja pakkausta on jaettu jo koko vuosi niin luulisi et ois tullut ilmi jos ois jotain.
Tietty tuotekohtaisia virheitä voi varmasti olla niinku kaikissa vaatteissa, mut ne varmaan huomaa viimeistään käytössä jos ei kiinnittäneet huomiota vaatteita pestessä ja lajitellessa.
 
Mä luulen et ne tuotteet on varmaan nyt olleet tarkassa syynissä ja tarkistettu useampaan otteeseen, kun tuo yks viallinen löytyi. Ja pakkausta on jaettu jo koko vuosi niin luulisi et ois tullut ilmi jos ois jotain.
Tietty tuotekohtaisia virheitä voi varmasti olla niinku kaikissa vaatteissa, mut ne varmaan huomaa viimeistään käytössä jos ei kiinnittäneet huomiota vaatteita pestessä ja lajitellessa.

Ei vaan nää mitkä on jo itellä. :D
Ei ne niitä taia tarkastaa enää :wink
Ehkä vielä lähettämättömät.
 
Bebant, tarkoitin et ne varmaan tarkistaa kaikki tuotteet mitä niillä on tosi tarkasti ja jos on jokin yhteinen tuotevika niin siitä varmasti infotaan:)
Ja monilla perheillä tosiaan jo pakkauksen vaatteet käytössä, mikä varmaan antaa KELAlle eniten tietoa mahdollisista virheistä, jos niitä on koko tuotesarjassa. Onneks tähän mennessä ollut vaan tuo yks joka useammilla.
Mut ainahan vikaa voi olla yksittäisessä tuotteessa vaikka muut vastaavat olisivat kunnossa, eli samati ite tarkistin äippäpakkauksen vaatteet ku kaikki muutkin mitä itelle tai vauvalle ostan. En mitenkään ihmeesti tutki, vaan vilkaisen läpi.
 
Muokattu viimeksi:
Petaan tässä just pikkuiselle sänkyä - onko normaalia että pakkauksen pussilakana on ihan valtava ja ei ollenkaan samankokoinen kuin peitto?
 
Petaan tässä just pikkuiselle sänkyä - onko normaalia että pakkauksen pussilakana on ihan valtava ja ei ollenkaan samankokoinen kuin peitto?

Mitä oon ymmärtäny, niin on ilmeisesti normaalia. :D
Joku aiemmin tais kirjotella ku peitot on eri kokosia kaikki, verrattun lakanoihin.
 
Petaan tässä just pikkuiselle sänkyä - onko normaalia että pakkauksen pussilakana on ihan valtava ja ei ollenkaan samankokoinen kuin peitto?

Kyl mulla se on ihan sopiva siihen peittoon mikä tuli mukana.. joo onhan se löysä mut ei senliika iso oo :eek:
 
Kyllä meilläkin on ihan sopiva pussilakana peittoon, ihan niin miten kuuluukin olla. Onko sulla Mria siis ihan se äp:n peitto ja pussilakana?
 
Joo on. :eek: voin huomenna koittaa muistaa ottaa kuvan. Tuntuu että jokaiselta sivulta pussilakana olisi ainakin 4cm liian iso.
 
No mitähän peittokeskusteluja mä oon lukenu? :D
Omat kyllä pesin mutta en oo mallannu.
 
No mitähän peittokeskusteluja mä oon lukenu? :D
Omat kyllä pesin mutta en oo mallannu.

Se oli varmaan se kun jollain oli joku muu peitto ku äp ja sit siihe mietti lakanoita tms
 
Takaisin
Top