EPPULA! Kiitos kuvakaappauksesta :) Ma olin jo avian toivoton lukiessani ketjua ja huomatessani ettei Kelan linkki enaa sisalla kuvaa.
Tuo makuupussi on I-H-A-N-A!! Ehka ei kaikkien mielesta mutta minusta aivan upea!
Itseakin ihmetyttaa ettei villapipoa enaa ole, minulla ei aiampien lasten pakkauksissa sita ollut, ja ajattelin etta se olis kiva. Mutta toisaalta on saanut lukea paljon netista kuinka sita on pesty niin etta on kutistunut ja niita on sen takia paljon palautettu, ja toisaalta juuri silla pipollahan tehdaan tytto tai poika - siis tarkoitan etta vaikka puku on beessi niin sitten monet tyttovauvan vanhemmat laittanevat punaisen, ja poikien sinisen pipon. Olipas tuo toisaalta kovin vanhanaikaisesti ajateltu!
Samaa mielta etta poikavarit, ja alustava tyttolupaus meille. Mutta voi noiden kanssa tyttoakin pukea! Ja sinertavan tai turkoosin bodyn kanssa vaal.pun. lappumekko paalle niin on varmasti tyton nakoinen

Itse puin isomman tyttoni aluksi hyvinkin poikamaisiin vaatteisiin, mutta tata tapausta (jos siis on tytto), puen kylla pinkkiin alusta lahtien. Olen alkanut pitamaan siita varista.
Ruskea ohut haalari on kiva kun siina on elaimen korvat, mutta kuva mielestani vahan hassu: Karhu nappaa pupun...
molemmissa jotain mika kivempi kuin toisessa mutta toivon kuitnekin saavani tuon uuden pakkauksen itse.