Äitiyspakkaus

Toivounelma,loogisesti ajatellen nain tietenkin onkin! Pakkohan heilla on KELAssa olla kasitys paljonko laatikoita menee jotta saavat uuden mietittya ajoissa ja budjetit suunniteltua. Niin, ja uudet pakkaukset tilattua ennen kuin vanhat loppuvat.

Mutta eivat vaan halua kertoa jotta ihmiset eivat alkaisi taktikoimaan - vai mikahan on salaperaisyyteen syyna? Taktikointi ei kuitenkaan ole edes kovin mahdollista kun ei KELA neuvolasta yleensa jaa kuin 1,5 kk kun hakemus pitaakin jo lahettaa!

Voi, kun tuntisi jonkin "sisapiirilaisen" jotta saisi lisainfoa :wink

Katjuska! Tassahan oli kullanarvoista tietoa :wink
Mahtaakohan tuohon firmaan tulla paivittain lukuisia soittoja malttamattomilta mammoilta! :happy:

Tein hakemuksen viime viikon maanantaina, että saisin vanhan pakkauksen ja tänään hain sen postista. Ihania vaatteita.

Niinpä Tomu :D Mulla vaan on aina ollu toi sininen ja keltainen värejä, joista en yhtään tykkää. Niin, ja RAKASTAN niitä pöllöjä 2015-vuoden pakkauksessa :D

Mä odotan et joku sanois et on saanu uuden pakkauksen niin laitan sit paperit menemään :D onneks on vielä aikaa ennenkun pitää hakemus laittaa menemään niin voi odotella ;)

Voi teita jotka ovat jo pakkauksen saaneet! Se on ihana tunne kun paasee hipeloimaan niita pikkuisia vaatteita!! :Heartred

Vanhan sain niinkuin toivoinkin! :) Meille tulossa poika mut toi on musta jotenkin raikkaampi ja itseasiassa livenä ne vaatteet on AIVAN ihania kaikki!!! :)

Minä pääsin tänään laittamaan hakemuksen, saa nähdä kumpi paketti sieltä tulee. Vanhan voisin haluta ennemmin :)

Minusta tuo uusi pakkaus oli ihana! Molemmille meinaan ottaa, niin saa sitten osittain samanlaisiin pukea :).

Oon lukenut että toiveen erilaisista pakkauksista kaksosille voi laittaa hakemukseen. Toteutuu jos toteutuu/ on mahdollista.

Minä kävinkin kyylimässä joku aika sit et mitä vuoden 2016 pakkauksessa on...mut sama se kumpi pakkaus tulee kunhan tulee vaan! :D

En tiedä pystyykö hakemaan toisen toista, mutta en tykkää yhtään niistä viime vuoden keltaisista vaatteista, niin odottelen pakkauksen vaihtumista joka tapauksessa ;). Ja kyllä, yhden avustuksen saa rahana kahden pakkauksen lisäksi.

Takaisin