Äitiyspakkaus

Mun mielestä se makuupussin kuosi ja se yks body missä oli niitä krokotiilejä.. En yleensä välitä tommosista mut jotenkin nyt iski :D

Mietin myös, että ottaisko nyt pakkauksen, kun esikoiselta on jäljellä kaikki 2014 pakkauksesta. Kaikki uudet sisävaatteet olis tietenkin kivoja, mut toisaalta en kyllä tarvis uutta vanu- ja toppahaalaria, enkä makuupussia. Mutta joo, kyllähän tätä ehtii pohtia. :happy:

Joo, onneks ehtii miettiä, koska tällä hetkellä mietin, että ottasin kuitenkin rahana. Makuupussi pitäs hommata ja kunnolliset kynsisakset. Muut onkin tallella 2014 pakkauksesta. Mutta kasa uusia vaatteita, hmmm.. :love7

Meillä mies vähän kallistuu siihen suuntaan, ettei tarttis ottaa pakkausta, kun esikoisen vuoden 2014 pakkauksesta on kaikki vielä tallella eikä siitäkään esimerkiksi paksia toppahaalaria päästy käyttämään kuin kerran. Mut mut mut... Kyl mä haluun tälle uudellekin tulokkaalle oman pakkauksen..Ihan jo sen laatikon takia, on se niin erityislaatuinen muisto :)

Meillä on myös tallella kaikki vuoden 2013 pakkauksen tavarat. Joten vielä on harkinnassa, että otetaanko uutta pakkausta.

Mä tykkään kanssa tän vuoden pakkauksesta, eikä ollut liian poikamainen.
Toisaalta mun tytöt käyttää paljon sinistä ja itsekin tykkään sinisestä.
Ykköselle otin, tokalle en kun oli pieni ikäero, kolmoselle taas otin ja nyt ajattelin ottaa kun ei paljoa vauvan tavaroita ole jäljellä. Osa meillä jääneet käyttämättä, mutta paljon hyvää tavaraa myös.

jos nyt sinne asti päästään niin otan pakkauksen rahana koska oon sellanen kirppari hamsteri joten vaatteet tulee ostettua sieltä :D tän vuoden makuupussi on kyl aika ihana. ehkä sitä muuttaa vielä mielensä :)

Meille on tulossa ensimmäinen, miehen tyttö on jo 8 vuotias, joten häneltä ei mitään vanhaa ole meille käytettäväksi, joten ilolla otan äitiyspakkauksen tarvikkeineen vastaan. :) Mun mielestä tuo pakkaus on kiva ja ei haittaa vaikka on poikamaisia vaatteita, eihän se siihen vauvaan vaikuta, että minkälaisia vaatteita päällä on. Pääasia, että pysyy lämpimänä. :)

Mä en oo vieläkään tullu oikein mihinkään lopputulokseen ottaako pakkaus vai ei. Esikoisen kohdalta on melkein kaikki pakkauksen 2015 vaatteet tallessa+ vaatteita ylipäänsä. Mutta toinen makuupussi/peitto/toppapuku houkuttelisi:nailbiting: No, onneks on aikaa pähkäillä:)

Ehdottomasti otetaan pakkaus ! Ensimmäinen vauva, ja haluan tuntea sen erityisyyden ja jännityksen, kun pakettia hakee postista JA sen kun niitä vaatteita pääsee hypistelemään <3

Kattelin niitä taas tänään tuolta kelan sivulta ku kävin ensin uffilla hypistelemässä vauvan vaatteita :) sitä näytin siskolle että kato nyt tota ja tota ja tätä, eikö oo ihana! :D

Me ei oteta, ei olla otettu aikasemmillekaan. Niin vähä niissä on omantyylisiä ni mielummin shoppailen kirppiksillä mieluisia vaatteita, tämmönen kirppishullu ko oon:D

Nyt kun oon miettiny, niin en ota äitiyspakkausta. Talvivauvan kanssa pitää kuitenkin ostaa toppapuvut jne. Äiteyspakkauksessa on aivan liian iso tuo toppapuku ja sitten vuodenpäästä se onkin jo liian pieni. Näin kävi meidän esikoisen kanssa joka syntyi Tammikuussa. Ja muutenkin on niin vähän tuon alkuajan vaatteita. Eli mielummin ostan sillä 140 eurolla kirppikseltä vaatteita.

Me tänään kans päädyttiin miehenkaa ettei otetaan, esikoisesta kaikki vielä tallellaan ja kunnossa. Ainot mitä oisin halunnut olisi toppahaalari mutta täna vuonna liian iso ja ens talvena liian pieni. Esikoisella on vuoden 2014 pakkaus

Meillä vissiin aika pieni poika tuo esikoinen, kun on myös syntynyt tammikuussa ja viime talvena (siis ennen ja jälkeen 1-vee synttäreiden) meni tuo äp:n toppapuku juuri hyvin. :grin
Tätä valoa vasten ollaan juteltu, että ei otettaisi nyt pakkausta, kun on samaan vuodenaikaan syntyvä vauva, niin samat vermeet menee samaan aikaan. Esikoisesta siis 2014 pakkaus, josta kaikki, mm. toppapuku, makuupussi jne. on edelleen oikein hyvässä kunnossa.

Takaisin