Äitiyspakkaus

Pakkaus haettiin ja sieltäpä puuttu body ja parit potkarit. Onneks mies oli tarkkana, ite en olis tajunnu niin tarkkaan käyä listan kans läpi! ! Onko muut huomannu vastaavaa?

Niin siis ihana pakkaus oli ja huomenna lähtee sähköpostilla kyselyä puutteista :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä tein hakemuksen netissä pari viikkoa sitten ja viime viikolla toimitin henk.kohtaisesti paperit. Paketti tuli aamulla postiin ja pääsinkin jo hipistelemään niitä. Ihania juttuja oli. :D :p

Sent from my HTC Desire 500 using Vau Foorumi mobile app
 
Sain äitiyspakkaukseni parisen viikkoa sitten ja yllätyin miten kattava se sisältö todella on! Vaikka kyllä netistä luin mitä siihen kuuluu, mutta kun sen kaiken sai eteensä se tuntui kauhealta määrältä kaikkea tarpeellista! Pidin varsinkin niistä pikku jutuista, kynsisakset, harja ym. ei tarvise mennä sellaisia erikseen ostelemaan. Lisäksi rakastin niitä värejä!! (paitsi se sinaapin oranssi :confused1) Rakastan vihreää ja turkoosia :) Vaikka tyttö odottelemme ei se haitannut sillä itse niistä pidän, mutta loppujen lopuksi aika ''poika painotteiset värit'' on pakkauksessa kyllä.. Ei mitään punaista, vaaleanpunaista, lilaa tms.
 
Mulla meni käsittelyyn 2vkoa ja pari pöivöä...nyt lkee postitettu, viikon jo odottNu
 
Tänään sain pakkauksen itekkin, oon onnessani hypistelly kaikkia vaatteita ja tavaroita :) tykkäsin kovasti kaikista väreistä.

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top