Äitiyspakkaus

Tuli vaan mieleen kun siinä pakkauksessa on ne ohuet tumput myös, niin ne on kyllä ihan onnettomat, ei pysy yhtään kädessä :eek: Esikoisella oli tosi pitkät kynnet syntyessä ja kun kahteen viikkoon ei saanut leikata, oltiin melkein pulassa mutta sitten muistin et olin tilannut Nextiltä 3paria samantyyppisiä ohuita tumppuja ja ne pysyi mainiosti :) onpas muuten hassu sana tumppu :D
 
On muuten jännä miten erilaiset asiat osoittautuu hyödylliseksi/hyödyttömiksi eri vauvojen kanssa. Meidän pojalla ne tumput pysyi hyvin kädessä ja pidettiin paljon. Ei kyllä ehkä IHAN vastasyntyneenä ja lähinnä ulkoillessa.
 
Nojoo mä en niitä synnäriltä lähdön jälkeen käyttänyt enää :D Ja ehkä ne olis pysynyt paremmin just hihojen alla tms, esikoinen syntyi kesällä niin ei pitkähihaista käytetty melkein ikinä :)
 
Ja musta ne pysyi oikein hyvin myös hihojen päällä. Kun oli kangasta johon ottaa kuidut vastaan. Mutta ehkä ne meilläkin ois livenny paljaista ranteista. Ja varsinkin silloin ihan mininä kun ei oo vielä lihaa luiden ympärillä niin paljon. Mutta vuodenaika tosiaan vaikuttaa myös paljon moniinkin asioihin, että mikä milloinkin on käytännöllistä. Meillä oli syysvauva, joten meillä taas ne lyhythihaiset bodyt oli tosi minimikäytössä. Ja myöhemmin kehonmuoto vaikuttaa vaatteiden istuvuuteen.
 
Totta, meillä aina ollut laiheliini poika (mistä lie perinyt sen ei meiltä vanhemmilta ainakaan :D) ja kaikki vaatteet ollu ylileveitä, nyt löysin housut jotka onkin liian kireet pojalle :D Siks me tykättiin potkuhousuista yms kun pysyivät ylhäällä :) Bodyt oli liian leveitä ja lyhkäsiä.
 
Tuo 2015 vuoden pakkaus on kyllä ehkä 100%:sti nätimpi kuoseiltaan kun esikoisen pakkaus. Kuten sanottu en pitänyt sieltä oikein mitään.. :) tuolla ne ovat paketissa edelleen, mutta tyttö voi ottaa ne vaikka vähän myöhemmin nukeilleen. Mietin että pitääköhän ottaa varmanpäälle ja tilata tuo vuoden -15 paketti heti kun mahdollista kun siitä seuraavasta ja sen väreistä ei oo mitään takuita.. Varsinkin tuo pehmohaalari näyttää ihan käyttikseltä. Se seuraavahan voi olla ihan mitä vaan :) en löytänyt siitä mitään sneakpeakejakaan mistään :wink
 
Uudet pakkauksethan julkistetaan vasta alkuvuodesta, muistaakseni joskus ystävänpäivän tietämillä. Minä kyllä ihan tykkäsin 2013 pakkauksestakin pääosin, esim sitä pöllösettiä pidin aika paljonkin pojalla (se olikin kai ainut niistä potkupuvuista joita pidin, siellon ihan pienellä vauvalla se näytti söpöltä ja siinä tais olla haaranepparit niin että vaipanvaihto oli helpompaa). Mutta on tossa tänvuotisessakin paljon kivoja juttuja. Tykkäsin 2013 makuupussista (siilit) enemmän ko uudesta. Tuo pussiksi menevä talvihaalari on hyvä ja näille ehkä tulis jopa käyttöön kun esikoinen käytti tosi vähän sitä kun oli leuto talvi ja oli vielä niin reilun kokoinen ja seuraavana talvena ei enää mahtunut.
 
Olen ihan innoissaan ottamassa äitiyspakkausta kun esikoinen tulossa ja niin ainutlaatuinen juttu toi koko pakkaus maailmassa. Ihana idea kerätä muistoja lapselle siihen laatikkoon sitten!

Vaikuttaa olevan noissa pakkauksissa aina vähän parin tyylisiä vaatteita, että miellyttäis mahdollisimman monia. Meillä on varmaan monella eri maut, että ite ainakin olisin valmis vaihtelemaan vaikka täällä foorumilla silleen että sais tuplat jotain mieluummin kun jäis kokonaan käyttämättä joku omasta mielestä huono kuosi.

Olis kiva saada lapsen syntymävuoden pakkaus jos mahdollista, että tilaan varmaan sitten vikana mahdollisena päivänä tai sitten jos se onkin ihan karmea kun se julkistetaan niin sitten pikana vanha paketti tilaukseen. Mutta epäilen kun niin sekalaista tavaraa vaikuttaa olevan joka pakkauksessa.
 
Äitiyspakkauksen vaatteet on aika suurehkoja. Esikoinen syntyi marraskuussa ja en hänen kohdallaan ottanut pakettia koska kaikki haalarit ja vaatteet olisivat olleet sopivia väärään ajankohtaan. Itse en myöskään pitänyt sen vuoden paketin vaatteista. Sillä rahasummalla sain hankittua paljon kaikkea kivaa lapselle ja hyödyin siitä enemmän. Makuupusseja saa kirppareilta tosi hyviä, itse ostin Finlaysonin apina pussin, joka maksoi vajaa 30€. Vaatteita tulee muutenkin paljon lahjoiksi ja ostettua ekan kohdalla. Nyt ajattelin kuitenkin vilkaista seuraavaa uutta laatikkoa miltä sisältö vaikuttaa.... Jospa tällä kertaa innostuisinkin tuon tilaamaan. Saapi nähdä!!
 
Rahana aateltiin tällä kertaa ottaa, kun meiltä jo tuo 2015 pakkaus löytyy jo :)

Ja kyllähän sillä rahalla saa vaikka mitä, jos ei uutena ole pakko kaikkea hommata :D
 
Vaikka olisi vaatteite jo valmiiksi niin ajattelin silti ottaa. Musta se oli hyvän näköinen tänä vuonna. Mä en tykännyt siittä niin minkä sain esikoisen aikana. Niitä vaatteita ei edes tullut käytettyä.
 
Ehdottomasti aion ottaa äitiyspakkauksen, ensimmäinen lapsi kun on tulossa niin ei sitä tavaraa ennestään ole ja ei sitten tarvitse itse kaikkea käydä ostamassa.
 
Mäkin haluan äitiyspakkauksen! Esikoinen tulossa ja meillä ei ole kuin yksi body, housut & pipo jotka hankin viikko sitten :wink Rakastan kaikkia lahjoja ja paketteja ja odotan että pääsen tutkimaan ja hypistelemään mitä pakkauksessa on. Ja hyvä idea säilöä laatikkoon sitten lapselle muistoja! Vaikka kaikki kuosit ei kyllä todellakaan miellytä silmää mutta eiköhän ainakin osa tule käyttöön. Toisaalta haluisin nähdä 2016-pakkauksen sisällön mutta enpä usko että se kauheesti paremmaksi tosta menee :p
 
Kyllä minä haluan ton pakkauksen vaikka meillä onkin jo 2014 pakkaus :D ollaan aika paljon käytetty äpakkauksen vaatteita ja osa on tuplanakin kun kirpparilta on ostettu :) ja nuo uudet vaatteet oli kivoja ja varsinkin se haalari!
 
En tiiä viel kun meil on jo kahdelta edelliseltä pakkaukset ,mut omalla tavallaan haluaisin vielä kolmannenkin. Onneksi on aikaa miettiä.
 
Aion ottaa ja käyttää niitä vaatteita kotona mutta vissiin ehtii vaihtua 2016 pakkaukseen? Joten ei tiedä miltä se sit näyttää.
 
Nanaa_ täällä on puhuttu että odalla ehtinee vaihtua mutta osa voi hyvinkin saada vielä tämän vuoden pakkauksen. Se kun pitää tilata viimeistään 2kk ennen laskettua aikaa ja tilaus käsitellään muistaakseni kahdessa viikossa.
 
Takaisin
Top