Äitiyspakkaus

Mä haluun joka tapauksessa tän uuden. Meille on kyllä poika tulossa.

Se ihmetyttää että talvilakki puuttuu. Samanlainen villamyssy on ollut monta vuotta pakkauksessa. En ole käynyt sitä, mutta tuntuu oudolta, että se on jäänyt pois.

Muokattu viimeksi:
Must tää pakkaus oli paljon kivempi kun viime vuoden! Toivon niin et saadaan tää koska se 2015 on niin hirvee :D

Ite en saa tota linkkiä auki enää. Höh joutuu odottaa huomiseen.

1660bd23d507c1331e7c2a9798a02cff

Ehdin ottaa screenshotin kännykällä, eli tässä tämä 2016 pakkaus. :)

Mä tykkäsin kans jotenkin enemmän tuosta uudesta eli toivottavsti ehdin sen saamaan :) varsinkin makuupussi oli mun mieleen!

Ihan nätti toi on. Oisin vaan toivonu tosiaan neutraalimpia värejä. Mut jos meille poika tulee, niin sit ihan sama, kumpi saadaan :) Tytölle haluaisin 2015.

Jee kiitos mä mietinki että ehtiköhän joku ottaa screenshottia :D On toi kyl kiva. Joitain mun mielestä rumia vaatteita mut enemmistö ehdottomasti kivoja :)

Hmm, taitaa sopia tuo 2015 pakkaus enemmän tyttölapselle, tai ylipäätään kevyet värit ovat helpommin sovellettavissa. 2016 pakkauksessa on jotenkin synkeämmät värit. Mutta, LA on loppukuusta, saa nähdä et ehdinkö laittaa hakemuksen niin ajoissa että saisin vielä tuon vanhan pakkauksen.

Ihan kiva pakkaus ja kiitos kuvankaappauksesta. Kallistun kuitenkin ehkä rahan ottamiseen. Kun on jo kahdelta lapselta jääneet vaatteet odottamassa.

Joo eilen just kattelin tuota uutta pakkausta ja varmaan otetaan sitten tällä kertaa rahana avustus. Oli tuossa uudessa pari kivaa juttua ja uskon, että muutenkin nuo vaatteet on livenä kivempia, mutta niin. Ostan kynsisakset ja hiusharjan (sen saman kuin äp2010) itse ja jätän pakkauksen ottamatta. Vähän kyllä harmittaa jo valmiiksi, se fiilis on niin ihana kun sitä pääsee tonkimaan!:grin

Mä yritän saada varmaan ton 2015 pakkauksen. Mulla la 17.7., mitä veikkaatte ehdinkö sen saada?

Jos laitat paperit heti kun saat neuvolasta todistuksen ni varmaankin saat vanhan!! :)

Itsellä on nyt ongelma.... Jotenki jo ihastuin ja asennoiduin tuohon vanhaan, mut toisaalta tos uudes on kyl kans kaikkee kivaa ja kivoja värejä... Pojalle! :) Pitää vkl pähkäillä ja jos päädytään vanhaan ni heti ke nlan jälkeen paperit vetämään....

Oi mun mielestä tää uus on niin paljon kivempi ku tuosta viime vuotisesta en tykänny yhtään ja toi makuupussi on aivan ihana :)
Pojallehan nämä värit on ehkä paremmat, mutta harkitsen kyllä että vaikka tyttö tulisi niin taidan silti ottaa...on niin kivoja kyllä :)
Ja siis mehän ei oikeesti ees tarvittais ku esikoiselta kaikki tallessa, mutta tää vaan on niin kiva :)

Värejä enemmän noi kuosit tekee mulle sen poikafiiliksen. Tai ehkä värin ja kuosin yhdistelmä, koska toki koira tai dino käy tytöllekin, mutta ehkä eri värissä.

Kyllä mun tytöllä on sinistä, mutta si niissä on kukkia tms. tyttömäistä.

Toi toppapuku, josta pussin, on mieleen. Väri ei ehkä kuvan mukaan mikään mainioin, mutta parempi kuin 2014 puvussa olevat tekstit. Sitä ei tullut käytettyä juurikaan, kun ekana talvena oli niin iso ja tyttö ei vaunuissa voinut se päällä nukkua. Kova hikoilemaan. Ja nyt se ei oikein sovi ja väri liian arka ulkona rymyämiseen. Uskoisin tuon uuden olevan ihan näppärä...tai saa nähdä.

Mie en tykkää tosta uudesta pakkauksesta juurikaan :/ miehen kanssa puhuttiin, että taidetaan ottaa rahana tällä kertaa, ja metsästän sitten kirpparilta ne kivat vaatteet ja ehkä sen laatikon. :)

EPPULA! Kiitos kuvakaappauksesta :) Ma olin jo avian toivoton lukiessani ketjua ja huomatessani ettei Kelan linkki enaa sisalla kuvaa.

Tuo makuupussi on I-H-A-N-A!! Ehka ei kaikkien mielesta mutta minusta aivan upea!

Itseakin ihmetyttaa ettei villapipoa enaa ole, minulla ei aiampien lasten pakkauksissa sita ollut, ja ajattelin etta se olis kiva. Mutta toisaalta on saanut lukea paljon netista kuinka sita on pesty niin etta on kutistunut ja niita on sen takia paljon palautettu, ja toisaalta juuri silla pipollahan tehdaan tytto tai poika - siis tarkoitan etta vaikka puku on beessi niin sitten monet tyttovauvan vanhemmat laittanevat punaisen, ja poikien sinisen pipon. Olipas tuo toisaalta kovin vanhanaikaisesti ajateltu!

Samaa mielta etta poikavarit, ja alustava tyttolupaus meille. Mutta voi noiden kanssa tyttoakin pukea! Ja sinertavan tai turkoosin bodyn kanssa vaal.pun. lappumekko paalle niin on varmasti tyton nakoinen :happy: Itse puin isomman tyttoni aluksi hyvinkin poikamaisiin vaatteisiin, mutta tata tapausta (jos siis on tytto), puen kylla pinkkiin alusta lahtien. Olen alkanut pitamaan siita varista.

Ruskea ohut haalari on kiva kun siina on elaimen korvat, mutta kuva mielestani vahan hassu: Karhu nappaa pupun...

molemmissa jotain mika kivempi kuin toisessa mutta toivon kuitnekin saavani tuon uuden pakkauksen itse.

Takaisin