Äitiyspakkaus

Tämän vuoden äitiyspakkaus on aivan ihana mutta me taidetaan ottaa rahana, koska kaikki tarvittava löytyy jo esikoisen jäljiltä.

Aion ottaa pakkauksen. Olen ottanut kahdelle ekallekin niin myös tälle kolmannelle. Ehkei kaikkea tule käytettyä, mutta kivan näköisiä silti.

Aiotaan ottaa pakkaus, jos sinne asti päästään. Ensimmäinen tulossa, joten tarve on. En oo sen tarkemmin tutustunut sisältöön, mutta tarpeellista kaikki suunnilleen lienee.

Minä mietin kuitenkin ottamista, esikoiselle otettiin ja kyllä niille "sinapin keltaisillekin" vaatteille tuli käyttöä. Uusia kerta ovat. :) En tiedä jaksaisinko shoppailla hirveesti kuin ne pakolliset isommat tarvikkeet. Koska esikoisen kaikki vaatteet on tallella niin kiva saada "ilmaisin" uusia vaatteita ja mukavan näköisiä oli tos uudessa pakkauksessa kuositkin.

Kattelin taas sitä pakkausta ja ai että ne harmaat puolipotkuhousut on niiiiin söpöt. Olis sit samanlaiset "collarit" ku isällään :love7
Ja ne puna-harmaat housut sopis pikkusel tontul, varsinki jos teettäis sukulaisil FYI-joulukortit :p

Otan pakkauksen, meillä ei ole jäänyt mitään vauvajuttuja, kaikki pitää ostaa taas...

• Tykkään
Reaktiot: TCN
Luulempa että otetaan. Ihastelin niitä kuoseja tossa kun se ilmestyi, ja nyt mulla mahdollisuus siihen :P esikoisesta otettiin...ja yli puolet oli kyllä käytössä. :) ja nyt pakkaus vielä ihanampi kuin -13

Mie oon tuolta marraskuisista, niin loppukuusta LA että kurkin välillä tännekin.

Ensin meinasin että en ota pakkausta, mutta kurkistin kuvat ja mietin että meidän vauvakuumeinen 7v olis varmaan innoissaan pakkauksesta ja näytti kivalta vaatteet ym. eli otan.
Esikoiselle otin aikanaan, 13v sitten. Kahdelle seuraavalle en, joten nyt lienee aika pakkauksen.

Mä otan pakkauksen. Ihania vaatteita, toisaalta aika paljon oli sinistä ja vihreää? minusta noiden monikäyttöisyys lisääntyisi, jos suosittaisiin neutraaleja vaaleita värejä kaikissa vaatteissa. Jokainen vois sitten lisäillä vauvan päälle värejä mielensä mukaan. Mut ehdottomasti otan ja käytän (jos kaikki menee raskaudessa hyvin ja sinne asti päästään). Nyt rv 4+2.

Ylipäätään värit eivät ole minusta neutraaleja :). Valkoinen, vaaleanharmaa tai vaalea beessi ovat esimerkkejä mielestäni mahdollisimman neutraalista väristä, jotka sopivat monen makuun ainakin pohjaväriksi.

Ei minua haittaa jos tytöllä on vaaleansinistä ja poitsukin käytti vaatetta, jossa oli pinkkiä, kun saatiin ja oli vara vaatteena niin ei sekää haitannut minua. Mutta pääasiallisesti puen pojan poikien väriin vauvanakin, mutta tollei hätävaatteena ei meinaa mitää. :)

Vähänkö olin innoissani kun tajusin että niin juu äitiyspakkaus :D heti tietenkin sitten lähdin kiireellä selvittämään sitä sisältöä ja voi että miten ihania kuoseja mun mielestä :) Mies oli myös innoissaan mukana katsomassa mitä sieltä löytyy ja sanoi että yllättyi miten paljon pakkauksessa on tavaraa :)

Takaisin