Äitiyspakkaus

Ite en ainakaan usko, että saan tuota uutta pakkausta (laskettu 8.7) Eihän sitä voi vielä tietää, mutta ainakin ovat puhuneet että viime vuonna syntyvyys oli niin vähäistä, että viime vuoden pakkauksia olisi vielä paljon jäljellä.

No mä taas haluun vaan nähdä sen et onko kivempi ku viime vuotinen.... :) Jos uus ei miellytä ni laitan heti ens viikol paperit vetämään ni melkeen varmuudella saan vanhan!! :)

Minä myös haluaisin uuden paketin koska viime vuotisessa ainakin oli vaatteissa niin paljon värejä joista en tykkää :D Mutta voi olla että vanha paketti tosiaan tulee kun niitä on jäljellä ilmeisesti aika paljon. Eipä tuo kuitenkaan mitään haittaa, tarpeeseen kuitenkin suurin osa tavaroista tulee ja lahjoitan sitten jollekin tarvitsevalle kaikki vaatteet joita en kelpuuta :)

Minä myös haluaisin uuden paketin koska viime vuotisessa ainakin oli vaatteissa niin paljon värejä joista en tykkää :D Mutta voi olla että vanha paketti tosiaan tulee kun niitä on jäljellä ilmeisesti aika paljon. Eipä tuo kuitenkaan mitään haittaa, tarpeeseen kuitenkin suurin osa tavaroista tulee ja lahjoitan sitten jollekin tarvitsevalle kaikki vaatteet joita en kelpuuta :)

^ Mistä päättelet, että viime vuotisia on paljon jäljellä? Kela ei kerro määriä että paljonko on jäljellä. Itse en usko, että vanhaa jaetaan enää toukokuussa ja heinäkuun lasketulla ajalla pakkauksen hakemuksen voi tehdä toukokuussa vasta.

^ Mistä päättelet, että viime vuotisia on paljon jäljellä? Kela ei kerro määriä että paljonko on jäljellä. Itse en usko, että vanhaa jaetaan enää toukokuussa ja heinäkuun lasketulla ajalla pakkauksen hakemuksen voi tehdä toukokuussa vasta.

Varmaan siitä kaikki päättelee sen, kun vauvoja syntyi viime vuonna toosi vähän. Mutta toisaalta, uuden äpn julkaisusta on mennyt aina n.kuukausi kun se on sitten laitettu jakoon, että voihan olla, ettei pakkauksia ole edes viime vuonna ollut alunperinkään niin paljon jaossa kuin yleensä. Arvailuja nämä vain on, kun ei ne niitä lukuja missään ilmoita:grin

Niin ja olikohan vuosi 2011 kun uusi pakkaus tuli jakoon vasta ihan toukokuun lopulla, mutta silloin se julkaistiinkin vasta huhtikuussa.

Kyl sen hakemuksen voi tehdä heti kun saa neuvolasta 22+ vk paperit! Ja jos tekee heti niin aika varmaan saa vielä vanhan mut jos jättää toukokuulle niin uskoisin et on uus! Hakemus pitää tehdä VIIM 2kk ennen laskettua! :)

Mulla LA ihan heinäkuun lopussa nii pystyy onneks jättää ihan toukokuun lopussa sen hakemuksen. Haluisin sen uuden, ainaki arvaillut värit vaikutti kivemmilta ku viime vuoden pakkauksessa.

Mayah, Toivounelma ymmärtääkseni juuri tarkoittaakin, että hakemisen voi jättää sinne saakka, siis hakea vasta silloin, vaikka voisi hakea jo paljon aiemminkin. :)

Mayah, Toivounelma ymmärtääkseni juuri tarkoittaakin, että hakemisen voi jättää sinne saakka, siis hakea vasta silloin, vaikka voisi hakea jo paljon aiemminkin. :)
Juuri tätä tarkoitin.

Ja vaikka lapsia syntyi ennätys vähän, niin koskaan ei kaikki ota pakkausta. Ja myös sekapakkauksia on ihmiset saaneet murrosvaiheessa. Ainakin 2014 siitä oli keskustelua, kun silloin aihetta seurasin.

Mä toivon kans saavani uuden pakkauksen mutta toisaalta jos en saa niin ei sekään haittaa, pääasia että pääsee ekaa kertaa niitä hypistelemään! :) Nyt vaan odotellaan malttamattomina perjantaita! :happy:

Mä toivon kans saavani uuden pakkauksen mutta toisaalta jos en saa niin ei sekään haittaa, pääasia että pääsee ekaa kertaa niitä hypistelemään! :) Nyt vaan odotellaan malttamattomina perjantaita! :happy:

Katselin juuri kuvia. On paljon sinistä. Uskoisin ettei toi mikään spämmisivu ole. Mutta ehkä piti pysyä piilossa perjantaihin asti.

Oho, no niimpäs onkin...oliskohan joku virhe sattunut, kun nyt jo julki...ei kyllä tarvii ottaa itte pakkausta, otan rahana...

2015 vuoden pakkaus oli ehkä enemmän neutraali mut vaikka tässä uudessa on aika paljon omasta mielestä poikamaisia vaatteita ja meille on tulossa tyttö niin silti tykkään tästä enemmän:) varsinkin toi makuupussi on ihana:')

Takaisin