ÄiTyLi1987
Jostain jotain jo tietävä
kylla olen kayttanyt esikoisella laatikkoa sankyna.Kuinka moni on käyttänyt äitiyspakkauksen laatikkoa vauvan ensisänkynä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kylla olen kayttanyt esikoisella laatikkoa sankyna.Kuinka moni on käyttänyt äitiyspakkauksen laatikkoa vauvan ensisänkynä?
kylla olen kayttanyt esikoisella laatikkoa sankyna.
Meijän yökkärissä tuntuu teräviä osia, täytyy kattoo saako sen ite korjattua vai laitanko eteenpäin :)
Meillä oli piikitön puku.
Hmm.. Pitääkö ne muutkin tarkistaa varmuuden vuoks jos joku toinen vahinko erä on päässy joukkoon? Tosin nyt kaikki vaatteet on jo hujan hajan sekaisin hyllyssä.
Mä luulen et ne tuotteet on varmaan nyt olleet tarkassa syynissä ja tarkistettu useampaan otteeseen, kun tuo yks viallinen löytyi. Ja pakkausta on jaettu jo koko vuosi niin luulisi et ois tullut ilmi jos ois jotain.
Tietty tuotekohtaisia virheitä voi varmasti olla niinku kaikissa vaatteissa, mut ne varmaan huomaa viimeistään käytössä jos ei kiinnittäneet huomiota vaatteita pestessä ja lajitellessa.
Petaan tässä just pikkuiselle sänkyä - onko normaalia että pakkauksen pussilakana on ihan valtava ja ei ollenkaan samankokoinen kuin peitto?
Petaan tässä just pikkuiselle sänkyä - onko normaalia että pakkauksen pussilakana on ihan valtava ja ei ollenkaan samankokoinen kuin peitto?
No mitähän peittokeskusteluja mä oon lukenu? :D
Omat kyllä pesin mutta en oo mallannu.