Äitiyspakkaus

Musta tän vuoden pakkaus on tosi kivan näköinen :) mutta enemmän sopii ehkä poika vauvalle. En ole vielä päättänyt että otanko äitiyspakkauksen vai en.. esikko vasta 1v niin melkein kaikki sen vaatteet talleessa mutta esikkolla tosi paljon tyttöjen vaatteita niin jos uusi tulokas olisikin poika olisi äippälaatikko sisältö hyvin käytössä. Onhan tässä vielä aika miettii :D
 
Itse mielisin kans tuon ehkä enempi pojalle. Mie en oo hävittänyt esikoisen vaatteita yhtään. Nyt jos tyttö tulee niin joutuu ostelee vähän enempi tytönlaisia vaatteita. Mut oon ite pohtinut, jotta ottais rahana? En tiedä, kaikki sinällää löytys itseltään. Paitsi makuupussin möin pois. Oon kyl haaveillut jos löytäsin jostai muumi-makuupussin. Sellanen oli ainaki myynnis esikoisen aikaan, mutta en silloin hommannut, kun oli pakkauksen pussi. 2014 pakkauksen sakset oli huiput! Harmi, kun ne vaa hävis johonki..
 
Ehdottomasti otan pakkauksen.:) Kuitenkin eka niin sillä pääsee niin hyvin jo alkuun ja tietty itse ostelen myös. Pilvilinna muumi makuupussi ois niin söpö!:3 Mäkin haluan!:dummy::dummy1:
 
Nyt googlettelin muumi-pussia niin en mistään löyvä myynnissä olevaa! :/ Voi hitsi,eikö niitä sit enää tehä?!

Joo esikoiselle otin minäkin pakkauksen, se oli ehdoton kyllä. Mut tällei toisen kohdalla, kun lähes kaikki on vielä tallessa. Niin varmaan rahana otan.
 
Mä kans tsekkailin tossa sitä pakkausta ja kyllä mä sen ehdottomasti otan kun esikoinen on kyseessä :) Joistain en tykännyt, mutta ei haittaa :)
 
Mä myös haluan äitiyspakkauksen.
Oon melkein kaikki esikoisen vanhat ja pienet vaatteet antanut eteenpäin.
 
Ehdottomasti otan pakkauksen. Esikoisestakin otin, eli on tuo edellinenkin 2015 vuoden pakkaus. Pakkauksessa tulee paljon hyödyllistä..ei se 140€ rahaa korvaa sitä määrää mitä pakkaus sisältää. :)
 
Eihän sillä 140e:lla saa ollenkaa ite ostettua samaa määrää kamaa, kuin pakkauksessa tulee (ellei sit käytettynä osta). Mut itellä on just tuo, että otanko kuitenkin.. Mutta mulla on tosiaa kaikki tallessa esikoiselta sit ois kahet pakkauksen ulkohaalarit ym.. :wideyed: No onneks onhan täs aikaa! Mutta poika lupaus jos taas tulee niin tuoha ois oikeesti aika mainio pakkaus pojalle :)
 
Mäkin otan kyllä pakkauksen, kun esikoinen kyseessä.. :) ja valtaosa tuotteista miellyttää mun silmää, vaikka ehkä hieman poikamaisia osa onkin. :dummy:
 
Mäkin ehdottomasti otan pakkauksen. Esikoisen kohdalla otin kanssa, mutta juniorin kans en ottanut, kun säästin esikoisen pakkauksen ja kaikki muutkin tavarat juniorille. Nyt kuitenkin on eriasia kun juniorille ja uudelle tulokkaalle tulee 6 vuotta ikäeroa, niin ei ole enään mitään säilössä, ja vaateetkin ovat muutuneet.
 
Olen niin iloinen että saamme tämän vuoden pakkauksen! Omasta mielestä on käynyt tuuri kun olemme saaneet ihanat -13 ja -15 laatikot ja nyt vielä ihanin -16! Olen ottanut laatikon kaikille lapsille. Jää heille muistoksi jotain (ei koko laatikko sisältöineen) ja kivaa saada jotain uutta jokaiselle vauvalle, joka perii aina isosisaruksen vaatteet, eli jokainen perii esikoisen kaikki vaatteet :D
 
Me otetaan myös.. Mä en tiedä oikein mitä mieltä oon siitä pakkauksesta.. Jotkut on ihania ja jotkut vähemmän ihania.. Tuo makuupussi ei ehkä ihan oo mun makuun mutta onneks osaisin itse duunata sen jos se ei miellyttäisi..

Harmittaa kun esikoisen pakkauksessa oli ihana makuupussi, mutta en löydä sitä mistään :sad001.

Nuorimmalta ei ole mitään enää jäljellä.. Tai no, jotain vaatteita oon säästäny mutta en oikein muuta.. Tai no, on meillä pinnasänky jäänyt kun oli siskolla lainassa se :)
 
Mä en oo päättänyt vielä otanko vai en. Näillä näkymin en. Toisaalta jos poika tulee niin tuo olis ihan kiva...no onhan tässä aikaa miettiä :)
 
Mä kyllä tykästyin pakkaukseen. Oon jo useamman vuoden näissä lapsihaaveissani käynyt Kelan sivuilla ihastelemassa pakkauksia ja miettinyt, että minkälainen meille sitten osuu kohdalle. Mua ei häiritse kuosit tai muut :)
 
Kyllä me taidetaan tää pakkaus ottaa :) mielestäni on vähän poikamaiset värit, mutta ei se haittaa :-)
 
Minä en malta odottaa että pääsis hypistelemään pakkauksen sisältöä, näytti tosi kivalta. Aion kiusata joka tapauksessa sukulaisia "väärän värisillä" vaatteilla :D
 
Me katselimme äitiyspakkausta miehen kanssa tässä juuri jonain päivänä. Oli kyllä aivan ihana, vähän tuli jopa tippa linssiin. Mies jo kyseli kärsimättömänä, että koska tuollaisen pakkauksen voi saada. Kuulemma pitää heti hakea sitä, kun vaan mahdollista. Eli sitten joskus heinäkuussa... :D
 
Takaisin
Top